tauglede Skrevet 7. november 2024 #1 Del Skrevet 7. november 2024 Jeg fikk dette fordi jeg var slapp og lite opplagt. ikke pga. noe med sexlyst å gjøre, men problemet mitt er nå at junior står stort sett hele tiden. egentlig burde man jo være stolt av det når man er midt i livet, men det er litt upraktisk på f.eks trening.. på jobb med bukse så klarer jeg å skjule det, men værre ellers om sommern i shorts, bading osv.. Noen andre menn som har opplevd det samme? er litt frustrerende. Legen sa det var helt vanlig dette her, og rådet meg til ikke slutte med testosteron. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #2 Del Skrevet 7. november 2024 Gir seg etter en periode. Injeksjon eller gel? Anonymkode: 63642...811 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #3 Del Skrevet 7. november 2024 Jeg har prøvd gel i et par omganger, for å få opp energien. Har prøvd forskjellig dosering, og tildels vært over referanseområdet. Jeg ble bare enda trøttere av det, og ga til slutt opp. Nå ligger jeg helt i nedre del, men libidoet er heldigvis ikke så verst. Fikk ikke oftere ereksjon da jeg gikk på hormonet heller. Så lenge det virker på det opprinnelige problemet, så hadde jeg godtatt mye av ditt "problem". Anonymkode: a6107...3e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #4 Del Skrevet 7. november 2024 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg har prøvd gel i et par omganger, for å få opp energien. Har prøvd forskjellig dosering, og tildels vært over referanseområdet. Jeg ble bare enda trøttere av det, og ga til slutt opp. Nå ligger jeg helt i nedre del, men libidoet er heldigvis ikke så verst. Fikk ikke oftere ereksjon da jeg gikk på hormonet heller. Så lenge det virker på det opprinnelige problemet, så hadde jeg godtatt mye av ditt "problem". Anonymkode: a6107...3e9 Hvordan var libidoen din før gel? Fikk du den ikke opp i det hele tatt? Anonymkode: 7d307...cce Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #5 Del Skrevet 7. november 2024 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan var libidoen din før gel? Fikk du den ikke opp i det hele tatt? Anonymkode: 7d307...cce Jeg prøvde som sagt for det generelle energinivået, og ikke for det seksuelle. Jeg har ikke problemer med å få, eller holde ereksjon i seksuelle sammenhenger, men det er veldig sjelden at den står i hverdagen, bare på grunn av noe jeg ser eller fantaserer om. Skal vi ha en helaften, eller party, så kan jeg ta en av de reseptfri blå. Lav energi hos meg, kommer nok heller fra stoffskiftet, og jeg tror ikke på at testo er et vidundermiddel som fungerer for alle. Du bør nok ha en tettere oppfølging enn det en fastlege kan gi deg. Anonymkode: a6107...3e9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå