AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #21 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Man går ut fra at 1 måte å knytte seg til folk på er rett. Og utelukker andre måter. Men det er jo litt feil for de andre. Det er en måte å inkludere andres tankesett på, som med homofili osv. Det er relevant, fordi en tilknytningsfeil, vil bety at å ha flere kjærester er feil foreksempel. Men så kan det hende at noen kvinner eller menn er fornøyd med den formen for tilknytning. Om det er slemt å lure folk? Ja. Har man fire kjærester burde du si fra med en gang. Er man åpen og ærlig burde det gå bra, og så får alle ta ansvar for sine egne følelser og formidle de så godt en kan, og slippe å være redd for avvisning😊 Anonymkode: 05682...396 Nei, det er absolutt ikke dette jeg sikter til. Eksemplene dine er helt irrelevante til tilknytningspsykologi. Anonymkode: 62fc3...409 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #22 Del Skrevet 3 timer siden Du burde lese deg opp på tilknytningsmønster, for det er tydelig at du ikke aner hva det er ts. Anonymkode: c2641...957 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #23 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så hvorfor fortsetter du da å ta valg som er ugunstige for din livskvalitet- og glede? Anonymkode: 62fc3...409 🤭 Jeg håper det går over snart. Det er sikkert glemt til jul Anonymkode: 05682...396 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #24 Del Skrevet 3 timer siden Ekkel er du Anonymkode: e5cae...434 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #25 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (47 minutter siden): Joda.. men jeg ødelegger jo da for familien hans også. Det er jo ganske mye som skjer ved et brudd… det er ikke så lett❤️ Anonymkode: 05682...396 DU ødelegger ikke noe, HAN tar valg på hva han ønsker og må stå for det eventuelt. Anonymkode: 5dd27...48c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #26 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Du burde lese deg opp på tilknytningsmønster, for det er tydelig at du ikke aner hva det er ts. Anonymkode: c2641...957 Greit, skal gjøre det hvis du leser deg opp på teknokrati Anonymkode: 05682...396 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #27 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ekkel er du Anonymkode: e5cae...434 Aaaw. Jeg har mer sex en deg hvertfall😘 Anonymkode: 05682...396 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #28 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (1 minutt siden): DU ødelegger ikke noe, HAN tar valg på hva han ønsker og må stå for det eventuelt. Anonymkode: 5dd27...48c Jeg er jo delaktig 🙄 Anonymkode: 05682...396 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 3 timer siden #29 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (16 timer siden): Og man har avvist ham fordi man ikke vil være hun som stjeler menn😳 Men egentlig så vil jeg bare ha ham inntil meg i senga og kose der det er mulig å kose hele natten😵 Kjip følelse. Men jeg døler og jeg har gjort noe retr, selv om sorgen er stor😵💫 Noen som har vært gjennom det samme? Anonymkode: 05682...396 Ikke helt det samme...Kan likevel relatere til det du skriver. Kjenner følelsen. Man kan ikke stjele en mann som ikke lar seg stjele... Han har faktisk et valg han også. Hva er det du har gjort da? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #30 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Aaaw. Jeg har mer sex en deg hvertfall😘 Anonymkode: 05682...396 Er i forhold jeg 😘 noe du savner Anonymkode: e5cae...434 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #31 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Aaaw. Jeg har mer sex en deg hvertfall😘 Anonymkode: 05682...396 Du fremstår svært umoden og det er tydelig at du ikke forstår hva tilknytningspsykologi er og at du heller ikke er åpen for råd som kan hjelpe deg ut av de situasjonene du setter deg selv i. Jeg melder meg ut og ønsker deg lykke til videre. Anonymkode: 62fc3...409 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #32 Del Skrevet 3 timer siden TS, hva skjer? Folk gir deg velmenende råd fordi du lar deg behandle dårlig i forhold. Du syns det er greit med vingling blant annet. Og du begynner å bable om homofili og polygami? Anonymkode: 11501...d46 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #33 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Aaaw. Jeg har mer sex en deg hvertfall😘 Anonymkode: 05682...396 Er det en konkurranse? Den som har mest sex vinner argumentasjonen? Anonymkode: 11501...d46 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #34 Del Skrevet 3 timer siden Du må fortelle bruden det før hun gjør sitt største feilgrep. Til dine følelser for han, han er et svin og du vil komme videre. Er han utro mot henne, hadde han vært utro mot deg også. Det er bare sånn noen er. Anonymkode: 34291...75c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #35 Del Skrevet 3 timer siden Irak skrev (29 minutter siden): Ikke helt det samme...Kan likevel relatere til det du skriver. Kjenner følelsen. Man kan ikke stjele en mann som ikke lar seg stjele... Han har faktisk et valg han også. Hva er det du har gjort da? Ikke noe galt😇 Ja, det har han. Men jeg har rukket å bli kjent med de begge to, eller ihvertfall ble jeg litt kjent med henne gjennom ham. Jeg syns de er kjempesøte sammen også, samtidig som jeg har lyst til å stjele ham😊Han forteller hva de gjør sammen da, og jeg ser det for meg. De lever i en helt annen verden enn meg. Andre hobbyer osv. Så jeg har begynt å like de begge to på en måte😊 Anonymkode: 05682...396 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #36 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Du må fortelle bruden det før hun gjør sitt største feilgrep. Til dine følelser for han, han er et svin og du vil komme videre. Er han utro mot henne, hadde han vært utro mot deg også. Det er bare sånn noen er. Anonymkode: 34291...75c Han er veldig tro mot henne🥰 Anonymkode: 05682...396 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #37 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Er det en konkurranse? Den som har mest sex vinner argumentasjonen? Anonymkode: 11501...d46 Nei, den lever et lykkeligere liv fylt med spenning antagelig. Du vant vel ingenting, du mener bare noe annet enn meg Anonymkode: 05682...396 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 3 timer siden #38 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ikke noe galt😇 Ja, det har han. Men jeg har rukket å bli kjent med de begge to, eller ihvertfall ble jeg litt kjent med henne gjennom ham. Jeg syns de er kjempesøte sammen også, samtidig som jeg har lyst til å stjele ham😊Han forteller hva de gjør sammen da, og jeg ser det for meg. De lever i en helt annen verden enn meg. Andre hobbyer osv. Så jeg har begynt å like de begge to på en måte😊 Anonymkode: 05682...396 Tiden leger alle sår er det noe som heter... Gode venner er hyggelig uansett, men da må du flytte fokus om du klarer syns jeg. Og ihvertfall han... Ellers blir det flykræsj 😂. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #39 Del Skrevet 3 timer siden AnonymBruker skrev (33 minutter siden): Du fremstår svært umoden og det er tydelig at du ikke forstår hva tilknytningspsykologi er og at du heller ikke er åpen for råd som kan hjelpe deg ut av de situasjonene du setter deg selv i. Jeg melder meg ut og ønsker deg lykke til videre. Anonymkode: 62fc3...409 Nei jeg er ikke det. Det var vel den som gikk til personangrep som kanskje var mest umoden her😊🔫 Jeg har lest det, og teorien er ikke riktig for alle Anonymkode: 05682...396 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #40 Del Skrevet 2 timer siden Irak skrev (1 minutt siden): Tiden leger alle sår er det noe som heter... Gode venner er hyggelig uansett, men da må du flytte fokus om du klarer syns jeg. Og ihvertfall han... Ellers blir det flykræsj 😂. Ja, det er jo som å lese mine egne ord🥰 Ja.. jeg skal prøve Anonymkode: 05682...396 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå