AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #1 Del Skrevet 6 timer siden Hvis du var single og merket at en annen kvinne la an på deg, ville du vurdert å respondere? Anonymkode: 8236d...c45 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #2 Del Skrevet 6 timer siden Svarene blir. Ja jeg hadde vært evig takknemlig og svart uansett om jeg likte henne eller ikke- ville du likt det ts? Om jeg likte henne ja. Nei, vil være den som jakter. Ingen kvinne vil flørte med meg. Kona mi flørte vi har vært sammen i 20 år nå. Anonymkode: f32ce...db1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #3 Del Skrevet 6 timer siden Selvfølgelig. Anonymkode: 9ce61...38e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #4 Del Skrevet 6 timer siden Elsker når kvinner flørter, såfremt det ikke bare er for oppmerksomhetens skyld. Anonymkode: 4fc7a...ed2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #5 Del Skrevet 6 timer siden AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Hvis du var single og merket at en annen kvinne la an på deg, ville du vurdert å respondere? Anonymkode: 8236d...c45 Jeg tror jeg ville fått panikk og ignorert henne Anonymkode: 729f7...768 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6 timer siden #6 Del Skrevet 6 timer siden Det er alltid et komplement når en kvinne flørter med meg, uansett om jeg er tiltrukket eller ikke. Det blir fort dagens høydepunkt Anonymkode: 5a5b2...d22 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden Nå er jeg litt nysgjerrig, hva anser dere som flørting? blikk? smil? berøring? Anonymkode: 3f140...fcc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nå er jeg litt nysgjerrig, hva anser dere som flørting? blikk? smil? berøring? Anonymkode: 3f140...fcc Lettere om du også legger ved hva du anser som flørting Anonymkode: 5a5b2...d22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #9 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Lettere om du også legger ved hva du anser som flørting Anonymkode: 5a5b2...d22 Sant nok, jeg er elendig på slikt derfor jeg spør ( er kvinne om man ikke skjønte det allerede :P). Har veldig dårlige antenner for flørting, da min erfaring er at det fort blir misforståelser. Der noen har ment de flørtet, har jeg ikke oppfattet det, og motsatt. Jeg kan se på noen lenge, men ikke fordi jeg flørter 😜 Det som jeg har blitt fortalt er flørting om en kvinne tar en mann på skulder, ser på personen og smiler, men det er også en egenskap mener nå jeg. For jeg er sånn, smiler uansett og er fysisk av meg- betyr ikke jeg er interessert... derfor jeg spør. Det er så ulike svar, så er vel kanskje individuelt hva man anser som flørting. Derav ikke så enkelt. Anonymkode: 3f140...fcc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #10 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Sant nok, jeg er elendig på slikt derfor jeg spør ( er kvinne om man ikke skjønte det allerede :P). Har veldig dårlige antenner for flørting, da min erfaring er at det fort blir misforståelser. Der noen har ment de flørtet, har jeg ikke oppfattet det, og motsatt. Jeg kan se på noen lenge, men ikke fordi jeg flørter 😜 Det som jeg har blitt fortalt er flørting om en kvinne tar en mann på skulder, ser på personen og smiler, men det er også en egenskap mener nå jeg. For jeg er sånn, smiler uansett og er fysisk av meg- betyr ikke jeg er interessert... derfor jeg spør. Det er så ulike svar, så er vel kanskje individuelt hva man anser som flørting. Derav ikke så enkelt. Anonymkode: 3f140...fcc Mannen min er slik som deg. Dem kan neste vifte med puppene foran han uten at han oppfatter at dem flørter. Han elsker å snakke med folk. Veldig vennlig, smiler og flirer. Han flørter ikke så da flørter ikke andre heller tenker han. Veldig fascinerende å se på. Jeg elsker å sitte å se på folk og lese kroppsspråk. Så jeg synes det er artig å se på han når han snakker med folk. Jeg ser forskjell og føler forskjell når jeg snakker med folk om dem flørter eller ikke. Flørter dem og det blir for intens så trekker jeg meg unna. Men litt flørting er jo bare artig. Anonymkode: d7ffb...f0f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #11 Del Skrevet 2 timer siden Jeg ville enten ignorert flørtingen slik jeg gjør om menn legger an på meg, eller avvist høflig om de ble pågående. Anonymkode: e89c5...211 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #12 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (3 timer siden): en annen kvinne Du spør altså kvinner her? Anonymkode: f366e...e1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 2 timer siden #13 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hvis du var single og merket at en annen kvinne la an på deg, ville du vurdert å respondere? Anonymkode: 8236d...c45 Nei. Det er mengder med kvinner som ikke er forpliktet når de flørter, de er nesten opplært til å ha det som gjennomgående væremåte. Så det sier ingenting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 52 minutter siden #14 Del Skrevet 52 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Mannen min er slik som deg. Dem kan neste vifte med puppene foran han uten at han oppfatter at dem flørter. Han elsker å snakke med folk. Veldig vennlig, smiler og flirer. Han flørter ikke så da flørter ikke andre heller tenker han. Veldig fascinerende å se på. Jeg elsker å sitte å se på folk og lese kroppsspråk. Så jeg synes det er artig å se på han når han snakker med folk. Jeg ser forskjell og føler forskjell når jeg snakker med folk om dem flørter eller ikke. Flørter dem og det blir for intens så trekker jeg meg unna. Men litt flørting er jo bare artig. Anonymkode: d7ffb...f0f Godt å høre at det er flere som meg Anonymkode: 3f140...fcc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 20 minutter siden #15 Del Skrevet 20 minutter siden AnonymBruker skrev (2 timer siden): Nå er jeg litt nysgjerrig, hva anser dere som flørting? blikk? smil? berøring? Anonymkode: 3f140...fcc Det kommer vel an på personligheten til personen. Vil jo si at smil, berøring og blikk hører inn under flørting. Det er min oppfatning. Jeg tar ikke på hvem som helst. Det kunne ikke falt meg inn. Her er jeg sær. Spesielt når det gjelder menn. Gir bare klemmer til de jeg kjenner veldig godt, og vet hvor jeg har hen. Noen har muligens lavere terskel for å ta på andre mennesker. Alle kommuniserer ulikt. Det som betyr noe, er om du får respons. Det hjelper ikke å flørte med en person, om ikke personen oppfatter det du gjør som flørting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå