AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #1 Skrevet 7. november 2024 Jeg går med en konstant usikkerhet i magen - er så redd for at kjæresten ikke liker meg. At alt er et spill slik at han kan holde på meg til han finner noen bedre . Ja jeg har mine grunner til å tro dette. Men hva gjør jeg ? Anonymkode: d7967...374
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #2 Skrevet 7. november 2024 Kan du beskrive grunnene for hvorfor du tenker det? Anonymkode: a853a...6ad
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #3 Skrevet 7. november 2024 Sliter veldig med det samme, spesielt dette med at han skal finne seg noen bedre. Han er en bra fyr ass, og det er bare et tidsspørsmål. Vi har vært sammen lenge og skal snart inn i flytte-sammen-og-få-barn-fasen, og jeg er villig til å vedde alle pengene mine på at han kommer til å velge en annen når veiskillet kommer til å ta det neste virkelig seriøse livssteget. Han kommer til å velge en annen når han får lyst på barn, 100%. Anonymkode: bacc6...b14
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #4 Skrevet 7. november 2024 du har rett, det finnes bedre enn deg Anonymkode: 60e01...8f9
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #5 Skrevet 7. november 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): du har rett, det finnes bedre enn deg Anonymkode: 60e01...8f9 Æsj, skjerp deg. Ts, les deg opp på tilknytningsstiler og se om du kjenner deg igjen i noe. På engelsk kan du søke opp the anxious and avoidant dance - hvis du kjenner igjen ditt forhold, så vit at du faktisk har kontrollen til å snu dynamikken! Men det krever innsats fra deg. Det er en tung jobb og vil aldri bli likt fordelt med innsatsen mellom dere, da hans instinkt isåfall er å rømme, mens ditt er kjempe for å beholde. Hvis jeg hadde kest meg nok opp på det når noen først nevnte det for meg, hadde jeg kunne spart oss for ekstemt mye vonde opplevelser... Alt snudde når jeg tok i bruk tipsene jeg lærte gjennom den psykologien bak tilknytning osv. Anonymkode: a853a...6ad 1 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #6 Skrevet 7. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Æsj, skjerp deg. Ts, les deg opp på tilknytningsstiler og se om du kjenner deg igjen i noe. På engelsk kan du søke opp the - hvis du kjenner igjen ditt forhold, så vit at du faktisk har kontrollen til å snu dynamikken! Men det krever innsats fra deg. Det er en tung jobb og vil aldri bli likt fordelt med innsatsen mellom dere, da hans instinkt isåfall er å rømme, mens ditt er kjempe for å beholde. Hvis jeg hadde kest meg nok opp på det når noen først nevnte det for meg, hadde jeg kunne spart oss for ekstemt mye vonde opplevelser... Alt snudde når jeg tok i bruk tipsene jeg lærte gjennom den psykologien bak tilknytning osv. Anonymkode: a853a...6ad Tusen hjertelig takk for dette . Jeg skal forsøke å forstå . Dette er redselsfullt for meg. Takk . Anonymkode: d7967...374
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #7 Skrevet 8. november 2024 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Tusen hjertelig takk for dette . Jeg skal forsøke å forstå . Dette er redselsfullt for meg. Takk . Anonymkode: d7967...374 Det forstår jeg, og det er kjempevondt mens man står oppi det. Nå er jeg et helt annet menneske, og det er kun takket være alt jeg har lært om tilknytningen min (utrygg tilknytning, msitenker at du er lik) og nå er jeg på trygg tilknytning. Det er en ny verden! Anonymkode: a853a...6ad
NakenPanda Skrevet 8. november 2024 #8 Skrevet 8. november 2024 Tillitt er en bergart som er dannet ved forsteining av morene. Den består av en dårlig sortert blanding av leire, sand, grus og større stein som er herdet til en sammenhengende bergart etter avsetningen. 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #9 Skrevet 8. november 2024 NakenPanda skrev (4 timer siden): Tillitt er en bergart som er dannet ved forsteining av morene. Den består av en dårlig sortert blanding av leire, sand, grus og større stein som er herdet til en sammenhengende bergart etter avsetningen. Hvor kan man se eksempler på dette da? Anonymkode: bc097...322
NakenPanda Skrevet 9. november 2024 #10 Skrevet 9. november 2024 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Hvor kan man se eksempler på dette da? Anonymkode: bc097...322 Finnes en fin en i Øst Finnmark
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå