AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #1 Del Skrevet 7. november 2024 Hvis jeg gir beskjed om at det er noe jeg ikke kan fordi jeg har blitt syk, i en sms til en spesifikk person, og jeg vil egentlig tro at vi er hverandres nærmeste utenom familien, er det ikke litt mangel på sosiale antenner å ikke svare overhodet? Man bør jo absolutt svare, og jeg vil også mene at god bedring er en selvfølge. Anonymkode: 0e31f...ede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #2 Del Skrevet 7. november 2024 Nå er sms ganske asynkront, det er jo ikke sikkert de har sett meldingen din ennå? Anonymkode: e07bb...6f7 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #3 Del Skrevet 7. november 2024 Hva så om de er det? Er ikke akkurat slik at man kan bestemme om man skal være på spektrumet eller ikke. Anonymkode: 8b59e...8ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #4 Del Skrevet 7. november 2024 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hvis jeg gir beskjed om at det er noe jeg ikke kan fordi jeg har blitt syk, i en sms til en spesifikk person, og jeg vil egentlig tro at vi er hverandres nærmeste utenom familien, er det ikke litt mangel på sosiale antenner å ikke svare overhodet? Man bør jo absolutt svare, og jeg vil også mene at god bedring er en selvfølge. Anonymkode: 0e31f...ede man mister jo lysten til å svare om det skal være på det nivået ... Anonymkode: 63ad9...952 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 7. november 2024 #5 Del Skrevet 7. november 2024 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): man mister jo lysten til å svare om det skal være på det nivået ... Anonymkode: 63ad9...952 Atte hæ? Ingen som har stilt forventninger eller vist misnøye Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #6 Del Skrevet 7. november 2024 norw skrev (23 minutter siden): Atte hæ? Ingen som har stilt forventninger eller vist misnøye åja, da leste jeg bare feil da? synes jeg leste en forventning respons og god bedring jeg da, må bestille timer hos optiker. Anonymkode: 63ad9...952 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #7 Del Skrevet 9. november 2024 Jeg tenker at det er normalt å svare, og at manglende svar kan tyde på at de er sure over at du ikke kunne. Men noen er rett og slett slik at de ikke svarer. Så da blir det feil å lese mellom linjene at de er sure Anonymkode: 63fd0...d40 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå