AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #1 Del Skrevet 7. november 2024 Gikk til innkjøp av en sånn flypute/nakkepute, og jeg får ikke sove 😩 holder på og bli sprø 😩😩 Dere som har tatt behandlingen, sov dere på sånn? Evt, NÅR kan jeg sove på den vanlige puten igjen? Er på dag 7 nå, og jeg har nok ikke sovet siden jeg fikk det. Behandling 1. En annen ting er at jeg klør så dyrisk... noen tips? Anonymkode: 63b3c...c9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #2 Del Skrevet 8. november 2024 Dytter denne opp i håp om at noen svarer 🌸 Anonymkode: 63b3c...c9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #3 Del Skrevet 8. november 2024 Mot kløe hjelper det å smøre, du fikk vel noe å smøre på? Anonymkode: 8bf01...7a6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #4 Del Skrevet 8. november 2024 Har du en allergisk reaksjon eller noe siden det klør så at du ikke får sove? Er det rødt, varmt eller hovent? Ellers hjelper det å smøre som tidligere nevnt, det klør gjerne når det gror og særlig om skorpene er tørre og stive. Anonymkode: fdaf6...51a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #5 Del Skrevet 8. november 2024 Sov som normal jeg. Bare lot være å kni hodet i puta. Anonymkode: 7af9e...a19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #6 Del Skrevet 8. november 2024 Tusen takk for svar🙂 Jeg fikk til og smøre på. Fikk beskjed om at det kom til og klø når det gror, og det er nok det det gjør siden det verken er rødt eller hovent 🙂 Har gjerne hatt dem litt for fuktig, for har egentlig ikke flasset så mye? Er det feil? Fikk beskjed om og smøre og holde dem fuktig 🤔 Vil allergimedisiner hjelpe mot kløe? Når turde dere dusje og vaske håret som normalt? Ts Anonymkode: 63b3c...c9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #7 Del Skrevet 10. november 2024 Altså hæ, pute....? Har tatt både microblading og powder, aldri brukt annet enn vanlig pute så aner ikke hva du snakker om. Anonymkode: 17b3d...a41 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #8 Del Skrevet 11. november 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Altså hæ, pute....? Har tatt både microblading og powder, aldri brukt annet enn vanlig pute så aner ikke hva du snakker om. Anonymkode: 17b3d...a41 Ja. Så man ikke får friksjon på brynene de første 10 dagene. Hvordan fikk du beskjed om og vaske dem? Skulle du vaske dem? Ts Anonymkode: 63b3c...c9c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #9 Del Skrevet 11. november 2024 Altså jeg har aldri hørt om det regimet du snakker om? Jeg har tatt også power brows.. smurte med vaselin og sov som vanlig 🤷♀️ tok hos wowbrow i Oslo. Hvor har du tatt? Har tidligere hatt microblading og det var heller ikke noe annen pute osv 🙈 Anonymkode: 8117d...08d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #10 Del Skrevet 11. november 2024 AnonymBruker skrev (På 8.11.2024 den 12.21): Tusen takk for svar🙂 Jeg fikk til og smøre på. Fikk beskjed om at det kom til og klø når det gror, og det er nok det det gjør siden det verken er rødt eller hovent 🙂 Har gjerne hatt dem litt for fuktig, for har egentlig ikke flasset så mye? Er det feil? Fikk beskjed om og smøre og holde dem fuktig 🤔 Vil allergimedisiner hjelpe mot kløe? Når turde dere dusje og vaske håret som normalt? Ts Anonymkode: 63b3c...c9c Det begynte ikke å flasse før i andre uke. Sov med en pute som det ikke var så nøye med at kremen smittet av på. Det viktigste er å holde fingrene borte fra de digge skorpene og løse hudflakene som dukker opp i andre uke. Det skal godt gjøres å la dem være i fred. Men det er da det er viktigst, for når de faller av er huden under sårbar. Pigmenteringen blir litt svakere før den blir sterkere igjen. Gjorde det hos godkjent Phibrows. Angrer ikke. Trengte en refresh bare en gang. Nå er det flere år siden og like fint. Ser helt naturlig ut under naturlig hårvekst. Anonymkode: 0cb45...3c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. november 2024 #11 Del Skrevet 11. november 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Ja. Så man ikke får friksjon på brynene de første 10 dagene. Hvordan fikk du beskjed om og vaske dem? Skulle du vaske dem? Ts Anonymkode: 63b3c...c9c Hø. Har aldri hørt om noe av dette 🤪 smurte med vaselin og prøvde å unngå å få vann på dem de første 14 dagene, det var det. Både da jeg tok i London og i Norge. Anonymkode: 17b3d...a41 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå