Gå til innhold

Bruker du armbåndsur?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det noen som bruker klokke som bare er klokke på armen? Eller er det kun smartklokker folk bruker nå`

Hva bruker du og folk du kjenner? 

Anonymkode: 699ca...52b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Er det noen som bruker klokke som bare er klokke på armen? Eller er det kun smartklokker folk bruker nå`

Hva bruker du og folk du kjenner? 

Anonymkode: 699ca...52b

Brukte et flott SEIKO ur til for noen måneder siden. Trenger smartklokke av helsemessige grunner, nå. 

Anonymkode: 07288...707

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker Apple Watch til vanlig, men har en tissot prx som jeg bruker innimellom.

Anonymkode: 09e90...6a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Til hverdag bruker jeg Garmin, men har 2 eksklusive klokker som jeg bruker om jeg skal noe spesielt/pynte meg

Anonymkode: ec2c0...463

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Har en smartklokke og en vanlig klokke. Bytter på å bruke dem. Synest den vanlige er mye finere enn smartklokke, sistnevnte brukes mest under trening. Datteren min på 19  foretrekker også vanlig klokke. Det er populært i den aldersgruppa og mange konfirmanter ønsker seg analoge klokker. 

Anonymkode: ff011...68c

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har en Gant klokke, ganske lik de to andre som det er bilde av her. Har garmin og en til men tåler ikke silikonreimene.

Anonymkode: c7399...6fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en Samsung smartklokke bare, slutta og bruke den fordi den varer bare en og en halv dag 😄 Glemmer og lade den. Drittklokke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker armbåndsur hver dag, smartklokke er noe som aldri har stått på ønskelista og som heller aldri kommer til å komme på ønskelista.. Har to klokker fra Omega, den jeg bruker nå fikk jeg av mannen min i fjor ifm ei spesiell anledning, og har bare brukt denne siden da. Liker den veldig godt; klassisk og nøytral samtidig som den skiller seg litt ut med den blå urskiver :) 

image.png.3f973cba13bdb42804ad60afdf405288.png

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en smartklokke som ser ut som en vanlig klokke, med skinnreim. Bruker den til hverdags. 

Anonymkode: 932dd...9e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke brukt vanlig armbåndsur siden begynnelsen av 90-tallet. Bruker mobilen når jeg trenger å vite hvor mye klokka er. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...