Gå til innhold

Har huseier rett til dette?

Ermegselv

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Makan til frekkhet. Jeg svarte ikke DEG. Jeg svarte ts, har ikke lest alle svarene fra hver enkelt.
Og nei, utleier er ikke forpliktet til å godta en ny leietaker kun for at den forrige leietakeren skal slippe 3 måneders oppsigelsestid- som leietaker forpliktet seg til i kontrakten. 

Anonymkode: f8e8b...fba

Okay, jeg skal prøve å  holde meg sakelig her, og ikke ha samme tone som de andre. Det som er saken er jo at utleier hadde godkjent leietager hun fant, og de skulle møtes for det formelle , noe jeg har sagt i tråden her, og denne leietageren kunne flytte inn med en gang, Men utleier velger å fratre avtalen( for i prinsippet gjorde han jo det) og hadde selv funnet noen andre, men forskjeller er at de ikke kunne flytte inn før de 3 mnd, var gått. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ermegselv skrev (10 timer siden):

Eneste forskjellen på de 2 var innflytningtiden, den hun fant kunne flytte inn med en gang den andre kunne flytte inn når de 3 mnd var gått.

Det er det jo ikke, det ER objektivt forskjell på folk, aldersgruppe, type jobb type studie, kjønn personlig inntrykk. Personene er jo ikke helt like. 

Anonymkode: d56c0...4f2

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...