AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #1 Skrevet 7. november 2024 Jeg jobber et sted hvor jeg stadig blir nedvurdert og undervurdert. Jeg bor på et lite sted hvor arbeidsmarkedet gjør at jeg ikke bare kan bytte jobb. Hvordan overlever jeg. Går med klump i magen. Har ikke tenkt å ta det opp, gå til noen fagforening eller noe sånt. Men jeg må mestre den vonde følelsen av å være minst verdt? Jeg vet jeg ikke innbiller meg dette, men orker ikke å gå i detalj om hva som skjer. Jeg er ganske sterk men dette er bare trist. Anonymkode: f863b...870 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #2 Skrevet 7. november 2024 Jeg har dessverre ikke noe særlig råd til deg annet enn at jeg føler jeg er der selv. Jeg har hatt episoder der jeg har klart å ta plass og få god kjemi en og en, og det har gjort det litt bedre. Prøv å spør noen om en kaffepause og få deg en som du kan være med slik? Anonymkode: 15e49...c6c
Knirke Skrevet 9. november 2024 #3 Skrevet 9. november 2024 Du må ta en utdannelse og få deg en bedre jobb. Om du må flytte, så flytter du. Sorry, det er sikkert ikke det du vil høre, men det finnes ingen quick fix mot å alltid være nederst på rangstigen. Den andre løsningen er å klore deg fast og bli der i mange år, og hakke på alle de nye som kommer etter deg for å hevde deg selv. Det er en ond sirkel og det sier seg i grunn selv at det bidrar til en toxic arbeidskultur.
modenmango Skrevet 9. november 2024 #4 Skrevet 9. november 2024 Det hørtes ikke greit ut. Jeg ville ha gjort jobben min så godt jeg har kunnet. VIs at du kan og er flink til det du skal gjøre. Får du ingen anerkjennelse så vet i hvertfall du at du er flink til jobben din. Fokuser på det du er god til og vær stolt av det. Over tid vil dette også bli synlig for de andre. Prøv å bidra positivt til arbeidsmiljøet (selv om det er vanskelig når du føler deg oversett) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå