Gå til innhold

Bruker du armbåndsur?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har et par opptrekk-klokker som jeg har planer om å få reparert...bruker bare mobil nå. Smartklokke skal jeg aldri ha, det er bare en måte å venne folk til å ha teknologi på kroppen. Snart kommer det inni, og snart blir det obligatorisk. Du vet frosken som kokes langsomt og alt det der...

Anonymkode: 717a1...7e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er avhengig av å ha klokke rundt meg. Har analoge klokker i alle rom i leiligheten + bruker armbåndsur. Ikke noe fancy, en Skagen klokke og en Obaku klokke som jeg har fordi jeg syntes de var fine. Har også et arvet Certina gullur som jeg bruker til pent.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg har et par opptrekk-klokker som jeg har planer om å få reparert...bruker bare mobil nå. Smartklokke skal jeg aldri ha, det er bare en måte å venne folk til å ha teknologi på kroppen. Snart kommer det inni, og snart blir det obligatorisk. Du vet frosken som kokes langsomt og alt det der...

Anonymkode: 717a1...7e8

Teknologi på/inni kroppen kommer aldri til å bli obligatorisk. Slutt med sånne syke konspirasjonsteorier. 

Jeg har en Rolex som jeg fikk til 18-årsdagen av pappa. 

Anonymkode: ed93e...c7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DonnaK skrev (3 timer siden):

Skjønner🙂 Du har mange fine å velge i mellom da😊Hvilket budsjett tenker du deg?

Tenker max 5000 egentlig.. Vet ikke om det er nok, men tenker det bør holde 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ei Certina DS klokke, veldig fornøyd. Fikset ikke Fitbit, solgte den. Heia analogt!!!

Anonymkode: 67903...a91

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...