Gå til innhold

Menn, kunne dere datet en dame med parykk?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg får ikke tilbake håret, og det er ikke borte på grunn av cellegift så jeg er ikke syk. Men jeg bruker parykk, er det en dealbreaker for dere? Noen tanker? Er det rart, ubehagelig, gøy? Eller bryr du deg ikke? Jeg må ta den av før eller siden. 

Anonymkode: ec3ec...a65

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg får ikke tilbake håret, og det er ikke borte på grunn av cellegift så jeg er ikke syk. Men jeg bruker parykk, er det en dealbreaker for dere? Noen tanker? Er det rart, ubehagelig, gøy? Eller bryr du deg ikke? Jeg må ta den av før eller siden. 

Jeg tror ikke jeg hadde brydd meg nevneverdig. Men kanskje du hadde blitt brydd? For jeg kunne fint kommet på at det hadde vært gøy å variere med den parykken, som et slags krydder 🤷‍♂️ så ikke sikkert du hadde synes det var like gøy

Anonymkode: 373a7...301

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke jeg hadde brydd meg nevneverdig. Men kanskje du hadde blitt brydd? For jeg kunne fint kommet på at det hadde vært gøy å variere med den parykken, som et slags krydder 🤷‍♂️ så ikke sikkert du hadde synes det var like gøy

Jeg har lyst til å endre parykk, men jeg gjør det ikke fordi jeg vil ikke røpe at det er en parykk for folk flest 😄 Men dersom en partner ser sånn på det så hadde jeg sagt "klart det!" 😊 

ts

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Jeg har lyst til å endre parykk, men jeg gjør det ikke fordi jeg vil ikke røpe at det er en parykk for folk flest 😄 Men dersom en partner ser sånn på det så hadde jeg sagt "klart det!" 😊 

ts

Hehe, nei dette hadde nok vært en mer privat sak 😅 men generelt, jeg har sett flere flotte kvinner uten hår. Det viktigste er tryggheten i en har inni seg, og utstrålingen. 

• Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bryr meg ikke. Skal jeg gå glipp av en søt flott dame fordi hun bruker parykk?

Anonymkode: 0b490...4f1

• Liker 4
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke mann,  men en dame som har brukt hårdel i over 25 år. Håper ikke dette med parykken lar deg stoppe deg mht menn. Jeg har hatt både lange og korte forhold og ingen virker til å bry seg. Viktigste er personlighet❤️ Men skjønner din usikkerhet, har hatt mye av den jeg også. Klem til deg🥰

Anonymkode: 4a854...fcc

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nyt det ts. Om du har lyst til å bytte på parykker, så syns jeg det bare er gøy om du gjør. 

Du kan bytte frisyre hver dag, jej! 

Skjønner det er kleint da, men når du er over kneika blir det mest sannsynlig lettere. 

Anonymkode: decc0...258

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke mann,  men en dame som har brukt hårdel i over 25 år. Håper ikke dette med parykken lar deg stoppe deg mht menn. Jeg har hatt både lange og korte forhold og ingen virker til å bry seg. Viktigste er personlighet❤️ Men skjønner din usikkerhet, har hatt mye av den jeg også. Klem til deg🥰

Anonymkode: 4a854...fcc

Ååå så deilig å høre det. Tusen takk for at du deler :klem3:

ts

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde jeg brydd meg lite om, så lenge du er komfortabel med parykkvalget selv. Er jo ikke uvanlig i dag at kvinner bruker parykker i dag heller ute på byen. 😀

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Og jeg tror de fleste menn kunne det. Det er litt rart og uvant, det er det. Kanskje snodig for dere damer, men en kvinne helt uten hår er faktisk mer attraktivt enn en kvinne med sånn kort koneklipp. Du er en dame, ikke en hane.

Anonymkode: 12aea...6e4

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.11.2024 den 23.55):

Ja. Og jeg tror de fleste menn kunne det. Det er litt rart og uvant, det er det. Kanskje snodig for dere damer, men en kvinne helt uten hår er faktisk mer attraktivt enn en kvinne med sånn kort koneklipp. Du er en dame, ikke en hane.

Anonymkode: 12aea...6e4

Synes pixie cut er kjempefint 💗 

ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjenner ei som har alopeci, og hun har brukt parykk siden hun var mellom 25-30. Håret vil ikke komme tilbake.

Hun har en flott mann, og de lever helt greit med det. Tror ikke at de tenker over det så mye, håret/parykken hun bruker ser helt naturlig ut, så det er egentlig ingen forskjell på om det er hennes ekte hår eller en parykk. Eneste gangen jeg tror hun tar den av, er akkurat når hun sover, eller svømmer/dusjer.

Du slipper i hvert fall å bekymre deg over å få grå hår! Skjønner at du skulle ønsket å ha ditt naturlige hår, og at det sikkert er mange tunge stunder fordi håret er jo en del av identiteten til et menneske. Men jeg er sikker på at du finner en mann som liker deg for akkurat den du er.

Anonymkode: 6fc0d...4e6

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hadde kun vært en dealbreaker for meg om hun slet så mye med selvbildet på grunn av det at det hadde overskygget alt annet. Jeg er ikke den beste på den type moralsk støtte. Drømmedama er drømmedama, samme om hun har parykk eller ikke.

Anonymkode: 7c8e1...391

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...