Irak Skrevet 7. november 2024 #41 Del Skrevet 7. november 2024 Mitt favorittrom i huset har alltid vært kjøkkenet 😍. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #42 Del Skrevet 7. november 2024 Mannen har kontoret/mancave, mens jeg stua. Anonymkode: 05212...020 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 7. november 2024 #43 Del Skrevet 7. november 2024 Hobbyrom og/eller walk-in-closet 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #44 Del Skrevet 7. november 2024 Vi har delt gaming/nerderom. Føler ikke kjønnet er relevant på et slikt rom akkurat 😂 Anonymkode: edc21...d98 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #45 Del Skrevet 7. november 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg (dame) har treningsrom som er bare mitt. Dvs, mannen min kan selvsagt også bruke det hvis han vil, men det har han null interesse av, så på treningsrommet gjør jeg som jeg vil, putter inn de tingene jeg vil osv 😊 Anonymkode: 67a81...5f5 Hva putter du inn når du er der? Anonymkode: 474ad...994 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #46 Del Skrevet 7. november 2024 Jeg har hele huset. Han har et treningsrom i huset. Anonymkode: b4d91...679 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alice123 Skrevet 7. november 2024 #47 Del Skrevet 7. november 2024 Jeg et eget rom (er vel mer et bibliotek), han har et eget rom (kontor). Resten av huset blir vi enige om, han er mer opptatt av interiør og farger enn meg (og langt flinkere enn meg). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cornix Skrevet 7. november 2024 #48 Del Skrevet 7. november 2024 Jeg vil ha en woman-cave! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #49 Del Skrevet 9. november 2024 AnonymBruker skrev (På 7.11.2024 den 15.56): Hører stadig om mancave, å det går en serie der menn lager mancave på NRK nå. Men har kvinnfolk en hule de kan kalle sin, der de kan trekke seg tilbake sammen med venner og/ eller drive med hobbyer? Anonymkode: 6d67a...9a0 Resten av huset Anonymkode: ae6d6...76d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #50 Del Skrevet 9. november 2024 Jeg har badet, er der inne jeg får egentid. Anonymkode: 3638a...665 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #51 Del Skrevet 9. november 2024 Jeg har et stillerom. Jeg blir sliten av støy, så jeg har et rom med godstol og leselys. Der sitter jeg enten i stillhet og bare tenker og ser ut av vinduet, eller jeg leser. Anonymkode: f435c...194 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #52 Del Skrevet 9. november 2024 Som andre sier: resten av huset Anonymkode: 62ed3...d5c 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #53 Del Skrevet 9. november 2024 Jeg har hele huset med unntak av gamingrommet og tenåringens rom. Men har tilgang til gamingrommet også, siden mitt hjemmekontor er satt opp der inne og 😊 Hver vår pult med pc-oppsett. Anonymkode: 522ed...25a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. november 2024 #54 Del Skrevet 10. november 2024 Han har garasjen og halve rommet over garasjen (resten er gjesterom). Der har han treningsutstyr. Jeg kan bruke det hvis jeg vil også, men jeg er ikke like glad i å trene. Før vi fikk barn hadde jeg et syrom. Vi har ikke så stort hus, så viktigere med barnerom enn syrom. Skal flytte til større gus om noen år. Drømmen er å ha en litt stor kjellerstue som kan være tv-stue med playstation osv. Og et gjesterom med en liten sykrok. Evt et treningsrom. Anonymkode: e5c9b...6c9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå