AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Jeg bestemmer jo i utgangspunktet selv hva vi skal ha fremme av interiør og møbler, men så er det den samvittigheten da. Jeg har en skikkelig rydde- og vaskedag i dag, og det slår meg hvor mye vi har fremme i stua vår på grunn av at det har vært en gave eller at det er gamle ting som følger huset vårt som er ganske gammelt. Jeg liker gamle ting, det er bare at det blir så mye av det. Det er mannen min som er fra gården vi bor på. Hva gjør dere med ting dere får i gave eller dere kjenner litt samvittighet for som dere burde ha fremme? Svigermor har mange ganger kommet med en ting, en duk, et møbel og sagt; denne kan dere få, tenkte den passet bra i vinduskarmen/på den hylla osv.. En gang fikk vi tv-benk, kommode og hjørneskap i samme stil av henne, kjøpt nytt. Det var jo greit nok, men ikke vår stil egentlig. Og jeg koser meg egentlig så med å drive å vaske og rydde og ordne hjemme, så blir jeg så irritert for jeg føler det er så låst på grunn av dette. Anonymkode: bef4e...ac9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå