Gå til innhold

Omvendt problem

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er i et ellers godt forhold, men vi sliter med noe i sengen.

Jeg blir så skrekkelig våt at det blir null friksjon. Det gjør sex til et evighetsprosjekt; det blir vanskelig å få han i mål. Kjenner jeg begynner å grue meg til sex, jeg har ellers en meget sunn sexlyst.  Fins det noe tips eller råd for å bli mindre våt?

Anonymkode: 1edfb...77a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mann her, og har opplevd det i perioder. Ta tørkepauser, tørk av både penis, og utvendig på deg. Før hendte det at jeg onanerte meg ferdig, men jeg har lært meg å avslutte, og heller ta utløsningen neste gang. Det verste som skjer er at du går lei, og da er det mye bedre å gi seg. 

Nåværende kjæreste er også utrolig våt, selv midt i overgangsalderen. Litt tørt er nesten å foretrekke, fordi det er enklere å regulere med en klatt glidemiddel. 

Anonymkode: e1d10...a25

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Mann her, og har opplevd det i perioder. Ta tørkepauser, tørk av både penis, og utvendig på deg. Før hendte det at jeg onanerte meg ferdig, men jeg har lært meg å avslutte, og heller ta utløsningen neste gang. Det verste som skjer er at du går lei, og da er det mye bedre å gi seg. 

Nåværende kjæreste er også utrolig våt, selv midt i overgangsalderen. Litt tørt er nesten å foretrekke, fordi det er enklere å regulere med en klatt glidemiddel. 

Anonymkode: e1d10...a25

Takk for erfaring, samme alder her faktisk. Det er rimelig frustrerende ja....

Ts

Anonymkode: 1edfb...77a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...