AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #1 Del Skrevet 7. november 2024 Hei. Vurderer å kjøpe en walking pad da jeg ikke har plass til en vanlig tredemølle. Den skal brukes veldig ofte så den må holde. Ikke noe stress med om den holder den og den vekten da jeg ikke veier så mye. Noen anbefalinger om hvilke jeg burde kjøpe og om det er verdt det. Takk for svar på forhånd☺️ Anonymkode: 1c4c6...0b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #2 Del Skrevet 26. november 2024 Har du fått kjøpt deg? Jeg forsøker å finne frem i jungelen av ulike typer og prisklasser selv, så hadde håpet på mere aktivitet i denne tråden 😅 Lurer på hva slags modeller folk har, og om noen kommer med varme anbefalinger 🤞 Anonymkode: 38ca1...e12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 26. november 2024 #3 Del Skrevet 26. november 2024 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Har du fått kjøpt deg? Jeg forsøker å finne frem i jungelen av ulike typer og prisklasser selv, så hadde håpet på mere aktivitet i denne tråden 😅 Lurer på hva slags modeller folk har, og om noen kommer med varme anbefalinger 🤞 Anonymkode: 38ca1...e12 Nei, har ikke fått kjøpt. Hadde også håpet på noen svar😅Men tenkte å eventuelt kjøpe en fra Komplett, Cratos Gåmølle. Den var ikke altfor dyr eller så altfor stor. Kan ikke anbefale noe enda men den virker enkel og grei. Anonymkode: 1c4c6...0b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fotballmamma Skrevet 26. november 2024 #4 Del Skrevet 26. november 2024 Kanskje denne testen kan gjøre valget enklere? https://www.tek.no/samletest/i/EaAnvG/beste-gaamoellen?srsltid=AfmBOorgi_PzSCOBJwWCsi-hdS-sTBhJtNnGYgbqEi6LX7IIBqNWPlaJ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
JohnHamish Skrevet 14. desember 2024 #5 Del Skrevet 14. desember 2024 Kjøpte Kingsmith walkingpad R2 Pro til opptrening etter fødsel. Er ikke så rask av meg, min beste 10km er på like under 70min og 5km på 32 min så denne passer til mitt bruk. Syns ikke den er så mye smalere en vanlige møller på treningssenter men er jo så klart en tilvennings sak. Fungerer godt for meg og føler den er stabil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. desember 2024 #6 Del Skrevet 15. desember 2024 Jeg har en R2 pro max hastighet 12 km/t. Fungerer glimrende. Lengste jeg har løpt på den til nå er 18 km. Anonymkode: 625c9...fd0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå