AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #1 Del Skrevet 7. november 2024 Er i et ellers godt forhold, men vi sliter med noe i sengen. Jeg blir så skrekkelig våt at det blir null friksjon. Det gjør sex til et evighetsprosjekt; det blir vanskelig å få han i mål. Kjenner jeg begynner å grue meg til sex, jeg har ellers en meget sunn sexlyst. Fins det noe tips eller råd for å bli mindre våt? Anonymkode: 1edfb...77a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #2 Del Skrevet 7. november 2024 Tørk innimellom med en handduk. Anonymkode: 41a25...205 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #3 Del Skrevet 7. november 2024 Mann her, og har opplevd det i perioder. Ta tørkepauser, tørk av både penis, og utvendig på deg. Før hendte det at jeg onanerte meg ferdig, men jeg har lært meg å avslutte, og heller ta utløsningen neste gang. Det verste som skjer er at du går lei, og da er det mye bedre å gi seg. Nåværende kjæreste er også utrolig våt, selv midt i overgangsalderen. Litt tørt er nesten å foretrekke, fordi det er enklere å regulere med en klatt glidemiddel. Anonymkode: e1d10...a25 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #4 Del Skrevet 7. november 2024 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Mann her, og har opplevd det i perioder. Ta tørkepauser, tørk av både penis, og utvendig på deg. Før hendte det at jeg onanerte meg ferdig, men jeg har lært meg å avslutte, og heller ta utløsningen neste gang. Det verste som skjer er at du går lei, og da er det mye bedre å gi seg. Nåværende kjæreste er også utrolig våt, selv midt i overgangsalderen. Litt tørt er nesten å foretrekke, fordi det er enklere å regulere med en klatt glidemiddel. Anonymkode: e1d10...a25 Takk for erfaring, samme alder her faktisk. Det er rimelig frustrerende ja.... Ts Anonymkode: 1edfb...77a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. november 2024 #5 Del Skrevet 8. november 2024 Er du også litt vid? Anonymkode: b314b...c23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå