Lillemini87 Skrevet torsdag kl 19:26 #1 Del Skrevet torsdag kl 19:26 Som overskriften sier så lurer jeg på hvem tester dere stoler på å hvor dere bestiller graviditetstester fra? Testetøs som bruker mange hver mnd å desverre opplever alt for ofte falsk positiv og skygge streker på babyplan sine. Blir fort veldig dyrt i lengden å utrolig sårt når testene viser sterk positiv, når man ikke er GRAVID! Takk for svar ♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 19:30 #2 Del Skrevet torsdag kl 19:30 Har du fått sterk positive tester har du nok vært gravid, og at det ble kjemisk. Falsk positiv er ikke en greie hvis man leser av testene innenfor den gitte tidrn. HCG kan dog produseres av andre ting enn graviditet, hvis man har en sjelden type tumor. Men ellers har man ikke HCG over 5 når man ikke er gravid. Kanskje du bør gå til legen og ta blodprøve neste gang du mener du får falsk positiv, for å se om du har gjentatte kjemiske graviditeter? For da kan du jo utredes for habituell abort. Uansett er makesure-testene ganske billig og bra. Anonymkode: 18ade...848 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemini87 Skrevet torsdag kl 19:33 Forfatter #3 Del Skrevet torsdag kl 19:33 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har du fått sterk positive tester har du nok vært gravid, og at det ble kjemisk. Falsk positiv er ikke en greie hvis man leser av testene innenfor den gitte tidrn. HCG kan dog produseres av andre ting enn graviditet, hvis man har en sjelden type tumor. Men ellers har man ikke HCG over 5 når man ikke er gravid. Kanskje du bør gå til legen og ta blodprøve neste gang du mener du får falsk positiv, for å se om du har gjentatte kjemiske graviditeter? For da kan du jo utredes for habituell abort. Uansett er makesure-testene ganske billig og bra. Anonymkode: 18ade...848 Denne gangen var det ikke kjemisk ihvertfall da jeg fortsatt har en del dager igjen til mens å så sterk som idag har jeg ikke hatt før (hadde b kjemisk tidligere i vår å da var streken der, men utrolig svak å begynte å blø samme dag) eller om det var dagen etter. Make sure testene, hvor kjøper du de?:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:12 #4 Del Skrevet torsdag kl 20:12 Lillemini87 skrev (43 minutter siden): Som overskriften sier så lurer jeg på hvem tester dere stoler på å hvor dere bestiller graviditetstester fra? Testetøs som bruker mange hver mnd å desverre opplever alt for ofte falsk positiv og skygge streker på babyplan sine. Blir fort veldig dyrt i lengden å utrolig sårt når testene viser sterk positiv, når man ikke er GRAVID! Takk for svar ♥️ Har aldri opplevd "skygge" eller falsk positiv på noen. Ikke på babyplan sine en gang. De skal jo ikke kunne vise sterk pos om du ikke er gravid...Kan du ha kjemiske graviditeter? RFSU sine er treige med å bli positive da, kanskje de er noe for deg? Anonymkode: 9aab6...5e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemini87 Skrevet torsdag kl 20:15 Forfatter #5 Del Skrevet torsdag kl 20:15 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har aldri opplevd "skygge" eller falsk positiv på noen. Ikke på babyplan sine en gang. De skal jo ikke kunne vise sterk pos om du ikke er gravid...Kan du ha kjemiske graviditeter? RFSU sine er treige med å bli positive da, kanskje de er noe for deg? Anonymkode: 9aab6...5e5 Jeg har også hørt at RFSU er treige. Problemet her er at jeg to ganger denne syklusen med flere dagers mellomrom har fått positive tester med babyplan. Å det er fortsatt flere dager igjen til forventet mens. Har også fått positive EL tester flere ganger denne måneden, noe jeg ikke har fått før. Også dette med flere dagers mellomrom. Gått fra Maksimal til høy, lav, høy å så maksimal igjen så fatter ikke hva det er med kroppen om dagen. Fikk tips om å prøve make sure sine tester, så får prøve en sånn å se hva den sier! 🤔 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet torsdag kl 20:18 #6 Del Skrevet torsdag kl 20:18 Lillemini87 skrev (44 minutter siden): Denne gangen var det ikke kjemisk ihvertfall da jeg fortsatt har en del dager igjen til mens å så sterk som idag har jeg ikke hatt før (hadde b kjemisk tidligere i vår å da var streken der, men utrolig svak å begynte å blø samme dag) eller om det var dagen etter. Make sure testene, hvor kjøper du de?:) Høres ut som du er gravid da? Har du bilde av testen fra i dag? Makesure selges på kiwi, eurospar og meny ihvertfall. Og på nett. Anonymkode: 18ade...848 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillemini87 Skrevet torsdag kl 20:21 Forfatter #7 Del Skrevet torsdag kl 20:21 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Høres ut som du er gravid da? Har du bilde av testen fra i dag? Makesure selges på kiwi, eurospar og meny ihvertfall. Og på nett. Anonymkode: 18ade...848 Dagens test på morgenurin. Streken er klar å tydlig å man trenger ikke myse for å se den heller. Når jeg hadde kjemisk så var det så vidt man kunne skimte strek å blødningen begynte rett etter. Nå er jeg jo i følge appen midt i syklus så skulle vel egentlig ikke kunne fått en positiv test i det store hele. Derfor jeg misstenker denne også til å være feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:55 #8 Del Skrevet fredag kl 14:55 Lillemini87 skrev (18 timer siden): Jeg har også hørt at RFSU er treige. Problemet her er at jeg to ganger denne syklusen med flere dagers mellomrom har fått positive tester med babyplan. Å det er fortsatt flere dager igjen til forventet mens. Har også fått positive EL tester flere ganger denne måneden, noe jeg ikke har fått før. Også dette med flere dagers mellomrom. Gått fra Maksimal til høy, lav, høy å så maksimal igjen så fatter ikke hva det er med kroppen om dagen. Fikk tips om å prøve make sure sine tester, så får prøve en sånn å se hva den sier! 🤔 Hvis du har fått positive tester, er du sannsynligvis gravid. Du kan ha hatt eggløsning tidligere enn ellers, eller du produserer mye hcg. Eggløsningstester kan slå ut hvis du er gravid også. 😊 Anonymkode: 9aab6...5e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet fredag kl 14:58 #9 Del Skrevet fredag kl 14:58 Du kan også ha blitt gravid i forrige syklus, og hatt en "falsk" menstruasjon. Men da lurer jeg på om testen din skulle vært sterkere. Anonymkode: 9aab6...5e5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 14:53 #10 Del Skrevet søndag kl 14:53 Lillemini87 skrev (På 7.11.2024 den 20.26): Som overskriften sier så lurer jeg på hvem tester dere stoler på å hvor dere bestiller graviditetstester fra? Testetøs som bruker mange hver mnd å desverre opplever alt for ofte falsk positiv og skygge streker på babyplan sine. Blir fort veldig dyrt i lengden å utrolig sårt når testene viser sterk positiv, når man ikke er GRAVID! Takk for svar ♥️ MakeSure sine sverger jeg til.. Anonymkode: 46e79...08a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet søndag kl 23:25 #11 Del Skrevet søndag kl 23:25 Lillemini87 skrev (På 7.11.2024 den 21.21): Dagens test på morgenurin. Streken er klar å tydlig å man trenger ikke myse for å se den heller. Når jeg hadde kjemisk så var det så vidt man kunne skimte strek å blødningen begynte rett etter. Nå er jeg jo i følge appen midt i syklus så skulle vel egentlig ikke kunne fått en positiv test i det store hele. Derfor jeg misstenker denne også til å være feil. Jeg hadde like sterk/noe sterkere strek da jeg hadde kjemisk. Fikk blødning noen dager etter mensen skulle kommet. Makesure er absolutt favoritt her. Da jeg endelig fikk spire som satt så økte streken jevnt og godt, i motsetning til de gangene jeg hadde kjemiske. Ville nok bedt om blodprøver, for dersom du har hcg så vil den fange det opp der. Skjer det gjentatte ganger er det greit å vite mtp henvisning for utredning ❤️ Anonymkode: c1de0...3ae 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå