AnonymBruker Skrevet 7. november #1 Del Skrevet 7. november Vi hadde snakket litt på en fest så tar hun på brystet mitt og gir meg et kompliment. Hva mener damer når de tar på brystet til en ? Anonymkode: 126af...765 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november #2 Del Skrevet 7. november Det er vel ingen som tafser på puppene til damer mens de gir kompliment, uten å ha seksuell interesse Anonymkode: 3df6a...575 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november #3 Del Skrevet 7. november AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Det er vel ingen som tafser på puppene til damer mens de gir kompliment, uten å ha seksuell interesse Anonymkode: 3df6a...575 Jeg er mann Anonymkode: 126af...765 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november #4 Del Skrevet 7. november Høres ut som hun er interessert. Alle menn som tilfeldigvis har tatt på meg har vært interessert. Man merker sånt. Anonymkode: 9d72c...51c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mezzosoprena Skrevet 7. november #5 Del Skrevet 7. november AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det er vel ingen som tafser på puppene til damer mens de gir kompliment, uten å ha seksuell interesse Anonymkode: 3df6a...575 Hvordan i all verden klarte du å konkluderer med at det var en dame som hadde blitt tatt på brystet!? 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november #6 Del Skrevet 7. november Spørs på hele settingen sånn sett. Jeg tar aldri en mann på brystet. Men jeg kan legge en arm på skuldra når jeg flørter. Anonymkode: 65ede...981 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november #7 Del Skrevet 7. november AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Vi hadde snakket litt på en fest så tar hun på brystet mitt og gir meg et kompliment. Hva mener damer når de tar på brystet til en ? Anonymkode: 126af...765 Hadde ikke tatt en mann på brystkassen, men det var vel hennes måte å vise interesse Anonymkode: fae36...a1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november #8 Del Skrevet 7. november Dette er flørting, garantert. Hun er interessert Anonymkode: cdd55...854 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november #9 Del Skrevet 7. november AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hadde ikke tatt en mann på brystkassen, men det var vel hennes måte å vise interesse Anonymkode: fae36...a1d AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Dette er flørting, garantert. Hun er interessert Anonymkode: cdd55...854 Hvordan kan det ha seg at hun er interessert i meg? Ingen andre har vært det så hva er sannsynligheten for at hun er ? Anonymkode: 126af...765 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellmannover190 Skrevet 7. november #10 Del Skrevet 7. november Har opplevd det samme, hun tok tak og klemte mykt. (Jeg har litt muskler, men ikke så voldsomt...) Hun ville ha meg, og fikk meg ikke...ble ikke sjarmert gitt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november #11 Del Skrevet 7. november Me too. Anonymkode: fce8b...d30 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november #12 Del Skrevet 7. november Trenger ikke å bety noe som helst, noen er fysiske når de prater og berører støtt og stadig. Anonymkode: 8d690...e85 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november #13 Del Skrevet 7. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan kan det ha seg at hun er interessert i meg? Ingen andre har vært det så hva er sannsynligheten for at hun er ? Anonymkode: 126af...765 Hvordan skal vi vite det? Med din logikk, må absolutt alle være interessert i meg, fordi noen har vært det før Anonymkode: 222d8...a83 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
petterm Skrevet 7. november #14 Del Skrevet 7. november AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan kan det ha seg at hun er interessert i meg? Ingen andre har vært det så hva er sannsynligheten for at hun er ? Anonymkode: 126af...765 Damer er forskjellige, på samme måte som menn er forskjellige. Du kan ha egenskaper som hun setter pris på, selv om ikke andre damer har vist deg at de setter pris på deg. Hvis du er interessert i henne så kan du jo prøve et forsiktig framstøt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november #15 Del Skrevet 7. november Jeg kan ta menn på brystet når jeg flørter, men det betyr ikke nødvendigvis at jeg er interessert i noe mer enn å bare flørte og hygge meg der og da. Anonymkode: c4cbd...5aa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ALB Skrevet 8. november #16 Del Skrevet 8. november Jeg legger gjerne en hånd på brystet til en mann når jeg er tiltrukket. Kan absolutt være et tegn på interesse. Er du interessert i henne, da, TS? Likte du at hun tok på deg? Hvis du er interessert kan du gjerne gjengjelde hennes berøring ved neste anledning - prøv å legge en hånd på korsryggen hennes hvis anledningen byr seg 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå