AnonymBruker Skrevet 7. november #1 Del Skrevet 7. november Har et dilemma for tiden. Jeg datet en mann i 5 måneder, men han valgte nylig å avslutte relasjonen. Det var ikke noe dramatikk rundt det, og jeg så det litt komme utifra stemningen mellom oss den siste tiden. Vi var ikke den beste matchen. I mens vi datet ble jeg introdusert til et par av kameratene hans, hvor jeg fikk god kjemi med han ene. Var ikke noe flørting eller utroskap, men han passet alltid på meg. Samtalene gikk alltid så flytende mellom oss, men vennskapelig for å understreke. Dilemmaet nå er at han har erkjent han liker meg nå som jeg er «singel» igjen, og ønsker å treffes. Jeg kjenner jeg har lyst til å treffe han, og bli enda bedre kjent. Men føler også dette er uaktuelt når jeg har datet kameraten, ift fordommer. Hva burde jeg gjøre? Anonymkode: 56c2f...ec2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november #2 Del Skrevet 7. november Spør han første om det er greit? Anonymkode: 074d5...af8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november #3 Del Skrevet 7. november AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Har et dilemma for tiden. Jeg datet en mann i 5 måneder, men han valgte nylig å avslutte relasjonen. Det var ikke noe dramatikk rundt det, og jeg så det litt komme utifra stemningen mellom oss den siste tiden. Vi var ikke den beste matchen. I mens vi datet ble jeg introdusert til et par av kameratene hans, hvor jeg fikk god kjemi med han ene. Var ikke noe flørting eller utroskap, men han passet alltid på meg. Samtalene gikk alltid så flytende mellom oss, men vennskapelig for å understreke. Dilemmaet nå er at han har erkjent han liker meg nå som jeg er «singel» igjen, og ønsker å treffes. Jeg kjenner jeg har lyst til å treffe han, og bli enda bedre kjent. Men føler også dette er uaktuelt når jeg har datet kameraten, ift fordommer. Hva burde jeg gjøre? Anonymkode: 56c2f...ec2 Du vil bli stemplet og de fleste vennene deres vil ikke se på deg med milde øyne. Det er for mange fisk i havet... Anonymkode: 4c746...93f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november #4 Del Skrevet 8. november AnonymBruker skrev (13 timer siden): Spør han første om det er greit? Anonymkode: 074d5...af8 Dette. Ser virkelig ikke noe problem så lenge det ikke vil ødelegge deres vennskap. Sånt kan skje. Forutsettes at du mener du fint kan ha et vennskapelig forhold til han første videre da selvfølgelig. Skjønner ikke hvorfor noen andre skal synes det er ille. Anonymkode: cd9a3...034 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunmedham Skrevet 8. november #5 Del Skrevet 8. november Spør du han første vil han nesten helt sikkert si at det er greit - selv om han nok ikke mener det. Men spørsmålet gir ham ikke noe valg. Han MÅ svare at det er greit for ikke å virke urimelig. Men han vil hate det og han vil hate at du spør. Og svaret du får er altså ikke sant, slik at trøbbelet vil komme uansett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Enmanelskeråhate Skrevet 8. november #6 Del Skrevet 8. november Hvis kompisens hans ikke ser noe problem med det så er det vel bare å kjøre på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november #7 Del Skrevet 8. november Hunmedham skrev (14 minutter siden): Spør du han første vil han nesten helt sikkert si at det er greit - selv om han nok ikke mener det. Men spørsmålet gir ham ikke noe valg. Han MÅ svare at det er greit for ikke å virke urimelig. Men han vil hate det og han vil hate at du spør. Og svaret du får er altså ikke sant, slik at trøbbelet vil komme uansett. Det vet vel ikke du noe om? Han avsluttet jo. Kunne ikke brydd meg mindre om hvem exene mine ville date. Er man ferdig med noen, er man det Anonymkode: 074d5...af8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hunmedham Skrevet 8. november #8 Del Skrevet 8. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det vet vel ikke du noe om? Jeg VET det selvsagt ikke. Men jeg er 57 år gammel og har 40 års erfaring med elskere, kjærester, samboere og ektemenn og tror jeg vet litt om hva en god del menn tenker om ting. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november #9 Del Skrevet 8. november Dette er i så fall noe han må snakke med sin kompis med. Du er da ikke ansvarlig for deres vennskap på noe vis. Så lenge dere begge er interessert og har en god tone ville jeg ikke tatt hensyn til han du datet noen måneder, dere var uansett ingen god match. Anonymkode: b4359...34c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november #10 Del Skrevet 8. november Hunmedham skrev (4 minutter siden): Jeg VET det selvsagt ikke. Men jeg er 57 år gammel og har 40 års erfaring med elskere, kjærester, samboere og ektemenn og tror jeg vet litt om hva en god del menn tenker om ting. Har du opparbeidet deg et statistisk representativt utvalg av elskere, kjærester, samboere og ektemenn i løpet av disse 40 årene altså? Personlig hadde jeg virkelig ikke brydd meg. Jeg ønsker min eks alt det beste og jeg ønsker mine venner alt det beste. Hvis det beste for dem er hverandre ser jeg virkelig ingen grunn til at jeg skal stå i veien for det. Anonymkode: 37685...eeb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hannabanna Skrevet 8. november #11 Del Skrevet 8. november (endret) Jeg var sammen med kompisen til mannen min før han. Gikk helt problemfritt. Endret 8. november av Hannabanna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november #12 Del Skrevet 8. november Hva vil "nylig avsluttet" si? og hvor seriøse var dere? Generelt tenker jeg at dette er noe de to må avklare seg i mellom, om det blir drama eller ikke av det. Og du må være forberedt på at det kan være noen i vennegjengen som reagerer litt. Anonymkode: 5eefc...a2c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå