AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #1 Skrevet 7. november 2024 Jeg er fortvilet. Siden september har det bare vært sykdom hos oss. Begge ungene på 9 og 11 pluss meg som er mamma. Jeg har selv vært så syk at jeg nesten ikke klarer å hjelpe ungene. Det har vært omgangssyke etter tur, halsbetennelser, ørebetennelser, korona , og nå skikkelig influensa. Vi har fått alt. Det er mye skole fravær og sykt barn dager er brukt opp. Besteforeldre har tilbudt seg å komme men vi orker nesten ikke å ha noen i nærheten når vi er så syke. De vil heller helst ikke bli smittet. Hvordan løser dere dette? Med jobben ? Og hvordan klare å ta seg skikkelig av ungene når man er sengeliggende ? Anonymkode: fa9be...911
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #2 Skrevet 7. november 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg er fortvilet. Siden september har det bare vært sykdom hos oss. Begge ungene på 9 og 11 pluss meg som er mamma. Jeg har selv vært så syk at jeg nesten ikke klarer å hjelpe ungene. Det har vært omgangssyke etter tur, halsbetennelser, ørebetennelser, korona , og nå skikkelig influensa. Vi har fått alt. Det er mye skole fravær og sykt barn dager er brukt opp. Besteforeldre har tilbudt seg å komme men vi orker nesten ikke å ha noen i nærheten når vi er så syke. De vil heller helst ikke bli smittet. Hvordan løser dere dette? Med jobben ? Og hvordan klare å ta seg skikkelig av ungene når man er sengeliggende ? Anonymkode: fa9be...911 Er dere begge sengeliggende på samme tid? Vanligvis er en litt mer oppegående og kan ta det meste, og så bytter dere på avhengig av formen. Anonymkode: 07498...65f 1
Christina82 Skrevet 10. november 2024 #3 Skrevet 10. november 2024 Ryddet for helseskadelig råd. Christina82, mod
Perine Skrevet 10. november 2024 #4 Skrevet 10. november 2024 Sørge for å forberede alle så godt som mulig på neste omgang med anbefalte vaksiner når dere er over denne krisen. Det tror jeg sparte oss for mye sykdom. Mannen var vrang og nektet, men var den eneste som ble liggende syk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå