AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #1 Del Skrevet 8. november 2024 Jeg sliter så ekstremt ned søvnen. Har depresjon med angst. Trodde man bare sov og sov ved depresjon jeg😭 Hjelper ikke med sovemedisin heller. Eller det vil si jeg Sover litt med det, Men er helt påskrudd hele tiden ellers. Skulle jo ønske kunne sove da det er grusomt å Være våken. Flere med depresjon som sliter med søvn? Anonymkode: db79c...e85 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #2 Del Skrevet 8. november 2024 Hva slags sovemedisin har du prøvd, og hvor lenge? Det er mange forskjellige typer, ikke alle har fungert på meg heller. Anonymkode: 1b4e2...085 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #3 Del Skrevet 8. november 2024 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hva slags sovemedisin har du prøvd, og hvor lenge? Det er mange forskjellige typer, ikke alle har fungert på meg heller. Anonymkode: 1b4e2...085 Prøvd masse, quetiapin, alimemazin, remeron. Hva fungerte for deg da? Jeg sover jo. Men hjelper ikke på at søvnen føles normal. Eller på depresjonen. Men det jeg synes er rart er at man har insomnia omtrent med depresjon. Hører jo deprimerte bare sover hele tiden. Jeg klarer ikke gjøre noe- men ligger jo bare i en grusom vond tilstand - uten evne til å hvile Anonymkode: db79c...e85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #4 Del Skrevet 8. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Prøvd masse, quetiapin, alimemazin, remeron. Hva fungerte for deg da? Jeg sover jo. Men hjelper ikke på at søvnen føles normal. Eller på depresjonen. Men det jeg synes er rart er at man har insomnia omtrent med depresjon. Hører jo deprimerte bare sover hele tiden. Jeg klarer ikke gjøre noe- men ligger jo bare i en grusom vond tilstand - uten evne til å hvile Anonymkode: db79c...e85 Husker ikke, mange år siden jeg har tatt. Ikke alle tilfeller er like, og det kan være du har angst. Anonymkode: 1b4e2...085 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #5 Del Skrevet 8. november 2024 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Husker ikke, mange år siden jeg har tatt. Ikke alle tilfeller er like, og det kan være du har angst. Anonymkode: 1b4e2...085 Ja det og😅 Medisin burde forsåvidt funka da Anonymkode: db79c...e85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #6 Del Skrevet 8. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ja det og😅 Medisin burde forsåvidt funka da Anonymkode: db79c...e85 Ikke hvis du ikke har tatt riktig medisin... Hva slags utredning har du fått? Anonymkode: 1b4e2...085 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #7 Del Skrevet 8. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ikke hvis du ikke har tatt riktig medisin... Hva slags utredning har du fått? Anonymkode: 1b4e2...085 Det er sant😅 Anonymkode: db79c...e85 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #8 Del Skrevet 8. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er sant😅 Anonymkode: db79c...e85 Har du blitt utredet? Anonymkode: 1b4e2...085 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå