AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #1 Del Skrevet 2 timer siden Tenker både på joggesko til løping og hverdagsjoggesko...leste et sted at Hoka Bondi 8 skal være bra, men har ingen erfaring med Hoka. Har du noen tips? Anonymkode: 0a9eb...a14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 2 timer siden #2 Del Skrevet 2 timer siden Overpronerer du? Jeg har vært veldig fornøyd med Mizuno sine joggesko. De har litt bredere modeller, for meg som ikke har så smale bein 😂. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #3 Del Skrevet 2 timer siden Irak skrev (27 minutter siden): Overpronerer du? Jeg har vært veldig fornøyd med Mizuno sine joggesko. De har litt bredere modeller, for meg som ikke har så smale bein 😂. Takk for svar. Nei, jeg heller mer mot underpronering/nøytral...ts:) Anonymkode: 0a9eb...a14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden Hoka Bondi er super for meg. Bruker ellers gelpute i hverdagssko. Anonymkode: 9e893...42e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå