AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #41 Del Skrevet 19. november 2024 Jeg har et par opptrekk-klokker som jeg har planer om å få reparert...bruker bare mobil nå. Smartklokke skal jeg aldri ha, det er bare en måte å venne folk til å ha teknologi på kroppen. Snart kommer det inni, og snart blir det obligatorisk. Du vet frosken som kokes langsomt og alt det der... Anonymkode: 717a1...7e8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kajo Skrevet 19. november 2024 #42 Del Skrevet 19. november 2024 Jeg er avhengig av å ha klokke rundt meg. Har analoge klokker i alle rom i leiligheten + bruker armbåndsur. Ikke noe fancy, en Skagen klokke og en Obaku klokke som jeg har fordi jeg syntes de var fine. Har også et arvet Certina gullur som jeg bruker til pent. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2024 #43 Del Skrevet 19. november 2024 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Jeg har et par opptrekk-klokker som jeg har planer om å få reparert...bruker bare mobil nå. Smartklokke skal jeg aldri ha, det er bare en måte å venne folk til å ha teknologi på kroppen. Snart kommer det inni, og snart blir det obligatorisk. Du vet frosken som kokes langsomt og alt det der... Anonymkode: 717a1...7e8 Teknologi på/inni kroppen kommer aldri til å bli obligatorisk. Slutt med sånne syke konspirasjonsteorier. Jeg har en Rolex som jeg fikk til 18-årsdagen av pappa. Anonymkode: ed93e...c7a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Perfume Skrevet 19. november 2024 #44 Del Skrevet 19. november 2024 DonnaK skrev (3 timer siden): Skjønner🙂 Du har mange fine å velge i mellom da😊Hvilket budsjett tenker du deg? Tenker max 5000 egentlig.. Vet ikke om det er nok, men tenker det bør holde 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. november 2024 #45 Del Skrevet 21. november 2024 Har ei Certina DS klokke, veldig fornøyd. Fikset ikke Fitbit, solgte den. Heia analogt!!! Anonymkode: 67903...a91 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonym11223344 Skrevet 21. november 2024 #46 Del Skrevet 21. november 2024 Fine analoge klokker til lav pris. Jeg har to, men bruker dem bare til for å pynte meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå