AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #1 Skrevet 8. november 2024 Jeg fikk så mange uholdbare bivirkninger av bupropion at jeg bestemte meg for å slutte, i samråd med lege. Nå har det snart gått 4 uker etter seponering og jeg lurer på hvor lang tid det tar før alle bivirkningene opphører? Jeg tenker litt sånn at siden det kan ta opp til 8 uker før medisinen har maksimal effekt, kan det ta tilsvarende tid å bli kvitt alle bivirkninger? Anonymkode: 489e6...5ca
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #2 Skrevet 8. november 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg fikk så mange uholdbare bivirkninger av bupropion at jeg bestemte meg for å slutte, i samråd med lege. Nå har det snart gått 4 uker etter seponering og jeg lurer på hvor lang tid det tar før alle bivirkningene opphører? Jeg tenker litt sånn at siden det kan ta opp til 8 uker før medisinen har maksimal effekt, kan det ta tilsvarende tid å bli kvitt alle bivirkninger? Anonymkode: 489e6...5ca Hva slags bivirkninger? Anonymkode: 7e2e2...5dc
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå