AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #1 Skrevet 7. november 2024 Jeg har nå nylig begynt å date en fyr. Vi har stilt hverandre mange spørsmål for å bli kjent, men plutselig så spurte han meg om jeg noen gang har vært utro. Jeg svarte han på det, at jeg har vært emosjonell utro før. Han sa at han hadde vært fysisk utro en gang, men at han angret veldig. Problemet er at jeg er redd han skal dømme meg eller tenke annerledes om meg. For når jeg ser tilbake så er det noe jeg aldri kunne gjort igjen, og jeg angrer som fy. Jeg er i over gjennomsnittet opptatt av lojalitet i dag, og klarer ikke forstå at det har vært meg. Så om jeg egentlig burde sakt det vet jeg ikke, da det bare kan føre til usikkerhet. Samtidig så er det en person jeg ikke er lenger Anonymkode: 5935e...b35
Meowmere Skrevet 7. november 2024 #2 Skrevet 7. november 2024 Gjort er gjort, og du kan ikke forandre fortiden. Det kan gjøre er være den beste utgaven av deg selv i fremtiden. 2
Virrevirrevapp Skrevet 7. november 2024 #3 Skrevet 7. november 2024 Dere har begge vært utro 1 gang og lært av det. 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #4 Skrevet 7. november 2024 Fortid er fortid dersom du lærte av det. Han kan ikke dømme deg i det heletatt! Anonymkode: d25d9...c9c 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #5 Skrevet 7. november 2024 Han sier jo han har vært utro selv, så her stiller dere likt Anonymkode: 94e32...ead 2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #6 Skrevet 7. november 2024 Jeg er 10000% monogam. Jeg er så sjukt monogam at det er kjipt. Og jeg ble forelska i en annen. Det slo meg rett i fjeset. En dame på nærbutikken..Og jeg måtte jo handle mat. Jeg vet at eksen min likte andre damer bedre enn han likte meg. Det merket jeg ofte. Men jeg ser ikke på meg selv om utro av den grunn..Følelser skjer av seg selv. Emosjonellt utro? Hva legger du i det da? Anonymkode: c4536...1d9
Redneck82 Skrevet 7. november 2024 #7 Skrevet 7. november 2024 Bra at du er er ærlig. Bedre det enn at han seinere finner ut at du løy. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå