Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ny kjæreste. 
vedkommende har ei tidligere som han har vært ff med  han avsluttet da hun fikk følelser for å ikke være drittsekk, siden han selv ikke hadde følelser. 

3 mnd senerr møter han meg, vi blir et par har vært et par i snart 1 år. 

Denne damen og han har avtalt og omgås kun ved levering henting av barn når de har lekeavtale med hverandre( de går i klasse sammen)

Han skulle hente barnet fra Lekeavtale, jeg var med men da han skulle opp i 4etasje for å hente , syntes han at jeg burde stå nede å vente, slik at det ikke skulle bli gnidd inn i annsiktet for denne damen at han kom opp dit med meg osv siden hun har følelser for han og ikke tok det pent da han sa jeg var kommet i bildet og heller ikke ønsket å henge sammen som venner. 

Jeg er fremdeles irritert over dette . Han mener det kunne vært sårt for denne personen å se meg komme dit med han, og da han forstod at jeg ble såret ba han om unnskyldning for det skulle ikke gå på bekostning av meg , men jeg klarer ikke å la det ligge . ??  

Hvem har rett her?

Anonymkode: 9cdd6...fa8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Get over it

Anonymkode: 5c422...f8a

• Liker 7
  • Nyttig 1
Skrevet

Han har rett.

Anonymkode: e91b6...7d1

• Liker 8
Skrevet

Han tar hensyn til et annets menneskes følelser.

For en drittsekk🏴🏴🏴😬

Anonymkode: 0bbf1...8ff

• Liker 10
Skrevet

Det var en overdramatisk overskrift 

Anonymkode: 5ab3a...b57

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Hadde en lignende situasjon da jeg ble sammen med min kjæreste. Hans eks jobbet på en av nærbutikkene. Når vi måtte innom der for å kjøpe noe det første halve året satt jeg igjen i bilen for å ikke "gni det inn". 

Ellers handlet vi på en av de andre butikkene sånn hun skulle få fred og tid til å bearbeide bruddet siden det var han som slo opp og ikke hun. Jeg møtte min kjæreste 3 mnd senere. 

Etterhvert ble jeg også med inn og hilste på henne og vi hadde en hyggelig tone etter det.

Synes rett og slett det er et grønt flagg at han er oppegående nok til å ta hensyn til andres følelser. Det vil nok komme deg til gode også skal du se.

Anonymkode: 5da7a...24e

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet

Her har selvsagt han rett. Han tar hensyn til hennes følelser, og du lider ingen nød av å vente nede..

Anonymkode: e58e6...995

• Liker 5
Skrevet

Du ble ikke forlatt. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

De har vært et par i snart ett år. Nei, han har ikke rett. Damen i 4.etasje er den som må «Get over it». Hadde det vært snakk om 2-3 måneder så ok, da kunne jeg forstått. 
Hvorfor skal hun, som har vært sammen med mannen i snart 1 år, gjemmes unna for å ta hensyn til en dame han datet før? Det er ikke en eks, eller mor til barnet, men en dame han datet i en kort periode. 

er han konfliktsky? Eller skjuler han noe? 
Om han er veldig samvittighetsfull, så bør han ha mest samvittighet ovenfor sin kjæreste som han har vært med i 1 år. Ikke daten fra 12-15 måneder siden. 

Anonymkode: 247b0...134

• Nyttig 1
Skrevet

Uavhengig av hele saken kan jeg ikke forstå hvorfor du skulle være med opp 4 etasjer bare for å hente hans barn fra en lekeavtale med et annet barn. 

Vi gidder ikke engang gå begge to når vi henter vårt felles barn.

Anonymkode: 6e85a...980

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det var en overdramatisk overskrift 

Anonymkode: 5ab3a...b57

Hele trådstarten er overdramatisk 😅

• Liker 2
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...