AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #1 Del Skrevet 7. november 2024 Hei, jeg bor i Stavanger nå, og er veldig ensom. Folka er hyggelige nok, men føler at utenom.jobb, så har de nok med sine og sitt. Er det lettere å få venner og komme inn i miljøer i andre byer? Anonymkode: 51325...2a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #2 Del Skrevet 7. november 2024 Som voksen er det vel generelt vanskelig å få nye venner i Norge. Er flere tråder om folk som sliter med å etablere nye vennskap i voksen alder. Anonymkode: 70b7c...14e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harikkepeiling Skrevet 7. november 2024 #3 Del Skrevet 7. november 2024 Er vanskelig å gå venner som voksen ja. Når jeg hat fått venner i voksen alder, er det faktisk når jeg ikke har prøvd så veldig. Blir mer anstrengt når man legger så mye vekt på at man MÅ bli kjent Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #4 Del Skrevet 7. november 2024 Jeg bor i Kristiansand, og det er absolutt ikke bedre her. Muligens verre. I hvert fall i følge studenter som flytter hit for å studere. Anonymkode: 4b9eb...df3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #5 Del Skrevet 7. november 2024 Jeg syns det er vanskelig overalt. Folk er opptatte med familiene,jobbene og vennene de har hatt i ti år pluss, har ikke interesse eller åpenhet for å bli kjent med flere. Anonymkode: d9d10...8be 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #6 Del Skrevet 7. november 2024 Har du prøvd å slenge deg med på en fritidsaktivitet? Det er der jeg har fått venner som voksen. Anonymkode: 9f940...629 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå