AnonymBruker Skrevet 11 timer siden #1 Del Skrevet 11 timer siden Altså, hvordan eksenes peniser så ut og føltes? Jeg har vært sammen med mannen i 6 år, vi ble sammen nesten umiddelbart etter at forholdet til eksen tok slutt. Men jeg klarer altså ikke på død og liv friske opp i minnet hvordan eksens penis så ut eller føltes. Det samme gjelder min første kjæreste, og de tre partnere jeg hadde mellom ham og eksmannen. Er det bare meg, eller er det flere som ikke engang husker nok grunnlag til i det hele tatt klare å sammenligne? (Ikke at jeg noen gang har vært interessert i slike sammenligninger) Anonymkode: 85acd...32a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #2 Del Skrevet 10 timer siden Samme her. Kan huske om sexen var god, men er ikke noe jeg tenker på uansett. Tror det bare er menn som er dårlige i senga og har veldig dårlig selvtillit som bryr seg da Anonymkode: 5fa9b...f65 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #3 Del Skrevet 10 timer siden Husker heller ikke penis. Husker ting som er blitt sagt og gjort, rommet, føelsler, hendelser. For min del er det mest fordi jeg ikke likte dem. Anonymkode: 91723...23d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10 timer siden #4 Del Skrevet 10 timer siden Samme her. Anonymkode: 95bb1...121 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden Første 3 partnerne mine husker jeg sånn ca "sexen var ok men aldri mer enn ok" og "sikkert ganske gjennomsnittlige peniser". Nummer 4 hadde en ekte micropenis (ca 4-5 cm lang i erigert tilstand) men utover det husker jeg lite der også, igjen var sexen "sånn ok". Men så har jeg vært gift med mannen min (#5) i 20 år da.. Anonymkode: 8c57b...430 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden Husker bare følelsen. Husker jeg det og savner det, så vet jeg at det var bra. Egentlig bare én jeg savner på den måten, men det fortjener han ikke å vite. Anonymkode: 73696...77e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #7 Del Skrevet 2 timer siden Synes det er litt imponerende å glemme hvordan sexen var. Nå er jeg mann, men har ingen problemer med å huske hvordan sexen med eksen var Anonymkode: a0150...9a4 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #8 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Synes det er litt imponerende å glemme hvordan sexen var. Nå er jeg mann, men har ingen problemer med å huske hvordan sexen med eksen var Anonymkode: a0150...9a4 Kanskje menn husker sånt bedre? Husker også lite av mine tidligere erfaringer. Husker hvem jeg hadde god og dårlig sex med, men lite detaljer. Og husker ikke en eneste penis. Ikke bittelitt en gang. Anonymkode: d3223...e1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #9 Del Skrevet 2 timer siden Jeg leste innlegget og første tanken var «selvfølgelig husker man det» og så tenker jeg tilbake til ekser og husker ikke det selv! Jeg husker om sexen var god eller ikke, men husker ikke hvordan utstyret ser ut eller føltes. Anonymkode: 7c302...143 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #10 Del Skrevet 1 time siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Kanskje menn husker sånt bedre? Husker også lite av mine tidligere erfaringer. Husker hvem jeg hadde god og dårlig sex med, men lite detaljer. Og husker ikke en eneste penis. Ikke bittelitt en gang. Anonymkode: d3223...e1a Det kan virke sånn. Jeg har veldig dårlig hukommelse, men ingen problem å huske sex med eksen eller de jeg har hatt en lengre relasjon med. Men går jeg flere år tilbake med mer tilfeldig sex og kortvarig flørt, så er det litt mer tåkete minner, flere av de er nok totalt slettet fra hukommelsen min Anonymkode: a0150...9a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #11 Del Skrevet 1 time siden Tja. Jeg vet at eksen hadde litt lengre og tynnere penis. For jeg husker det var litt innkjøring der jeg måtte venne meg til bla å suge og å knulle på litt ny måte. Jeg kan også huske vagt enkelte ting eksen og jeg gjorde både i og utenfor senga, og noen følelser. Men alt er tåkete, som å se et landskap i regn fra et flyvindu. Anonymkode: 5803d...cde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1 time siden #12 Del Skrevet 1 time siden Hun husker såpass at hun nevner at jeg har lengst og tykkest kuk av alle hennes erfaringer. Blikket hun hadde da hun så den første gangen og hva hun sa er som to streker under svaret. The 🐃 Anonymkode: d9a42...8ba Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 1 time siden #13 Del Skrevet 1 time siden Jeg vil helst bare glemme mine tidligere seksuelle opplevelser...Starte med blanke ark. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16 minutter siden #14 Del Skrevet 16 minutter siden AnonymBruker skrev (1 time siden): Hun husker såpass at hun nevner at jeg har lengst og tykkest kuk av alle hennes erfaringer. Blikket hun hadde da hun så den første gangen og hva hun sa er som to streker under svaret. The 🐃 Anonymkode: d9a42...8ba Hehe det er noe vi damer sier til alle Anonymkode: dcd32...985 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå