AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #1 Skrevet 7. november 2024 Bare svar ærlig! Anonymkode: 19a34...c75
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #3 Skrevet 7. november 2024 Kan du utdype litt? Anonymkode: 623ba...e51
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #4 Skrevet 7. november 2024 Menn og kvinner altså, burde ikke bo sammen🤷♀️ Anonymkode: 26f2e...59e
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #5 Skrevet 7. november 2024 Ja det er fullt mulig å ha pliktsex i en god del år. Men frekvensen vil trolig gå mer og mer ned, da det oppleves som vette og verre å ha det. Til slutt dør sexlivet ut, og så må man finne ut av om man uansett kan leve sammen, eller om det blir samlivsbrudd. Anonymkode: 6af42...8df 3
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #6 Skrevet 7. november 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Menn og kvinner altså, burde ikke bo sammen🤷♀️ Anonymkode: 26f2e...59e Helt enig. Menn burde bo sammen, de kan ha det så grisete og rotete som de bare vil, glemme alt av avtaler og vedlikehold og ha masse sex. Så kan kvinnene bo sammen, ha det rent, pent og oversiktlig, og ha sex et par ganger i året 😊 Anonymkode: 6af42...8df 5 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #7 Skrevet 7. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Helt enig. Menn burde bo sammen, de kan ha det så grisete og rotete som de bare vil, glemme alt av avtaler og vedlikehold og ha masse sex. Så kan kvinnene bo sammen, ha det rent, pent og oversiktlig, og ha sex et par ganger i året 😊 Anonymkode: 6af42...8df Bare et lite problem her: De fleste er heterofile...... Anonymkode: 02447...c81
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #8 Skrevet 7. november 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Bare et lite problem her: De fleste er heterofile...... Anonymkode: 02447...c81 For å være helt ærlig, kjenner jeg en del kvinner som er villige til å overse det for å slippe å bli sammen med nok en mannlig sutreunge. Anonymkode: 39c3b...bde 2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #9 Skrevet 7. november 2024 Ja, mange menn tar til takke med det dersom de har en "hushjelp" og har man sex så blir de. Selv om de merker der. Men mange mange menn blir overasket når dama slår opp, og da har det vært dødt lenge men de så det ikke komme. Ok nå er jeg kjip, det gjelder jo ikke alle. Men tar jeg feil? Anonymkode: 70e4b...b60 1
MacadamiaNut Skrevet 7. november 2024 #10 Skrevet 7. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Helt enig. Menn burde bo sammen, de kan ha det så grisete og rotete som de bare vil, glemme alt av avtaler og vedlikehold og ha masse sex. Så kan kvinnene bo sammen, ha det rent, pent og oversiktlig, og ha sex et par ganger i året 😊 Anonymkode: 6af42...8df 😂👏🏻👏🏻 2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #11 Skrevet 7. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): For å være helt ærlig, kjenner jeg en del kvinner som er villige til å overse det for å slippe å bli sammen med nok en mannlig sutreunge. Anonymkode: 39c3b...bde Møter man kun sutreunger, så er det lurt å huske på at fellesnevneren er en selv. Flertallet er bra folk, så møter du kun idioter så bør du reflektere litt over egne valg Anonymkode: 368bc...be2 3
Jaane doe Skrevet 7. november 2024 #12 Skrevet 7. november 2024 Så klart er det mulig, men det er ikke dermed sagt at det er bra å gjøre...
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #13 Skrevet 7. november 2024 Definitiv mulig, få kvinner som føler de har pliktsex er helt åpen om dette til mannen, så ofte sitter det en uvitende mann igjen som grubler på hvorfor sexen ikke er som den var Anonymkode: 368bc...be2 3
mebeforeyou Skrevet 7. november 2024 #14 Skrevet 7. november 2024 Det er veldig individuelt tror jeg. Trodde ALDRI kroppen min skulle si stopp til slutt. (Elsker sex og intimitet). Jeg måtte til slutt gi slipp. Måtte drikke for å «holde ut», og kroppen ga meg til slutt ikke flere orgasmer. Da ble det takk og farvel. 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #15 Skrevet 7. november 2024 Jeg hadde mye pliktsex de to siste årene før jeg gikk. Eksen vet ingenting om det 🤷♀️ Anonymkode: be03e...8d9 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #16 Skrevet 8. november 2024 Jeg prøvde en liten stund med eksmann for å se om følelsene kunne komme tilbake, men jeg fikk helt avsky for hele mannen. Problemet var ikke at jeg ikke var kåt. Jeg er ekstremt seksuell så fikset meg selv daglig. Men jeg klarte ikke tanken på han. Så jeg var ærlig om det. Først ville jeg skilles, men han ville kjempe. Da sa jeg at sex ikke var aktuelt. Han sa det var greit. Etter en stund innså han at han hadde mistet meg for han gjorde null innsats i å bli en bedre partner og far. Vi separerte oss og jeg startet å date igjen. Møtte kjæresten min som jeg konstant angriper som en sulten ulv🤭🤭🤭 Anonymkode: 96eb2...60e 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #17 Skrevet 8. november 2024 Min eks hadde i alle fall ikke noe problem med å ha hyppig sex med meg helt fram til han ba om skilsmisse fordi forholdet "hadde vært så dårlig i lang tid". Så jeg er i alle fall ikke i tvil om at menn kan klare det fint. Selv hadde jeg ikke klart det. Anonymkode: a6ee9...c01 1
Druid Skrevet 8. november 2024 #18 Skrevet 8. november 2024 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Bare svar ærlig! Anonymkode: 19a34...c75 Selvfølgelig. En av de psykiske mekanismene vi har, er at vi underbevist blir "blind" for tegn vi ikke har lyst å se i relasjoner. Så det er enklere å skjule jo viktigere relasjonen er for den andre part. 1 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #19 Skrevet 8. november 2024 ja det er mulig, jeg er et offer for akkurat den type stil. det er utrolig sårende når man finner ut av det.. anbefales ikke Anonymkode: 97339...405 1 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #20 Skrevet 8. november 2024 Druid skrev (2 timer siden): Selvfølgelig. En av de psykiske mekanismene vi har, er at vi underbevist blir "blind" for tegn vi ikke har lyst å se i relasjoner. Så det er enklere å skjule jo viktigere relasjonen er for den andre part. Ja, sant det. Er vel ikke helt uvanlig at skilsmisse kommer ut av det blå for den ene parten. Mens spør du den som vil gå, så har det vært dårlig i mange år, og det er kanskje ikke noe de har lagt skjul på engang. Den andre har bare bevisst eller ubevisst nektet å ta det helt innover seg. Anonymkode: 1e9b3...0a4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå