Gå til innhold

Mannfolk har mancave, men hva har damene?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Vi har delt gaming/nerderom. 

Føler ikke kjønnet er relevant på et slikt rom akkurat 😂 

Anonymkode: edc21...d98

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg (dame) har treningsrom som er bare mitt. Dvs, mannen min kan selvsagt også bruke det hvis han vil, men det har han null interesse av, så på treningsrommet gjør jeg som jeg vil, putter inn de tingene jeg vil osv 😊

Anonymkode: 67a81...5f5

Hva putter du inn når du er der?

Anonymkode: 474ad...994

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg et eget rom (er vel mer et bibliotek), han har et eget rom (kontor). Resten av huset blir vi enige om, han er mer opptatt av interiør og farger enn meg (og langt flinkere enn meg).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.11.2024 den 15.56):

Hører stadig om mancave, å det går en serie der menn lager mancave på NRK nå. Men har kvinnfolk en hule de kan kalle sin, der de kan trekke seg tilbake sammen med venner og/ eller drive med hobbyer? 

Anonymkode: 6d67a...9a0

Resten av huset

Anonymkode: ae6d6...76d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har et stillerom.

Jeg blir sliten av støy, så jeg har et rom med godstol og leselys. Der sitter jeg enten i stillhet og bare tenker og ser ut av vinduet, eller jeg leser. 

Anonymkode: f435c...194

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hele huset med unntak av gamingrommet og tenåringens rom. Men har tilgang til gamingrommet også, siden mitt hjemmekontor er satt opp der inne og 😊 Hver vår pult med pc-oppsett. 

Anonymkode: 522ed...25a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han har garasjen og halve rommet over garasjen (resten er gjesterom). Der har han treningsutstyr. Jeg kan bruke det hvis jeg vil også, men jeg er ikke like glad i å trene. Før vi fikk barn hadde jeg et syrom. Vi har ikke så stort hus, så viktigere med barnerom enn syrom. Skal flytte til større gus om noen år. Drømmen er å ha en litt stor kjellerstue som kan være tv-stue med playstation osv. Og et gjesterom med en liten sykrok. Evt et treningsrom. 

Anonymkode: e5c9b...6c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...