AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #1 Del Skrevet 7. november 2024 Vi har 6,42% effektiv rente på lånet på fritidsboligen vår. Sparebank 1. Jeg synes det er mye. Noen som har lavere i en annen bank? Anonymkode: bcfc1...3b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
takinova Skrevet 7. november 2024 #2 Del Skrevet 7. november 2024 Det der er jo noe man kan forhandle om. Jeg har også Sparebank1. Få ny takst, og få lånet ned mot en lavere belåningsgrad. Evt. be dem se på om det blir lavere renter og gebyr om dere slår huslån og fritdsboliglån sammen. Sjekk med andre banker. Jeg har splittet huslån og hyttelån, men begge regnes som boliglån og har samme rente. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
takinova Skrevet 7. november 2024 #3 Del Skrevet 7. november 2024 (endret) Forresten så har vi ca 0,5 prosent lavere effektiv rente enn det du beskriver. Endret 7. november 2024 av takinova Dobbelpost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #4 Del Skrevet 7. november 2024 Vi har akkurat samme renta på hytta som på huset. Vi er under 60% på lånegrad. men den renta ville jeg forhandla på, minst ned 0,5 Anonymkode: 47cd7...aa4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #5 Del Skrevet 7. november 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Vi har akkurat samme renta på hytta som på huset. Vi er under 60% på lånegrad. men den renta ville jeg forhandla på, minst ned 0,5 Anonymkode: 47cd7...aa4 Så hvor høy rente? Anonymkode: 55baa...17e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #6 Del Skrevet 7. november 2024 sparebank 1 og under 50% finansiering og 5.9% ser jeg nå 🤦♀️ må ta en tlf.. Anonymkode: 6ee29...082 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå