AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #1 Del Skrevet 7. november 2024 Har dere hørt dette eller opplevd det? Vi har kuttet ut alkohol, nikotin, sukker, UP-mat og det meste annet, men jeg drikker fortsatt Pepsi Max med god samvittighet for å ha noe glede etter mange negative runder 😅 Da vi var på ultralyd på syklusdag 8 spurte legen meg om jeg drakk mye lettbrus. Det var det første og eneste han spurte om, og han sa at lettbrus gjør at folliklene vokser saktere, og at kroppen tror at den kunstige setningen er sukker - som igjen hemmer veksten av follikler. Jeg har aldri hørt dette før, og hvorfor får man ikke beskjed om dette hvis det har så mye å si for forsøket? Anonymkode: a90f4...7ab 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #2 Del Skrevet 7. november 2024 😔 Vi får aldri ha det gøy. Tviler ikke på at det kan ha effekt og det er jo typisk industri generelt å ikke opplyse oss konsumere. Noen opplyser, men bedriftene jobber imot, så de ikke skal miste bedriften sin. Kan hende pepsi jobber imot en del publisering, men er usikker. Røyk, kjøtt, egg, mange ulike kjeder som har måtte kjøpe sine egne misvisende studier. Men det er bare synsing. Lykke til om du skal kutte ut brus også. Anonymkode: 7f908...456 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #3 Del Skrevet 7. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har dere hørt dette eller opplevd det? Vi har kuttet ut alkohol, nikotin, sukker, UP-mat og det meste annet, men jeg drikker fortsatt Pepsi Max med god samvittighet for å ha noe glede etter mange negative runder 😅 Da vi var på ultralyd på syklusdag 8 spurte legen meg om jeg drakk mye lettbrus. Det var det første og eneste han spurte om, og han sa at lettbrus gjør at folliklene vokser saktere, og at kroppen tror at den kunstige setningen er sukker - som igjen hemmer veksten av follikler. Jeg har aldri hørt dette før, og hvorfor får man ikke beskjed om dette hvis det har så mye å si for forsøket? Anonymkode: a90f4...7ab Ville byttet ut brus med vann eller melk Anonymkode: 2cf9f...36a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #4 Del Skrevet 7. november 2024 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Ville byttet ut brus med vann eller melk Anonymkode: 2cf9f...36a Melk mener jo mange heller ikke er bra, at det er inflammatorisk.. Ikke lett å bli klok. Anonymkode: a90f4...7ab 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå