Gå til innhold

Menn som ror du er interessert...

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

kun fordi du er normalt høflig og grei.

Noen som kan svare på hvorfor menn mistolker interesse, når dama kun er normal høflig og grei? 

Anonymkode: 17b51...f4a

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg sier det som det er jeg. At jeg bare er høflig, men at jeg ikke er interessert. 

Du får ta det som et kompliment. Kanskje du har en sjarmerende personlighet😉

Anonymkode: 5a414...739

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Noen som kan svare på hvorfor menn mistolker interesse, når dama kun er normal høflig og grei? 

Kroppsspråket ditt kan si noe helt annet. 

Anonymkode: 60817...0fe

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det oftere er motsatt 😅

Jeg flørter og sender blikk og hint men han tar dem ikke 🤷🏼‍♀️

Anonymkode: 61590...999

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er heeelt motsatt, og at kvinner tror at all form for hyggelighet er et implisitt hint om at man vil ligge med dem. Tror veldig mange kvinner projecter ganske hardt. En mann som vil ha deg spør rett ut om du vil bli med på date (når han endelig har funnet ut at han ønsker å prøve å få deg, og er forbi nysgjerrighetsfasen). Han vil ha deg ut av "fRiEnDly vIbE" og rett inn i " you're mf mine vibe".

Anonymkode: 17f93...93e

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror det er fordi det ofte er så uventet, og sjelden. Jeg opplever det veldig sjelden, annet enn fra profesjonelle, i butikken. 

En kan også spørre, hvorfor tror kvinner ofte at menn prøver seg når de er høflige og greie? 

Anonymkode: 3342c...35d

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hørte en gang en teori - som jeg håper ikke stemmer;

Grunnen til at noen menn tror du er interessert hvis du bare er normalt høflig og hyggelig, er at de selv ikke ville giddet å være høflig og hyggelig mot en dame de ikke var interessert i. 

Anonymkode: 9d20c...365

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tja, kan være så mangt. Noen teorier

1) De er ikke vant til at en kvinne snakker med de med mindre de er interessert, evt de selv ikke hadde gjort det...

2) mannen er interessert og da leter man jo etter tegn på at den andre er det kanskje... Evt innbiller seg det

3) Kvinnen har en flørtete personlighet. Jeg selv har det og både kvinner og menn tror jeg flørter med de.

4) Underbevisste handlinger. Ta seg i håret, ta på lipsyl, rette på skjorta... Kan tolkes som at du vil gjøre deg fin for han

Anonymkode: 5f3fc...e62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

For det første, dette er noe begge kjønn gjør, opplevd det flere ganger selv 

Mye av grunnen er at folk er så ekstremt forskjellige i væremåten. For en atferd som er veldig flørtende for en, kan være normal hyggelig adferd for en annen, da kan det bli vanskelig i noen situasjoner å tolke signaler, når folk legger så forskjellig i samme type adferd 

Men om man har en adferd som 9 av 10 på gata ville tolket som flørt, så bør man kanskje reflektere litt over hvordan man fremstår 

Anonymkode: 452c6...b65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Noen kvinner viser interesse på denne måten. Menn kan ikke vite om du bare er høflig eller om du er interessert.

Anonymkode: 34bda...190

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Jeg hørte en gang en teori - som jeg håper ikke stemmer;

Grunnen til at noen menn tror du er interessert hvis du bare er normalt høflig og hyggelig, er at de selv ikke ville giddet å være høflig og hyggelig mot en dame de ikke var interessert i. 

Anonymkode: 9d20c...365

Dette er en veldig tåpelig og frekk tanke. Typisk fra syke amerikanske feminister. Heldigvis vet Norske feminister bedre enn dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.11.2024 den 17.32):

Dette er en veldig tåpelig og frekk tanke. Typisk fra syke amerikanske feminister. Heldigvis vet Norske feminister bedre enn dette.

Jeg har jobbet i mannsdominerte miljøer, har hatt en del kompiser, samt vokst opp med brødre og deres kompiser rundt meg. Min oppfatning sånn generelt er at gutter/menn er kun høflig og åpne så lenge de tror de kan få noe mer ut av kvinnen de samhandler med. Jeg har overhørt nok samtaler som også bekrefter dette.

I tillegg får jeg en ganske kraftig bekreftelse på dette hver gang noen finner ut at jeg er gift. Da kan den hyggelige og varme tonen skifte på et blunk til kald og uinteressert. Skjedde senest denne uka - opplevde en snu-på-hælen-tonefall i det øyeblikket jeg nevnte min mann, i en samtale jeg hadde med en annen mann. Han oppførte seg som om jeg dolket ham i ryggen ved å være gift. 

Anonymkode: 63683...32c

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Annonse

AnonymBruker skrev (På 8.11.2024 den 23.27):

Jeg har jobbet i mannsdominerte miljøer, har hatt en del kompiser, samt vokst opp med brødre og deres kompiser rundt meg. Min oppfatning sånn generelt er at gutter/menn er kun høflig og åpne så lenge de tror de kan få noe mer ut av kvinnen de samhandler med. Jeg har overhørt nok samtaler som også bekrefter dette.

I tillegg får jeg en ganske kraftig bekreftelse på dette hver gang noen finner ut at jeg er gift. Da kan den hyggelige og varme tonen skifte på et blunk til kald og uinteressert. Skjedde senest denne uka - opplevde en snu-på-hælen-tonefall i det øyeblikket jeg nevnte min mann, i en samtale jeg hadde med en annen mann. Han oppførte seg som om jeg dolket ham i ryggen ved å være gift. 

Anonymkode: 63683...32c

Jepp been there 😕 Enda verre når jeg sier at jeg er singel, men jeg er interssert i  noe forhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...