AnonymBruker Skrevet 7. november #1 Del Skrevet 7. november De siste kveldene har barnet mitt brukt ekstremt langt tid på do,sier han har vondt i magen. Han pleier å vaske seg selv og skyller da i doen. I kveld ba jeg han om å se på bæsjen og den var lys lys beige ikke hvit. Jeg ble stressa da jeg leste om hva det kan være. Noe som har opplevd dette uten at det er noe farlig? Anonymkode: 49a71...a6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november #2 Del Skrevet 7. november Jeg har hatt gråaktig avføring selv en gang, som ung voksen. Det var ikke noe. Normaliserte seg selv og jeg var aldri hos legen. Men jeg hadde ikke magevondt tror jeg, det skal sies. Hvis magevondt vedvarer må du oppsøke lege. Anonymkode: da144...650 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november #3 Del Skrevet 7. november AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg har hatt gråaktig avføring selv en gang, som ung voksen. Det var ikke noe. Normaliserte seg selv og jeg var aldri hos legen. Men jeg hadde ikke magevondt tror jeg, det skal sies. Hvis magevondt vedvarer må du oppsøke lege. Anonymkode: da144...650 Jeg tenker å ta med han til legen,men vil bare forhøre meg her. Anonymkode: 49a71...a6c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november #4 Del Skrevet 7. november Uansett årsak så synes jeg du skal ta et legebesøk. At voksne velger å la være betyr ikke at vi tar samme sjanse med barna. Jeg tenker cøliaki eller noe slikt, men det er spekulasjon for min del. Anonymkode: f5167...5aa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå