AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #1 Skrevet 7. november 2024 For meg er det menn som ikke bruker deodorant og parfyme, som ikke er handy, og som er gnien. Hva er det til dere? Anonymkode: 1a232...ad3 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #2 Skrevet 7. november 2024 Dealbreaker? At en mann lyver til meg, ikke er emosjonelt åpen og ikke vil ha barn. Anonymkode: 75802...7d3 3 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #3 Skrevet 7. november 2024 Hvis hun begynner å få valker. Altså jeg går hvis det skjer utenom fødsel. Anonymkode: e3530...c5d 2
Laraa Skrevet 7. november 2024 #4 Skrevet 7. november 2024 (endret) Å ikke vaske hendene etter man har vært en tur på dass. Da hadde jeg stusset Endret 7. november 2024 av Laraa 7
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #5 Skrevet 7. november 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvis hun begynner å få valker. Altså jeg går hvis det skjer utenom fødsel. Anonymkode: e3530...c5d Dette! Samme om min mann får ølmage og ikke stramme muskler. Han kan ikke skylde på fødsel engang.. Anonymkode: 1a232...ad3 2 2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #6 Skrevet 7. november 2024 Hvis mannen begynner å få viker, da går jeg. Mannen skal ikke ha antydning til litt fett på kroppen. Anonymkode: 12e44...1bc 4 2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #7 Skrevet 7. november 2024 Dealbreakers (i tilfeldig rekkefølge): At hun ikke barberer seg At hun er overvektig At hun ikke trener (for helsens skyld) At hun ikke vil ha barn At hun ikke følger med på nyhetsbildet og politikk (trenger bare en overfladisk oversikt) At hun har ekstremt mye gjeld At hun oppføre seg maskulint (blææ) At hun ikke dusjer hver dag At hun ikke tar vaginose på alvor hvis det dukker opp (ja, jeg er traumatisert av tidligere forhold) At hun stemmer Rødt eller FRP At hun har malt på øyenbryn (ser så jævlig dumt ut at jeg ikke har ord) At hun er helt flat foran og bak (kan ikke være flat begge steder - ta litt utfall hvis du er flat foran) At hun er over 175 (jeg er 194, men har mine preferanser) At hun ikke spiser sushi (elsker sushi) At hun ikke går ned på typen At hun bare ligger der som en sjøstjerne At hun ikke går i kjole eller skjørt fra tid til annen (seriøst de mest attraktive plaggene på en kvinne, spesielt om sommeren) At hun ikke kan svømme (driver mye med vannsport sjæl og har båt) At hun ikke har en jobb eller noe å gjøre av betydning i hverdagen At hun sutrer og er passiv-aggresiv 24/7 At hun ikke vil reise 2-3 ganger i året, utenlands At hun har en høy lay-count (det er nasty og du får ikke endret meningen min) At hun ikke vil besøke hytta minst 2 ganger i året At hun ikke vil feire jul, nyttårs og 17. mai med meg At hun nekter å ta imot gaver til bursdag og jul, og at hun ikke vil feire egen bursdag Anonymkode: 6cffe...c18 3
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #8 Skrevet 7. november 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Dealbreakers (i tilfeldig rekkefølge): At hun ikke barberer seg At hun er overvektig At hun ikke trener (for helsens skyld) At hun ikke vil ha barn At hun ikke følger med på nyhetsbildet og politikk (trenger bare en overfladisk oversikt) At hun har ekstremt mye gjeld At hun oppføre seg maskulint (blææ) At hun ikke dusjer hver dag At hun ikke tar vaginose på alvor hvis det dukker opp (ja, jeg er traumatisert av tidligere forhold) At hun stemmer Rødt eller FRP At hun har malt på øyenbryn (ser så jævlig dumt ut at jeg ikke har ord) At hun er helt flat foran og bak (kan ikke være flat begge steder - ta litt utfall hvis du er flat foran) At hun er over 175 (jeg er 194, men har mine preferanser) At hun ikke spiser sushi (elsker sushi) At hun ikke går ned på typen At hun bare ligger der som en sjøstjerne At hun ikke går i kjole eller skjørt fra tid til annen (seriøst de mest attraktive plaggene på en kvinne, spesielt om sommeren) At hun ikke kan svømme (driver mye med vannsport sjæl og har båt) At hun ikke har en jobb eller noe å gjøre av betydning i hverdagen At hun sutrer og er passiv-aggresiv 24/7 At hun ikke vil reise 2-3 ganger i året, utenlands At hun har en høy lay-count (det er nasty og du får ikke endret meningen min) At hun ikke vil besøke hytta minst 2 ganger i året At hun ikke vil feire jul, nyttårs og 17. mai med meg At hun nekter å ta imot gaver til bursdag og jul, og at hun ikke vil feire egen bursdag Anonymkode: 6cffe...c18 💀 Anonymkode: 6ec3a...a65 4 7
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #9 Skrevet 7. november 2024 At han har eller vil ha barn At han driver med jakt Anonymkode: d4d32...c93 1 1
Macro Skrevet 7. november 2024 #10 Skrevet 7. november 2024 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Dealbreakers (i tilfeldig rekkefølge): At hun ikke barberer seg At hun er overvektig At hun ikke trener (for helsens skyld) At hun ikke vil ha barn At hun ikke følger med på nyhetsbildet og politikk (trenger bare en overfladisk oversikt) At hun har ekstremt mye gjeld At hun oppføre seg maskulint (blææ) At hun ikke dusjer hver dag At hun ikke tar vaginose på alvor hvis det dukker opp (ja, jeg er traumatisert av tidligere forhold) At hun stemmer Rødt eller FRP At hun har malt på øyenbryn (ser så jævlig dumt ut at jeg ikke har ord) At hun er helt flat foran og bak (kan ikke være flat begge steder - ta litt utfall hvis du er flat foran) At hun er over 175 (jeg er 194, men har mine preferanser) At hun ikke spiser sushi (elsker sushi) At hun ikke går ned på typen At hun bare ligger der som en sjøstjerne At hun ikke går i kjole eller skjørt fra tid til annen (seriøst de mest attraktive plaggene på en kvinne, spesielt om sommeren) At hun ikke kan svømme (driver mye med vannsport sjæl og har båt) At hun ikke har en jobb eller noe å gjøre av betydning i hverdagen At hun sutrer og er passiv-aggresiv 24/7 At hun ikke vil reise 2-3 ganger i året, utenlands At hun har en høy lay-count (det er nasty og du får ikke endret meningen min) At hun ikke vil besøke hytta minst 2 ganger i året At hun ikke vil feire jul, nyttårs og 17. mai med meg At hun nekter å ta imot gaver til bursdag og jul, og at hun ikke vil feire egen bursdag Anonymkode: 6cffe...c18 Om det er et tilbakevendende problem for deg med vaginose så bør du nok look closer to home. 7 13
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #11 Skrevet 7. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): For meg er det menn som ikke bruker deodorant og parfyme, som ikke er handy, og som er gnien. Hva er det til dere? Anonymkode: 1a232...ad3 1. En som ikke støtter meg Emosjonelt 2. En som bryter tillit,er utro 3. En som ikke ser meg 100% Utenom er renslighet,handy, har humor osv selvfølgelig også viktig for meg. Anonymkode: 66537...e95 2 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #12 Skrevet 7. november 2024 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Dealbreakers (i tilfeldig rekkefølge): At hun ikke barberer seg At hun er overvektig At hun ikke trener (for helsens skyld) At hun ikke vil ha barn At hun ikke følger med på nyhetsbildet og politikk (trenger bare en overfladisk oversikt) At hun har ekstremt mye gjeld At hun oppføre seg maskulint (blææ) At hun ikke dusjer hver dag At hun ikke tar vaginose på alvor hvis det dukker opp (ja, jeg er traumatisert av tidligere forhold) At hun stemmer Rødt eller FRP At hun har malt på øyenbryn (ser så jævlig dumt ut at jeg ikke har ord) At hun er helt flat foran og bak (kan ikke være flat begge steder - ta litt utfall hvis du er flat foran) At hun er over 175 (jeg er 194, men har mine preferanser) At hun ikke spiser sushi (elsker sushi) At hun ikke går ned på typen At hun bare ligger der som en sjøstjerne At hun ikke går i kjole eller skjørt fra tid til annen (seriøst de mest attraktive plaggene på en kvinne, spesielt om sommeren) At hun ikke kan svømme (driver mye med vannsport sjæl og har båt) At hun ikke har en jobb eller noe å gjøre av betydning i hverdagen At hun sutrer og er passiv-aggresiv 24/7 At hun ikke vil reise 2-3 ganger i året, utenlands At hun har en høy lay-count (det er nasty og du får ikke endret meningen min) At hun ikke vil besøke hytta minst 2 ganger i året At hun ikke vil feire jul, nyttårs og 17. mai med meg At hun nekter å ta imot gaver til bursdag og jul, og at hun ikke vil feire egen bursdag Anonymkode: 6cffe...c18 Jeg skjønner at du er singel😀🙈 Anonymkode: 66537...e95 7 11
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #13 Skrevet 7. november 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): 1. En som ikke støtter meg Emosjonelt 2. En som bryter tillit,er utro 3. En som ikke ser meg 100% Utenom er renslighet,handy, har humor osv selvfølgelig også viktig for meg. Anonymkode: 66537...e95 Kan noen forklare meg hva det her betyr? Jeg hører kvinner ofte si dette, uten å kunne utdype hva som faktisk menes med det. Anonymkode: 6cffe...c18 2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #14 Skrevet 7. november 2024 Jeg tenker at det er forskjell på preferanser og deal-breakers. For meg er en deal-breaker den tingen som ville fått meg til å avslutte forholdet selv om alt annet stemte. For eksempel; jeg vil gjerne ha en fyr som er glad i å lese og snakke om bøker. Men hvis han ikke var interessert i litteratur, men på alle andre måter var drømmemannen, så ville ikke dette være en deal-breaker. Hvis han derimot hadde rasistiske holdninger eller løy for meg, hadde det ikke spilt noen rolle hvor mange andre fantastiske egenskaper han hadde. Dette ville vært deal-breakers. Anonymkode: 697a9...633 2 11
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #15 Skrevet 7. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): For meg er det menn som ikke bruker deodorant og parfyme, som ikke er handy, og som er gnien. Hva er det til dere? Anonymkode: 1a232...ad3 om dama har borderline er en dealbreaker, om hun er usikker hele tiden er også en dealbreaker Anonymkode: ebb26...698
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #16 Skrevet 7. november 2024 Liten kuk. Anonymkode: f68f9...f2e 7
Brunello Skrevet 7. november 2024 #17 Skrevet 7. november 2024 At hun ikke er interessert i mat og vin.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #18 Skrevet 8. november 2024 Syntes det er nesten umulig å svare på utover de åpenbare tingene som at hun ikke er kriminell, narkoman osv. Anonymkode: 3626c...16e 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #19 Skrevet 8. november 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): For meg er det menn som ikke bruker deodorant og parfyme, som ikke er handy, og som er gnien. Hva er det til dere? Anonymkode: 1a232...ad3 For meg er det kvinner som bruker engelsk utrykk som f.eks "dealbreaker". Anonymkode: 1395c...c26 1
Nuttery Skrevet 8. november 2024 #20 Skrevet 8. november 2024 Dårlig økonomisk sans, kvinnefiendtlighet, usunn livsstil, konfliktsøkende personlighet, dårlige kommunikasjonsevner, ikke ønsker barn og ekteskap, dårlig tannhygiene. Sikkert mye annet også. 1 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå