AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #1 Del Skrevet 3 timer siden Hei. Jeg leier en leilighet i ett hus som bare har en strømmåler. Leietaker sier hun regner ut så jeg kan være sikker på at jeg bare betaler det jeg bruker. Jeg skjønner ikke hvordan det lar seg gjøre? Kan jeg være sikker på at jeg ikke betaler hennes strøm også? Anonymkode: c4026...606 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #2 Del Skrevet 3 timer siden Hun er utleier, du er leietaker. Men nei, det kan hun ikke. Jeg leier også ut i eget hus med bare en strømmåler, helt umulig for meg å vite hva som er min strøm og hva som er leietakerne sitt forbruk. Har derfor fast strømbeløp som er ganske fair i deres favør. Anonymkode: 6e9ac...201 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3 timer siden #3 Del Skrevet 3 timer siden Da er det sikkert en kontramåler hos deg? Den leses av og så kan hun regne ut. Anonymkode: bdb73...105 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #4 Del Skrevet 2 timer siden AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Da er det sikkert en kontramåler hos deg? Den leses av og så kan hun regne ut. Anonymkode: bdb73...105 Da bør hun kunne dokumentere det for TS. Anonymkode: 6e9ac...201 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trolltunge Skrevet 2 timer siden #5 Del Skrevet 2 timer siden (endret) Da må det enten være minusmåler tilknyttet utleienhet, ellers er slikt vanskelig å måle. Teoretisk mulig, men for mye styr uten minusmåler. Med minusmåler er det enkelt. Endret 2 timer siden av Trolltunge 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2 timer siden #6 Del Skrevet 2 timer siden Tipper de har minusmåler oppe i sin leilighet. Anonymkode: 37d77...6b7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå