AnonymBruker Skrevet 7. november #1 Del Skrevet 7. november Lurer på om det er mange som er klare over hva navnet deres betyr på andre språk? Anonymkode: 51b6a...f93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november #2 Del Skrevet 7. november Jada, mitt betyr epilepsi på ett språk i allefall Anonymkode: 4d64f...503 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november #3 Del Skrevet 7. november Hvor finner en ut det da? Anonymkode: 90bfc...956 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november #4 Del Skrevet 7. november Tror ikke det har noen betydning. Anonymkode: 6c313...412 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november #5 Del Skrevet 7. november AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Hvor finner en ut det da? Anonymkode: 90bfc...956 Du kan f.eks bruke «gjenkjenn språk» på Google translate. Fant ut at kallenavnet mitt betyr «Fast» på baskisk. Anonymkode: 6c313...412 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november #6 Del Skrevet 7. november Så klart. Glemmer aldri den gangen jeg skulle søke opp navnet mitt og forventet at det var noe fin betydning, men til min overraskelse så fant jeg ut at navnet mitt betyr maskulin og mandig... hilsen kvinne, 23 🤣 Anonymkode: 83fcd...220 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november #7 Del Skrevet 7. november Vet ikke hva mitt betyr på andre språk.. men en venninne av barna mine heter Fisa. Sikkert et vanlig navn der hun lommer fra, men litt uheldig her🤪 Anonymkode: 05347...4ef Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november #8 Del Skrevet 7. november Betyr hav Anonymkode: 177d8...d02 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november #9 Del Skrevet 7. november Navnet mitt betyr "gunst" eller "nåde"på hebraisk.😊 Anonymkode: 7d97c...bc4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november #10 Del Skrevet 7. november Mitt navn har latinsk opphav og betyr: å minne om, Anonymkode: ca332...b78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november #11 Del Skrevet 7. november Ingenting på noen språk jeg kjenner til. Anonymkode: 5f0cb...de8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november #12 Del Skrevet 7. november Navnet mitt/det som navnet mitt er forkortelse for, betyr "perle" på gresk. Ellers betyr ordet visst "ektemann" på romansk. Anonymkode: 61c43...f15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november #13 Del Skrevet 7. november AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Navnet mitt/det som navnet mitt er forkortelse for, betyr "perle" på gresk. Ellers betyr ordet visst "ektemann" på romansk. Anonymkode: 61c43...f15 romansk? Anonymkode: 1dfd7...658 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november #14 Del Skrevet 7. november Navnet mitt betyr «ren». Anonymkode: 7bf67...701 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 7. november #15 Del Skrevet 7. november Navnet mitt har 2 betydninger. Begge liker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november #16 Del Skrevet 7. november Bue 😔 Hvor er pilen min? Anonymkode: fb4a9...870 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november #17 Del Skrevet 7. november AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Navnet mitt betyr «ren». Anonymkode: 7bf67...701 Hvis du heter Kari, så er det "min kjære" på walisisk, italiensk og katalansk (Cari). På japansk kan Kari bety flere ting, mellom annet jakt. Anonymkode: 60bf1...0c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november #18 Del Skrevet 7. november Vet det opprinnelig betyr hard og mektig, men om det har noe betyding på andre språk i dag tviler jeg på Anonymkode: 4e536...337 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november #19 Del Skrevet 7. november Navnet mitt er fra gammelnorsk, men har fortsatt en betydning på norsk. Jeg tviler på at det har en betydning på andre språk. (Eller strengt tatt, navnet kommer fra et ord som nå kan skrives likt som hvordan navnet nå skrives) Anonymkode: ede31...6ae Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november #20 Del Skrevet 7. november Navnet mitt betyr visst storesøster eller lignende på vietnamesisk. Passende siden jeg er storesøster. Anonymkode: 51b6a...f93 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå