Gå til innhold

Kontakt med huseiere

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg leier en leilighet av et hyggelig ungt ektepar, hvor leiligheten min er en del av deres enebolig. Min leilighet er et slags påbygg av boligen.

Spoiler

Sitat

Nå har jeg akkurat funnet spor at jeg har gnager eller fugl i veggene, noe lager i hvert fall lyd. Så blir jeg så usikker da. Hva gjør folk. Sender dere sms til begge huseiere hver gang? 

Vurderer å lage en gruppesamtale med de begge på messenger, men vi er ikke venner på fb eller noe slikt, så det virker kanskje litt for 'lite profesjonelt' å ha en chat med huseierne på messenger?

Hva gjør dere andre leieboere og leietakere? Sender begge sms med beskjed til begge huseiere eller begge leietakere med informasjon?

Anonymkode: 90e48...0f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De er gift? Kan du ikke bare sende sms til en av dem, eventuelt ringe?

Anonymkode: 80aca...655

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rotter i veggene er gøy.. Hadde sendt en melding i morgen tidlig om hva det gjelder og om det passer å ta en samtale om hva dere skal gjøre med det. Om du tar det med en av de eller begge spiller ingen rolle..er ikke noe å overtenke. :) 

Anonymkode: 62621...cca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man forholder seg til den ene. Får man ikke respons så kontakter man den andre.

Anonymkode: cce13...b45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å få mus (noe dette 98% sikkert er) inn i vegger eller hus på denne tiden av året er vanligere enn man tror. Det er verken farlig eller noe som gir parasitter i møblene, men ganske irriterende.

Send en melding til en av utleieren, eller ring på og si ifra, det er de som har mest å tape på at musene er der siden de kan tykke på ting inni veggene. Skulle de komme helt inn i huset ser du det for ved at du finner bittesmå lort som ser ut som små mørke riskorn, langs veggene. Men hører du de i veggene holder de seg mest sannsynlig der også.

For å bli kvitt de helt må inngangen dem tettes på yttersiden av huset.

Anonymkode: ab047...c80

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

De kan komme helt inn. Hadde rømt. 

Anonymkode: c05cf...99f

Nei, det er sjelden.

Anonymkode: 5f87d...f41

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...