Gjest Gjest_heidi_* Skrevet 27. februar 2006 #1 Skrevet 27. februar 2006 har noen prøvd den nye fra max factor? er den noe tess eller skal jeg ikke la meg lokke... ?
Gjest gjest1 Skrevet 27. februar 2006 #3 Skrevet 27. februar 2006 Jeg lar meg ikke lure denne gangen, jeg får IKKE asiatiske øyne av å kjøpe max factor sminke som asiatere bruker i reklamene, uansett hvor mye jeg ønsker det
Gjest Trolletrine Skrevet 27. februar 2006 #4 Skrevet 27. februar 2006 Jeg bruker den nå Er faktisk veldig fornøyd,selv om det ikke ble heeelt som i reklamen Men får liksom flere vipper,samtidig som de virker lengre.Og et stort pluss for at den ikke klumper seg
lillesky Skrevet 27. februar 2006 #5 Skrevet 27. februar 2006 Jeg har kjøpt den, men får ikke kineser-øyne av den. Jeg synes den er helt ok, men ikke noe spesielt mer enn det. Jeg bruker linser og synes den drøsser litt i øynene.
Gjest GreenSky Skrevet 27. februar 2006 #6 Skrevet 27. februar 2006 Er det den de bruker i filmen? Studerte reklamen, og det sto det ikke et ord om. Det sto noe om geisha-vipper og blabla, men ikke at det var film-mascaraen.
Gjest Gjest Skrevet 27. februar 2006 #7 Skrevet 27. februar 2006 den lukter litt sterkt. mulig noen vil rynke på nesa pga det, selv elsker jeg å lukte på sterke kjemiske lukter hehe... men bunn i grunn så er vippene mine så gjenstridige at en hvilken som helst maskara er bra nok, ingen kan få vippene mine til å se lekre ut.... de bare holder til sitt bruk lissom...
hecuba Skrevet 27. februar 2006 #8 Skrevet 27. februar 2006 Slenger meg på spørsmålet til grønnska, jeg. Nesten hver gang det er en ny film, er det er ny sminke-sak fra max factor. Men er det virkelig disse artiklene som blir brukt? Jeg har kjøpt flere ting fra max factor og er ikke så utrolig imponert. Er det bare makeup-artistene som er drevene eller bruker de rett og slett mest andre ting og bare bitte-litt av sminken fra max factor?
Gjest Jalileh Skrevet 28. februar 2006 #9 Skrevet 28. februar 2006 Slenger meg på spørsmålet til grønnska, jeg. Nesten hver gang det er en ny film, er det er ny sminke-sak fra max factor. Men er det virkelig disse artiklene som blir brukt? Jeg har kjøpt flere ting fra max factor og er ikke så utrolig imponert. Er det bare makeup-artistene som er drevene eller bruker de rett og slett mest andre ting og bare bitte-litt av sminken fra max factor? ← Lurer jeg også på... Tviler på at det er akuratt den og den mascaraen som blir brukt. Tror det heller er som du sier, at de bare tar en bitteliten bæsj av sin egen mascara og putter oppi litt i mascaraen på reklamen.
Shanka Skrevet 28. februar 2006 #11 Skrevet 28. februar 2006 Jeg har lange øyevipper jeg, så det spiller ingen rolle hvilken mascara jeg bruker i grunn.. Blir omtrent samme effekten uansett.. Men greit å ha en mascara med god kvalitet som for eksempel lancome
Gjest Jalileh Skrevet 28. februar 2006 #12 Skrevet 28. februar 2006 Jeg har lange øyevipper jeg, så det spiller ingen rolle hvilken mascara jeg bruker i grunn.. Blir omtrent samme effekten uansett.. Men greit å ha en mascara med god kvalitet som for eksempel lancome ← Men inneholder ikke Lancomes mascaraer 1-2gram mindre mascara enn mange andre mascaraer? Leste et sted at Lancome er den mest kjøpte mascaraen, men det kom av at de inneholdt mindre mascara enn hva mange andre gjør. Vet ikke jeg... derfor spør jeg.
Gjest gjesta Skrevet 28. februar 2006 #13 Skrevet 28. februar 2006 E det den nye med gummibørst dokke meina?? "gullfarga"?? eg har kjøpt den, vippene blir egentlig heilt greie, men den drysse og drysse og drysse.. kjeeedelig om en har den på en kveld, så går det nokon tima, og du blir svart under auga.
lillesky Skrevet 28. februar 2006 #14 Skrevet 28. februar 2006 http://www.maxfactor.nu/eyes/mascaras/cf21.jsp
Adonia Skrevet 28. februar 2006 #15 Skrevet 28. februar 2006 jeg ble skuffa, synes det er en av de dårligste mascaraene jeg har hatt.
Gjest Gjesta Skrevet 28. februar 2006 #16 Skrevet 28. februar 2006 Men inneholder ikke Lancomes mascaraer 1-2gram mindre mascara enn mange andre mascaraer? Leste et sted at Lancome er den mest kjøpte mascaraen, men det kom av at de inneholdt mindre mascara enn hva mange andre gjør. Vet ikke jeg... derfor spør jeg. ← Har du noensinne BRUKT OPP en mascara? Jeg hiver alle mascaraer etter maks to måneder uansett, og da har det ingen praktisk betydning om den inneholder 6 eller 8 ml.
Gjest gjesta Skrevet 28. februar 2006 #17 Skrevet 28. februar 2006 va den eg mente ja. terningkast: 1
Gjest Jalileh Skrevet 28. februar 2006 #18 Skrevet 28. februar 2006 (endret) Har du noensinne BRUKT OPP en mascara? Jeg hiver alle mascaraer etter maks to måneder uansett, og da har det ingen praktisk betydning om den inneholder 6 eller 8 ml. ← Jeg har ingen begrensninger på hvor lenge jeg skal/kan ha en mascara du(så lenge jeg ikke fortsetter å bruke den i ett år). Noen varer lenger enn andre. Noen tørker ut fortere, osv osv... Så, ja jeg har brukt opp en mascara. Lancome syns jeg går veldig fort tom. Noen gjør ditten, og noen gjør datten. Endret 28. februar 2006 av Seniorita_
Gjest Gjesta Skrevet 28. februar 2006 #19 Skrevet 28. februar 2006 Jeg har ingen begrensninger på hvor lenge jeg skal/kan ha en mascara du(så lenge jeg ikke fortsetter å bruke den i ett år). Noen varer lenger enn andre. Noen tørker ut fortere, osv osv... Så, ja jeg har brukt opp en mascara. Lancome syns jeg går veldig fort tom. Noen gjør ditten, og noen gjør datten. ← OK, da skjønner jeg mer. Jeg er så kresen på mascara, og kaster dem med en gang det er antydning til at de er blitt litt tørre. Forresten overhørte jeg på Vita en sånn produktplasserer som sa at den nye mascaraen fra Max Factor (den som diskuteres her) kun inneholder 4.5 ml, i motsetning til 9 ml som er vanlig hos de andre mascaraene i merket.
Gjest Jalileh Skrevet 1. mars 2006 #20 Skrevet 1. mars 2006 Aha... vel den virker ikke så fristende etter hva brukere her i tråden sier, så jeg holder fortsatt på med Niveas som er av fiber. neste blir kanebo 38.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå