Mezzosoprena Skrevet 7. november 2024 #21 Skrevet 7. november 2024 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): 21% sjanse for denne bestemte typen, altså ikke 21% i seg selv. Så om sjansen for denne typen kreft fra før av er 2%, så er sjansen nå 2.21%, gir det mening? Anonymkode: 2698e...09a Som du så av resten av det jeg skrev, så måtte du da vel innse at jeg skjønner akkurat hvordan slike forskningsrapporter blir presentert i media. Og du bekrefter da altså bare det jeg allerede skrev, fra 2% sjans til 2,21% sjans er en ekstremt liten økning i faren for å få kreft.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #22 Skrevet 8. november 2024 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Hva tenker dere om denne studien? En ny studie fra prestisjeuniversitetet Lund i Sverige antyder at tatoveringer kan kobles til sykdommen lymfom. Sykdommen blir ofte kalt lymfekreft, og er en samlebetegnelse på kreftsykdommer som utvikler seg i celler i kroppens lymfesystem. Ifølge studien har personer med tatoveringer 21 prosent høyere risiko for å utvikle sykdommen enn resten av befolkningen. https://www.abcnyheter.no/helse-og-livsstil/helse/2024/06/15/196008786/ny-studie-tatovering-kan-vaere-kreftfremkallende Anonymkode: 2698e...09a Har du egentlig lest hele artikkelen? Anonymkode: f6f8b...74d
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå