Gå til innhold

Kan noen spå eller legge kort på meg?g

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hadde satt stor pris på det. Helst om samliv, kjærlighet. Skal jeg være her jeg er? Eller finnes det noe annet som er ment for meg?

Anonymkode: 7570e...c8f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 7.11.2024 den 0.00):

Hadde satt stor pris på det. Helst om samliv, kjærlighet. Skal jeg være her jeg er? Eller finnes det noe annet som er ment for meg?

De kortene jeg trakk tilsier at du er i et intens forhold, men gjerne giftig. Det å rådføre seg med venner er viktig. Om det finnes noe annet som er ment for deg? Singel boss b* and loving it er den energien som kom opp :P 

Anonymkode: 2bf79...863

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mizzy skrev (På 7.11.2024 den 0.02):

Jeg og trenger det samme om noen ser noe på meg

Litt in between. Du leter etter kjærligheten men har nylig gått bort fra noen som ikke var bra eller lurer på om du skal gå tilbake. Det er en her som var ment som en lesson. En du skal lære fra, men ikke være sammen med. Gjerne se igjennom de som er gode for deg og de som er giftig? Finne din egen verdi og ved å finne din egen verdi vet du nøyaktig hvilken partner du skal gå etter!

Vet ikke om dette stemmer for dere. Jeg pleier å treffe bedre med litt mer info først og litt mer spesifikke spørsmål ❤️ 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Litt in between. Du leter etter kjærligheten men har nylig gått bort fra noen som ikke var bra eller lurer på om du skal gå tilbake. Det er en her som var ment som en lesson. En du skal lære fra, men ikke være sammen med. Gjerne se igjennom de som er gode for deg og de som er giftig? Finne din egen verdi og ved å finne din egen verdi vet du nøyaktig hvilken partner du skal gå etter!

Vet ikke om dette stemmer for dere. Jeg pleier å treffe bedre med litt mer info først og litt mer spesifikke spørsmål ❤️ 

Jeg har vært så uheldig og møtt mest menn som ikke vil bli glad i meg, bare ha fordeler hvis du skjønner. Og det er jeg ferdig med☺️Men leter ikke etter noen aktivt, har gitt opp menn

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 7.11.2024 den 0.00):

Jeg ba om råd til deg og la noen kort. Det som går igjen er at du ser ut til å bare sitte der og vente på at det enten ordner seg eller kommer til deg. De gode og fine tingene i livet ser du ikke, og har mistet retningssansen din. Hva er det du egentlig vil, ser etter, hva er viktig for deg? For jeg ser mye fint i livet ditt men du kjeder deg og ser det ikke. Hva hadde du savnet hvis ble borte, hva kan du selv velge vekk?

Kom deg opp av ræva og gjør noe, enten fornyer du forholdet du er i, tar aktive valg og deltar i det, eller så avslutter du og leter etter det du vil ha, men først finn ut hva det er, for det virker som du har ingen oversikt over hva er bra og ikke, og venter på at ting kommer rekende på fjøla. 

Anonymkode: 77d3e...936

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mizzy skrev (På 7.11.2024 den 0.02):

Jeg og trenger det samme om noen ser noe på meg

Drit i menn og kjærlighet greier, jeg ser et prosjekt eller jobb, noe innfor det kreative slaget som kommer til å ta av hvis du legger energien og motet ditt i det. Det er veldig i startfasen eller bare en ide, men kjør på og rett oppmerksomhet mot det. Det kommer til å bygge deg opp og gi deg selvtillit. 

Anonymkode: 77d3e...936

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...