AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #1 Del Skrevet 6. november 2024 Bruker mye svart så det vil nesten alltid være med sorte bukser og genser under. Ikke som vinterjakke men som overgangs jakke 😊 Vanskelig å inkludere litt farger, noen som har tips til det? Anonymkode: 21b68...12b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #2 Del Skrevet 6. november 2024 Jeg synes den var ganske fin, men jeg tror det er en typisk kåpe som funker for ett år før den blir lagt bort, og er litt negativ til det. Bedre å kjøpe seg et nytt skjerf med farger man liker og kjøpe seg en litt klassisk kåpe man kan ha noen år 😊 Anonymkode: b7788...8cf 5 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #3 Del Skrevet 6. november 2024 Ikke min stil Anonymkode: e5d19...c49 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #4 Del Skrevet 6. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg synes den var ganske fin, men jeg tror det er en typisk kåpe som funker for ett år før den blir lagt bort, og er litt negativ til det. Bedre å kjøpe seg et nytt skjerf med farger man liker og kjøpe seg en litt klassisk kåpe man kan ha noen år 😊 Anonymkode: b7788...8cf Godt poeng, jeg likte det med skjerfet! 😁 ts Anonymkode: 21b68...12b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #5 Del Skrevet 6. november 2024 Fin badekåpe. Gjev å ha på seg etter å ha dusjet. Anonymkode: 05a2b...6ff 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #6 Del Skrevet 6. november 2024 Formløs, lite feminin Anonymkode: 47a79...ad8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #7 Del Skrevet 6. november 2024 Jeg likte den. Likte at den ikke var for feminin, det er ikke min stil hvert fall Anonymkode: 1765f...c67 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #8 Del Skrevet 6. november 2024 Enig med den som foreslo skjerf! Ellers synes jeg at en grå(evt beige) kåpe alltid vil passe den meste og er nokså tidløs. I tillegg foretrekker jeg kåper som er noe innsvingt da det i mine øyne er feminint og noe jeg trives godt i Anonymkode: 8f296...fcb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #9 Del Skrevet 6. november 2024 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Formløs, lite feminin Anonymkode: 47a79...ad8 Det er vel hele poenget? Ikke alle kvinner har «femi» som mål for sin stil. Og bra er det - tenk så kjedelig mote hadde vært om «femi» hadde vært målet for kvinner og «butch» for menn. Da hadde vi vel holdt oss til dress og hatt for mannfolk og kjole med ullkåpe til damer. Alle kunne arvet oldemor/fars klær (de laget dem for å vare på den tiden så selv godt ubrukt og litt bøtt er de penere enn noe i polyester du får nytt nå). Bærekraftig. Men kjedelig. Ts: du går for det du liker. Men jeg tipper den er i ren plastmateriale, og dermed ikke egentlig duger for noen «mellomsesong». Mellomsesonger krever ull i Norge. Eller vindtett materiale. Polyester er egentlig ikke brukbart til noe som helst, rent bruksmessig. Estetisk? Joda. Men estetikk er ikke alt. Anonymkode: 15b5d...26e 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #10 Del Skrevet 6. november 2024 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Det er vel hele poenget? Ikke alle kvinner har «femi» som mål for sin stil. Og bra er det - tenk så kjedelig mote hadde vært om «femi» hadde vært målet for kvinner og «butch» for menn. Da hadde vi vel holdt oss til dress og hatt for mannfolk og kjole med ullkåpe til damer. Alle kunne arvet oldemor/fars klær (de laget dem for å vare på den tiden så selv godt ubrukt og litt bøtt er de penere enn noe i polyester du får nytt nå). Bærekraftig. Men kjedelig. Ts: du går for det du liker. Men jeg tipper den er i ren plastmateriale, og dermed ikke egentlig duger for noen «mellomsesong». Mellomsesonger krever ull i Norge. Eller vindtett materiale. Polyester er egentlig ikke brukbart til noe som helst, rent bruksmessig. Estetisk? Joda. Men estetikk er ikke alt. Anonymkode: 15b5d...26e Takk, det var fint sagt 😊 Ja, den er fra vero moda så det er ikke noe ull i den. Det er vanskelig å finne noe budsjett vennlig som også er bra. ts Anonymkode: 21b68...12b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #11 Del Skrevet 6. november 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er vel hele poenget? Ikke alle kvinner har «femi» som mål for sin stil. Og bra er det - tenk så kjedelig mote hadde vært om «femi» hadde vært målet for kvinner og «butch» for menn. Da hadde vi vel holdt oss til dress og hatt for mannfolk og kjole med ullkåpe til damer. Alle kunne arvet oldemor/fars klær (de laget dem for å vare på den tiden så selv godt ubrukt og litt bøtt er de penere enn noe i polyester du får nytt nå). Bærekraftig. Men kjedelig. Ts: du går for det du liker. Men jeg tipper den er i ren plastmateriale, og dermed ikke egentlig duger for noen «mellomsesong». Mellomsesonger krever ull i Norge. Eller vindtett materiale. Polyester er egentlig ikke brukbart til noe som helst, rent bruksmessig. Estetisk? Joda. Men estetikk er ikke alt. Anonymkode: 15b5d...26e Havel? Jeg liker ikke oversized maskulin stil. Er jo knapt mulig p få tak i dameklær bortsett fra kjoler som er passende for prinsesser i barnehagealder. Stygg og ufeminin stil på folk om dagen. Hvorfor ikke bruke oldefar sine str. Xxl fra 1978 klær, selv om du bruker str. Small? Anonymkode: 47a79...ad8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #12 Del Skrevet 7. november 2024 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Fin badekåpe. Gjev å ha på seg etter å ha dusjet. Anonymkode: 05a2b...6ff Så merkelig badekåpe du har da Jeg tenker heller på denne modellen når jeg hører "badekåpe" (liker badekåpe jakker også jeg da) Anonymkode: 21b68...12b 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Phoenix Heart Skrevet 7. november 2024 #13 Del Skrevet 7. november 2024 Helt ok, ikke noe jeg selv ville kjøpt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #14 Del Skrevet 7. november 2024 Særdeles stygg Anonymkode: d0621...b13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #15 Del Skrevet 7. november 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Fin badekåpe. Gjev å ha på seg etter å ha dusjet. Anonymkode: 05a2b...6ff Hahahahahaha Anonymkode: 46ffe...e08 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #16 Del Skrevet 7. november 2024 Tøff, men kun noe jeg kan se for meg å gå med i 1-10 anledninger ila et år. Anonymkode: 64929...efc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #17 Del Skrevet 7. november 2024 I utgangspunktet liker jeg den, men det er noe med jakkeslaget som ser litt slaskete ut? Mulig øverste knapp skulle vært litt høyere opp. Anonymkode: c4656...e12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nattogdag Skrevet 7. november 2024 #18 Del Skrevet 7. november 2024 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Takk, det var fint sagt 😊 Ja, den er fra vero moda så det er ikke noe ull i den. Det er vanskelig å finne noe budsjett vennlig som også er bra. ts Anonymkode: 21b68...12b Har man tid så er det jo gøy å sjekke utvalg på Fretex. Noen ganger finner man gull (dvs ull), andre ganger ikke (det verste er jo å finne noe skikkelig fint, men i feil størrelse 🤪). Uansett morsommere utvalg enn mange butikker. Lykke til i jakten! Ps - forslaget om kult skjerf som liver opp svart garderobe er bra!) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #19 Del Skrevet 7. november 2024 Helt grei Men jeg liker ikke kåper med "mannehals"-åpning. Syns ikke det er fint, og nesten umulig å finne noe annet Anonymkode: 5b1bc...bd6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #20 Del Skrevet 7. november 2024 Nei, likte den ikke særlig godt. Litt pregløs. Anonymkode: 0bfce...333 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå