AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #1 Skrevet 7. november 2024 Føler baby er aktiv, men mye mer aktiv noen dager og noen dager er han mindre aktiv. De dagene han er mindre aktiv er bevegelsene også mye svakere i forhold til de dagene med mye aktivitet og sterke harde spark. Er dette normalt? Fikk lite svar av jordmor annet enn at jeg må ringe om jeg er bekymret, men jeg er jo ikke bekymret om spark generelt = alt er fint. Anonymkode: 3a489...6d7
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #2 Skrevet 7. november 2024 Hvilken uke er du i? Anonymkode: 7dfc2...7a5
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #3 Skrevet 7. november 2024 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hvilken uke er du i? Anonymkode: 7dfc2...7a5 Uke 29, glemte helt å skrive dette 🙈 Anonymkode: 3a489...6d7
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #4 Skrevet 7. november 2024 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Uke 29, glemte helt å skrive dette 🙈 Anonymkode: 3a489...6d7 Jeg synes det høres normalt ut. Barnet snur seg og sparker innimellom litt andre plasser, slik at det ikke kjennes like godt. Men hvis det er markant mindre spark/svakt/ingenting, tar du kontakt med føden. Anonymkode: 7dfc2...7a5
baby24*håper* Skrevet 7. november 2024 #5 Skrevet 7. november 2024 Er i uke 26 og har hatt det likt en stund...stortsett aktiv og kraftige spark, men kan ha 2-3 dager innimellom hvor bevegelsen er mindre og svakere. Var helt normalt sålenge det er en del av mønsteret til barnet. Fikk det sjekket første gang det skjedde, å alt var fint, mye liv i magen selv om jeg ikke kjente det.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #6 Skrevet 7. november 2024 Jeg hadde det ofte slik da jeg var gravid. Undersøkte det en gang jeg var bekymret, og baby lå da i tverrleie. Han lå ofte med ryggen utover, som gjorde det vanskeligere for meg å kjenne like tydelige bevegelser Anonymkode: 60d82...bb1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #7 Skrevet 8. november 2024 Mi gjorde det samme av og til. Hadde morkake foran og enkelte dager så kjente eg mindre bevegelser. Men eg klarte ikke å kjenne så mye bevegelser med mindre eg holdte handa på magen, kjente bare halvparten innvendig. For mi frøken var det normalt at ho hadde en dag der ho bevegde seg litt mindre. Mot slutten ønska eg at ho bevegde seg mindre 🤣 når eg satt å strikka va det full turning i magen pga armen min bevegde seg mot magen. Anonymkode: ab075...28e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå