Gå til innhold

Leter etter juletrepynt, erfaringer med Newport?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg ser etter juletrepynt, og etter mye leting fant jeg frem denne siden: https://www.newporthome.no/julebutikk Prisen er litt stivere enn jeg hadde tenkt, men syntes det var veldig fint. Har aldri kjøpt noe fra denne siden før (eller hørt om den forsåvidt...). Hadde lagt varer i handlekurven var klar for å bestille, men bestemte meg for å ta et kjapt googlesøk og fant ut at siden 65% som har gitt dem karakteren 1 på Trustpilot. Nå er det vel ofte slik at de som er fornøyde ikke nødvendigvis legger igjen en anmeldelse, mens de som er skikkelig misfornøyd gjør det, men kjente at jeg ble skeptisk.. 

Noen med erfaringer? Eller som har tips om hvor jeg kan finne lignende juletrepynt? 🎄

Anonymkode: 401e2...7c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå har jeg ikke handlet på nettet fra den butikken, men i fysisk butikk her i Sverige. De har utrolig mye fint, og jeg er fornøyd med det jeg kjøpte der. Det var riktignok ikke julepynt.

Anonymkode: 6fa9c...bce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville holdt meg langt unna en nettbutikk med så dårlig score. Selv om du nok kan regne med at det er de som enten er veldig fornøyd eller veldig misfornøyd som gir score så er min erfaring at trustpilot er til å stole på i forhold til hva man kan forvente fra en butikk.  

Anonymkode: 3a4c4...d35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Nå har jeg ikke handlet på nettet fra den butikken, men i fysisk butikk her i Sverige. De har utrolig mye fint, og jeg er fornøyd med det jeg kjøpte der. Det var riktignok ikke julepynt.

Anonymkode: 6fa9c...bce

Takk for svar. Skulle ønske de hadde fysisk butikk her også..  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Jeg ville holdt meg langt unna en nettbutikk med så dårlig score. Selv om du nok kan regne med at det er de som enten er veldig fornøyd eller veldig misfornøyd som gir score så er min erfaring at trustpilot er til å stole på i forhold til hva man kan forvente fra en butikk.  

Anonymkode: 3a4c4...d35

Takk for svar. Er enig i det. Vurderer å kjøpe kun én liten ting for å teste, men.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...