Gå til innhold

HALLUS VAGUS OPERASJON

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. 

Noen som har erfaring med titanskruer i stor tåens grunnledd etter hallus vagus kikhulls operasjon? 

Og en pinne i lilletå som vil oppløses av seg selv

Anonymkode: a94d0...114

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde operasjon for over 1,5 år siden. Ikke pinne i lilletå. Men titan skruer. Har fortsatt mye smerter i tåa/foten. Stortå er blitt veldig skjev. Stor forskjell på den som er operert kontra den andre som ikke er.

Så fortsatt mange typer sko jeg ikke  kan bruke

Men angrer uansett ikke

Anonymkode: c7c13...93a

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Hei. 

Noen som har erfaring med titanskruer i stor tåens grunnledd etter hallus vagus kikhulls operasjon? 

Og en pinne i lilletå som vil oppløses av seg selv

Anonymkode: a94d0...114

Opererte for 6 år siden og det er den beste avgjørelsen jeg gjorde! Alt av smerter forsvant og jeg kan bruke alt av sko uten den intense smerten. Eneste som skjedde meg var at jeg fikk infeksjon i såret og måtte dra ut stingene mens såret fortsatt var infisert uten bedøvelse. Pinnen har jeg ikke noe erfaring med -ikke som jeg huskeri  hvert fall.

Anonymkode: 1fd8e...421

• Hjerte 1
Skrevet

Operert for ca ni år siden. Har titanpinne i stortåa. Ikke noe i lilletåa. Krykker i 6 uker. Ble smertefri etter operasjonen/rekonvalesensen. Var litt stiv noen måneder etterpå. Merker ikke noe til dette i det daglige, men kjenner at hvis jeg må strekke meg og stå på tå, er tåleddet mindre bøyelig på den opererte foten enn den andre 

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...