AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #1 Skrevet 8. november 2024 Evt andre produkter fra den serien? Hilsen voksen dame Anonymkode: 50b0e...a12
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #2 Skrevet 8. november 2024 Ja, synes det pudderet ligger veldig fint på huden. Liker godt Sensai sitt pudder, og Laura Mercier. Anonymkode: a6f69...796 1
Kaneel Skrevet 8. november 2024 #3 Skrevet 8. november 2024 Super fornøyd smelter naturlig inn i huden
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #4 Skrevet 8. november 2024 Kaneel skrev (3 timer siden): Super fornøyd smelter naturlig inn i huden takk for svar. Ikke vant med å bruke sminke, og syns jo det er dyrt...men men, skal teste dette ts Anonymkode: 50b0e...a12
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #5 Skrevet 8. november 2024 Jeg kjøpte det faktisk nå nylig, veldig fint setting pudder. Ellers er jeg veldig fornøyd med sensai sin bronzing gel. Blander den med dagkrem/solkren dersom jeg ikke skal sminke. I det daglige bruker jeg den sammen med Chanel sin water skin tint, dette gir en veldig naturlig og glødende finish 🙂 Anonymkode: 0f0ad...ddc
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #6 Skrevet 8. november 2024 Har brukt foundation og pudder fra sensai (tidligere kanebo) siden jeg var 18. Så dvs i 19 år. Veldig veldig fornøyd. Men om vinteren har pudderet en tendens til å bli i tørreste laget for min kombinasjonshud. jeg har de siste årene gått over til glo minerals pressed base. Den smelter enda bedre inn i huden, dekker godt uten å bli tørr (særlig på vinteren), og jeg behøver ikke foundation i det heletatt egentlig. Så da varer foundation fra sensai ekstra lenge ☺️🫶 Anonymkode: e41dc...ab9 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #7 Skrevet 8. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg kjøpte det faktisk nå nylig, veldig fint setting pudder. Ellers er jeg veldig fornøyd med sensai sin bronzing gel. Blander den med dagkrem/solkren dersom jeg ikke skal sminke. I det daglige bruker jeg den sammen med Chanel sin water skin tint, dette gir en veldig naturlig og glødende finish 🙂 Anonymkode: 0f0ad...ddc takk for tips. vanskelig å velge farge på den gelen? ts Anonymkode: 50b0e...a12
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #8 Skrevet 8. november 2024 Elsker pudder fra Sendai ❤️ Anonymkode: ae8a0...350
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå