AnonymBruker Skrevet 8. november #41 Del Skrevet 8. november AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Han er veldig tro mot henne🥰 Anonymkode: 05682...396 Åja, men daså 😅 Godt å høre, selv om det er trist for deg å like en opptatt mann. Syns også det er bra av deg å ikke ønske å såre en annen kvinne, det er god karakter 😊 Du finner din en dag ❤️ Anonymkode: 34291...75c 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november #42 Del Skrevet 8. november AnonymBruker skrev (8 timer siden): Åja, men daså 😅 Godt å høre, selv om det er trist for deg å like en opptatt mann. Syns også det er bra av deg å ikke ønske å såre en annen kvinne, det er god karakter 😊 Du finner din en dag ❤️ Anonymkode: 34291...75c Jeg håper det🫤 Men det smalt godt. Den forelskelsen😵💫😩 Anonymkode: 05682...396 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #43 Del Skrevet 9. november AnonymBruker skrev (På 7.11.2024 den 20.46): Og man har avvist ham fordi man ikke vil være hun som stjeler menn😳 Men egentlig så vil jeg bare ha ham inntil meg i senga og kose der det er mulig å kose hele natten😵 Kjip følelse. Men jeg døler og jeg har gjort noe retr, selv om sorgen er stor😵💫 Noen som har vært gjennom det samme? Anonymkode: 05682...396 Folk som gifter seg med noen de i skjul har vært utro mot er enda verre søppel enn folk som bare er utro i et forhold. For de fratar ektefellen retten til å ta et informert valg. Og i Norge eksisterer ikke muligheten for å få et ekteskap annullert, så de lurer i tillegg ektefellen inn i et juridisk bindende kontraktsforhold på falske premisser. Slikt burde straffes med fengsel. Man er virkelig søppel av det ille slaget hvis man gjør noe slikt. Og dette tier du om… hva sier det om deg? Anonymkode: eae32...4f6 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #44 Del Skrevet 9. november AnonymBruker skrev (20 timer siden): Ja, det er mye psykologi… så stempler man de som ikke er sånn som narsisister og egoister osv.. så er de liksom unormale. Derfor tenker ikke jeg slik. Kopler man på vaner, øvelser osv, kan utrygg plutselig bli trygg, selv om fortiden var fæl. Så en endelig konklusjon er ikke så gunstig tror jeg😊 Jeg ser på psykologi som en evig vandring mot et ønsket resultat som sikter på mindre uønskede følelser og mer selvkontroll😊 Anonymkode: 05682...396 Bare rør og babbel Anonymkode: f726f...e62 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #45 Del Skrevet 9. november AnonymBruker skrev (5 timer siden): Folk som gifter seg med noen de i skjul har vært utro mot er enda verre søppel enn folk som bare er utro i et forhold. For de fratar ektefellen retten til å ta et informert valg. Og i Norge eksisterer ikke muligheten for å få et ekteskap annullert, så de lurer i tillegg ektefellen inn i et juridisk bindende kontraktsforhold på falske premisser. Slikt burde straffes med fengsel. Man er virkelig søppel av det ille slaget hvis man gjør noe slikt. Og dette tier du om… hva sier det om deg? Anonymkode: eae32...4f6 Selvfølgelig kan du annullere ekteskapet… Anonymkode: 05682...396 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #46 Del Skrevet 9. november AnonymBruker skrev (På 7.11.2024 den 21.03): Vanskelig å bestemme når man blir forelska da🫤jeg og er sånn sykt lojal, til det punktet hvor Jeg lot eksen være voldelig psykisk og fysisk. Jeg skulle fikse det for barna og familien, og jeg var så sykt bundet til han, ennå til og med… men jeg ble forelska 🥵 Og det er fint men et helvete når man vet det ikke blir noe Anonymkode: 05682...396 Okay, så første gubben din var voldelig og andre gubben var utro? Du skjønner at du er fellesnevneren her, ikke sant? Hvorfor finner du deg bare drittsekker, er du ikke verdt mer? Anonymkode: edc18...09c 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #47 Del Skrevet 9. november AnonymBruker skrev (På 7.11.2024 den 22.14): Sant, ser den. Men det kunne jo hende han ikke vinglet og🥰 Jeg er faktisk åpen for litt vingling😊 Men å bli forlatt permanent håper jeg jo ikke da Anonymkode: 05682...396 Du er åpen for vinkling, men er partneren hans det? Det at han går bak ryggen til sin partner, vitner om at det er typen han er. Hvordan kan du bli forelska i noen du vet er i stand til å være utro og gå bak ryggen din? Tror det er traumene som snakker her, og at du ikke ønsker deg selv godt.. Anonymkode: 114b3...ff8 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaneel Skrevet 9. november #48 Del Skrevet 9. november Du må informere den kommende brud om drittsekken men ha bevis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #49 Del Skrevet 9. november AnonymBruker skrev (3 timer siden): Bare rør og babbel Anonymkode: f726f...e62 Nei, veldig veldig sannsynlig. Fordi det er mer søkelys på ord og utrykk og fagstoff enn å bruke øynene sine å se hva folk gjør mot hverandre. Eksen min har brukt psykiske diagnoser som skjellsord i snart fire år. Bare fordi jeg mente han trengte hjelp. Og han trengte virkelig hjelp… han gjør og sier det mest forferdelige . Og det stopper aldri, og folk lar han bare fortsette med det samme faen hva jeg sier. De diagnosene har mange former og navn.. Men en diagnose eller to er like gyldige på vanlig norsk, for de beskriver en adferd som avviker fra normal folkeskikk. Drittsekk foreksempel, belyser bedre en dårlig oppførsel og er kanskje en mer effektiv beskrivelse som burde lede til handling ganske snart for de som blir utsatt for en sånn. Anonymkode: 05682...396 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #50 Del Skrevet 9. november AnonymBruker skrev (På 8.11.2024 den 13.15): Om det er slemt å lure folk? Ja. Har man fire kjærester burde du si fra med en gang Men nå var vel ikke han i et åpent forhold? Da er det jo ingen grunn til å avvise ham, om det er fritt frem fra partners side. Da er det heller ikke snakk om p bryte opp eller skade familien. Anonymkode: 114b3...ff8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #51 Del Skrevet 9. november AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Du er åpen for vinkling, men er partneren hans det? Det at han går bak ryggen til sin partner, vitner om at det er typen han er. Hvordan kan du bli forelska i noen du vet er i stand til å være utro og gå bak ryggen din? Tror det er traumene som snakker her, og at du ikke ønsker deg selv godt.. Anonymkode: 114b3...ff8 Nei, traumene mine står beskrevet rett under her og de taler en egen separat sak. Og nei, ham er ikke utro. Anonymkode: 05682...396 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #52 Del Skrevet 9. november AnonymBruker skrev (På 8.11.2024 den 12.53): Hvis man går ut i fra at det bare er en eneste rett måte å tilknytte seg på, så blir jo dette riktig.. Men i utgangspunktet så må man jo være fri til å knytte seg slik man vil, sålenge man ikke bevisst sårer partneren sin😊 Anonymkode: 05682...396 Kanskje jeg misforsto, men du skriver "sålenge man ikke bevisst sårer partneren sin" Er det ikke det denne mannen gjør da? Har ikke han vært sammen med denne damen han skal gifte seg med mens han har gått bak ryggen hennes å vært med deg, altså da bevisst såret partneren sin? Og du skriver at du håper det ikke blir slutt på kontakten...du mener da at du er åpen for å ha et forhold med en gift mann som da bevisst sårer kona si. Mulig jeg misforsto altså og da beklager jeg. Anonymkode: 90492...834 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #53 Del Skrevet 9. november AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nei, traumene mine står beskrevet rett under her og de taler en egen separat sak. Og nei, ham er ikke utro. Anonymkode: 05682...396 Hvis han ikke er utro (emosjonelt eller fysisk), betyr det at de er i et åpnet forhold. Men da skjønte jeg ikke hvorfor du avviste eller snakker om at det vil gå utover familien hans om du takket ja. Til info er all utroskap å gå utenfor avtalte rammer.. Anonymkode: 114b3...ff8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #54 Del Skrevet 9. november AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvis han ikke er utro (emosjonelt eller fysisk), betyr det at de er i et åpnet forhold. Men da skjønte jeg ikke hvorfor du avviste eller snakker om at det vil gå utover familien hans om du takket ja. Til info er all utroskap å gå utenfor avtalte rammer.. Anonymkode: 114b3...ff8 Fordi det er vondt å vente til nestegang, og det er vondt at han skal gifte seg med en annen… 😊 jeg sitter jo å håper at han vil velge meg, og det er ikke så snilt😊 Anonymkode: 05682...396 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #55 Del Skrevet 9. november AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fordi det er vondt å vente til nestegang, og det er vondt at han skal gifte seg med en annen… 😊 jeg sitter jo å håper at han vil velge meg, og det er ikke så snilt😊 Anonymkode: 05682...396 Hva mener du med vente til neste gang? Prater dere sammen eller har han kuttet kontakt? Anonymkode: 62fc3...409 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #56 Del Skrevet 9. november AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva mener du med vente til neste gang? Prater dere sammen eller har han kuttet kontakt? Anonymkode: 62fc3...409 Vondt å vente, det er lenge mellom hver gang vi møtes😊 Endelig har jeg «kuttet» kontakt… Men det er vel mer slik at jeg glir stille og ubemerket bort 🙄Har øvet og øvet.. Jeg kjenner jeg klarer det dennegangen, mest sannsynelig. Anonymkode: 05682...396 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #57 Del Skrevet 9. november AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kanskje jeg misforsto, men du skriver "sålenge man ikke bevisst sårer partneren sin" Er det ikke det denne mannen gjør da? Har ikke han vært sammen med denne damen han skal gifte seg med mens han har gått bak ryggen hennes å vært med deg, altså da bevisst såret partneren sin? Og du skriver at du håper det ikke blir slutt på kontakten...du mener da at du er åpen for å ha et forhold med en gift mann som da bevisst sårer kona si. Mulig jeg misforsto altså og da beklager jeg. Anonymkode: 90492...834 Han sårer ikke jenta si😊 Anonymkode: 05682...396 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #58 Del Skrevet 9. november Oi oi oi. Og du har barn? Du snakker som en 14-åring. Du må seriøst bli voksen. Anonymkode: cfd6a...ef6 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #59 Del Skrevet 9. november AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Oi oi oi. Og du har barn? Du snakker som en 14-åring. Du må seriøst bli voksen. Anonymkode: cfd6a...ef6 Du har ikke lest tråden, det lukter nettroll av deg❤️ Anonymkode: 05682...396 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november #60 Del Skrevet 9. november AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Oi oi oi. Og du har barn? Du snakker som en 14-åring. Du må seriøst bli voksen. Anonymkode: cfd6a...ef6 Lett å se utenifra at hun lever litt i sin egen verden og det er kanskje det som trengs mens hun sørger. Vi har alle vært der på noe tidspunkt i våre yngre dager og det er vanskelig mens det står på. Håper du treffer en annen fyr som faktisk er tilgjengelig for deg TS, og at du finner lykken! Anonymkode: 62fc3...409 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå