Gå til innhold

Når det ikke passer

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ofte ender vi med å ha sex når jeg ikke syns det passer. Når jeg snakker til han om det bare ler han og sier at "det virker ikke sånn". Å det er problemet for selv om jeg ikke hadde tenkt å ha sex blir jeg "med" når han begynner og så får han det til å gå for meg, og da er det jo ikke "feil". Han tar handa ned "der", jeg blir våt og så tar han den inn og da er jeg fort i orgasme selv om jeg ville gjort noe annet. Å da kan han bare fortsette mens jeg er "med" om igjen selv om hodet ikke er "med". Å når vi snakker sier han at jeg ville visst likevel og hvis jeg sier "nei" bare gjør han det igjen som Bevis og jeg blir "med" fordi jeg ikke kan noe annet fordi kroppen liksom tenner og jeg er fort i orgasme og så bare ler han mer. Det er ikke sånn alltid men sikkert to ganger i uka og jeg vet egentlig ikke når det kan skje for det kan skje når som helst.

Anonymkode: 84c74...7e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du ikke vil, høres det ut som om du må stoppe ham før kroppen din vil. Si «Nei, ikke nå» og skyv vek hånden hans.

Og så kan jo du ta initiativ når det passer :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere bør begge øve på det å ta initiativ, si nei, stopp og bytte måte å kose på.

Ta det i fredstid, si at når du sier nei så må han respektere det. Du bør også si det tydelig og uten at det kan misforstås.

Samtidig er det to som bør ta et felles ansvar for at samlivet og sexen funker for begge, og da trengs det å snakke om dette over tid på en god måte slik at dere kjenner hverandres grenser og gleder.

Anonymkode: 1560d...359

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Ofte ender vi med å ha sex når jeg ikke syns det passer. Når jeg snakker til han om det bare ler han og sier at "det virker ikke sånn". Å det er problemet for selv om jeg ikke hadde tenkt å ha sex blir jeg "med" når han begynner og så får han det til å gå for meg, og da er det jo ikke "feil". Han tar handa ned "der", jeg blir våt og så tar han den inn og da er jeg fort i orgasme selv om jeg ville gjort noe annet. Å da kan han bare fortsette mens jeg er "med" om igjen selv om hodet ikke er "med". Å når vi snakker sier han at jeg ville visst likevel og hvis jeg sier "nei" bare gjør han det igjen som Bevis og jeg blir "med" fordi jeg ikke kan noe annet fordi kroppen liksom tenner og jeg er fort i orgasme og så bare ler han mer. Det er ikke sånn alltid men sikkert to ganger i uka og jeg vet egentlig ikke når det kan skje for det kan skje når som helst.

Anonymkode: 84c74...7e0

Så når du tar bort hånden hans, holder han deg fysisk fast og tvinger deg?

Det er mulig å stoppe en hånd (som ikke tvinger seg på) fra å treffe underlivet ditt. Si nei, gå vekk og se dumt på ham.

Si at dere må ta en prat om entusiastisk samtykke. Det har han tydeligvis ikke hørt om. Jeg hadde slått ham i pungen om han rørte mitt underliv etter et nei.

" Åja, vi leker ta deg til rette.."

Anonymkode: bcaab...aa4

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Si at dere må ta en prat om entusiastisk samtykke. Det har han tydeligvis ikke hørt om. Jeg hadde slått ham i pungen om han rørte mitt underliv etter et nei.

KG og dette underforum slutter aldri å skuffe! Den ene tråden går på manko av å føle seg begjært, og den neste går på å ty til vold mot mannen som begjærer en.

Når jeg ligger ved siden av ei dame som begynner å klå, hvis jeg sier 'nei jeg er trøtt' og hun da ikke stopper(noe som har hendt noen ganger, da det virker som å bli tatt som en slags utfordring), skal jeg da lappe til hu i fjeset, eller musa..? Eller er denne ty til vold noe du mener bare er deg/dere som kvinner berettiget?

Jeg personlig, som mann kan ikke ty til vold, og lar vedkomne ta seg til rette og forsyne seg, selv om jeg kanskje ikke gir 10av10, noe jeg tenker ligger naturlig at jeg i utgangspunktet ikke tenkte sex var på sin plass..

Anonymkode: 9360d...a80

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

KG og dette underforum slutter aldri å skuffe! Den ene tråden går på manko av å føle seg begjært, og den neste går på å ty til vold mot mannen som begjærer en.

Når jeg ligger ved siden av ei dame som begynner å klå, hvis jeg sier 'nei jeg er trøtt' og hun da ikke stopper(noe som har hendt noen ganger, da det virker som å bli tatt som en slags utfordring), skal jeg da lappe til hu i fjeset, eller musa..? Eller er denne ty til vold noe du mener bare er deg/dere som kvinner berettiget?

Jeg personlig, som mann kan ikke ty til vold, og lar vedkomne ta seg til rette og forsyne seg, selv om jeg kanskje ikke gir 10av10, noe jeg tenker ligger naturlig at jeg i utgangspunktet ikke tenkte sex var på sin plass..

Anonymkode: 9360d...a80

Poenget det, som gikk deg rett over hodet er at de fleste har hørt om dette i dag. Jeg ville aldri så mye som sett på en som ikke praktiserer det.

Dersom noen prøver å ta på meg uten samtykke, er det overgrep og jeg tyr da til SELVFORSVAR, altså en motreaksjon på det seksuelle overgrepet de aktivt utsetter meg for 

Rart hvordan incels ser på ufrivillig kontakt for kvinner som begjær, og ufrivillig kontakt med baller for vold 🤢

Kun en av oss har forholdt oss til lokale verket, og det er meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Jeg personlig, som mann kan ikke ty til vold

Helt feil.

Kvinner har blitt dømt for voldtekt i tilfeller der menn har tydd til selvforsvar.

Du blander vold og selvforsvar din dust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må si nei tydelig og bestemt. Snakk om det, at nei er nei. 
Skjønner godt at han misforstår når du sier nei men likevel fremstår villlig og tent - så du må være mer bestemt. Øv deg foran speilet. «Nei!!!! Jeg vil ikke.» Du kan evt dytte ham bort fra deg og gå. 

Anonymkode: a7708...5e0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...