Gå til innhold

Gå tilbake til eksen etter kort tid selv om forholdet har vært turbulent.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det helt håpløst? Noen med erfaringer? Vært slutt noen måneder. 

Anonymkode: 840d2...72d

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er det helt håpløst? Noen med erfaringer? Vært slutt noen måneder. 

Hva har dere lært siden sist? Hvilke tiltak har dere hatt siden sist? 

For å få et forhold til å gå bedre så må det være lærdom først. Ikke bare si at nå skal alt bli bra, man må gjøre jobben først. 

Anonymkode: c80e3...c81

Skrevet

Vi har lært at vi savner hverandre den tiden vi var fra hverandre. Men er snakk om kort tid. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Vi har lært at vi savner hverandre den tiden vi var fra hverandre. Men er snakk om kort tid. 

Har dere lært håndtere det som gjorde forholdet turbulent?

Anonymkode: 9af2c...b49

Skrevet

Dere burde faktisk jobbe med årsakene til hvorfor forholdet var turbulent, får ikke understreket nok at dere må jobbe sammen og hver for dere skal det ha ett slags håp. 

Anonymkode: d27c4...c5a

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Har dere lært håndtere det som gjorde forholdet turbulent?

Det har bare vært flere uenigheter og forskjeller. Vi har ikke jobbet med noe av dette. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Dere burde faktisk jobbe med årsakene til hvorfor forholdet var turbulent, får ikke understreket nok at dere må jobbe sammen og hver for dere skal det ha ett slags håp. 

Han har et ønske om at jeg flytter inn igjen. Har bodd borte et par måneder. Er usikker på om vi bor hver for oss en periode. 

Skrevet

Hvis et turbulent forhold er det du ønsker, er det jo bare å flytte tilbake til ham igjen.

Anonymkode: 50434...b53

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Han har et ønske om at jeg flytter inn igjen. Har bodd borte et par måneder. Er usikker på om vi bor hver for oss en periode. 

Får dere hjelp av en tredjepart? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Hvis et turbulent forhold er det du ønsker, er det jo bare å flytte tilbake til ham igjen.

Anonymkode: 50434...b53

Det er jo det jeg er usikker på om er så lurt. Vet ikke om det vil bli bedre. Han har troen på det. 

Derfor jeg gjerne skulle hørt fra andre med samme erfaringer. 

Skrevet

Jeg gjorde det og vi endte opp med å gifte oss. 

Vi ble kjærester når vi var 15 år, og foreldrene hans, spesielt moren, likte ikke meg, da jeg kom fra feil side av byen. Vi flyttet bort for å gå på skole, og for at vi da kunne bo sammen, så vi ble samboere allerede som 17åringer. Det var mange og store følelser, som det gjerne er med tenåringer, og moren brukte bla det til å snakke meg ned overfor han. Da vi var ferdig på skolen og flyttet til hjembyen igjen, vi var da 20 år, fikk moren et bedre tak på han igjen og en dag gjorde han det slutt med meg. Hele min verden raste, og jeg taklet det såpass dårlig at jeg måtte få behandling. 

Han kom derimot raskt tilbake, ville først bare være venner, men det gikk ikke lange tiden før vi ble sammen igjen. Lang historie kort, så giftet vi oss når vi var 25, jeg var også gravid da, og vi gikk fra hverandre nesten to år etter. Jeg angrer ikke på barnet, men vi skulle nok aldri ha giftet oss. Han gikk fra å bli styrt av moren, til å bli styrt av elskerinnen🤷‍♀️ Men så konfliktsky han var, så holdt han ut med meg, men gjorde bare livet hjemme surt og ulevelig, så det endte med at jeg gikk fra han. Og han flyttet sammen med elskerinnen.

Jeg tenker at det blir slutt for en grunn, og om man ikke gjør noe med grunnen, så er det mest sannsynlig bortkastet tid og energi å bli sammen med eksen sin. 

Anonymkode: d2f50...3aa

Skrevet

Hvis ingen av dere har jobbet med det som gjør turbulent, så vil det IGJEN bli turbulent hvis dere blir sammen igjen nå. At han TROR det går bra fikser ingen problemer.

Anonymkode: f2b57...cb4

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Det har bare vært flere uenigheter og forskjeller. Vi har ikke jobbet med noe av dette. 

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det er jo det jeg er usikker på om er så lurt. Vet ikke om det vil bli bedre. Han har troen på det. 

Så dere vurderer gå tilbake og fortsette slik det var, og håpe på at problemene på magisk vis er borte fordi dere har savnet hverandre litt?

Han har troa på at ting blir bedre, fint. Hvorfor har han det? Hvilke endringer har han tenkt gjøre? Hvilke endringer skal du gjøre?

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Det blir akkurat som før. 

Anonymkode: c31a6...6fa

Skrevet

Dårlige erfaringer bare. Det blir bare slutt av akkurat de samme grunnene senere

Anonymkode: f71bf...f5a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...