AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #1 Skrevet 6. november 2024 Hva hadde dere gjort om kona var utro? Ser dere skriver at dere innimellom finner dere yngre og mer attraktive damer. Hva om kona også finner yngre og mer attraktive menn? Er det innafor? Er dere utro mot en dame dere elsker, eller har dere det dårlig i forholdet og ønsker dere ut av det? Ville dere godtatt åpent forhold for å kunne fortsette å leve med samme partner? Det er jo ofte vanskelig å bryte opp familien, selv om man kan bli litt lei av den samme sexen over tid. Anonymkode: 0cbda...9d1
Skjold Skrevet 6. november 2024 #2 Skrevet 6. november 2024 Ingen vits i å argumentere med narsissistiske sosiopater. Er som å si til en tyv "hva om alle stjal, da hadde jo alle butikker gått konkurs på dagen", de bryr ikke seg, de bryr seg bare om seg selv. 2
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #3 Skrevet 6. november 2024 Når jeg var med exen (som jeg var utro mot), kjente jeg på at jeg ikke kunne brydd meg mindre om hun var utro eller ei. Eneste grunnen til at jeg var sammen med hun var pga. vi var gift (dummeste jeg har gjort i mitt liv). Det endte jo med brudd uansett fordi jeg ble avslørt til slutt, så jokes on me. Jeg hadde aldri vært utro mot en kvinne som jeg virkelig elsket. Anonymkode: 1fefa...7b0 2 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #4 Skrevet 6. november 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Når jeg var med exen (som jeg var utro mot), kjente jeg på at jeg ikke kunne brydd meg mindre om hun var utro eller ei. Eneste grunnen til at jeg var sammen med hun var pga. vi var gift (dummeste jeg har gjort i mitt liv). Det endte jo med brudd uansett fordi jeg ble avslørt til slutt, så jokes on me. Jeg hadde aldri vært utro mot en kvinne som jeg virkelig elsket. Anonymkode: 1fefa...7b0 Hvorfor kunne du ikke skille deg før? Anonymkode: 39822...0a8
AnonymBruker Skrevet 6. november 2024 #5 Skrevet 6. november 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Hvorfor kunne du ikke skille deg før? Anonymkode: 39822...0a8 Økonomiske grunner. Anonymkode: 1fefa...7b0 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #6 Skrevet 7. november 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Økonomiske grunner. Anonymkode: 1fefa...7b0 Økonomiske grunner? Husk nav har (nød)boliger til alle som har behov. Står i Norges lover det. Anonymkode: e177a...c93
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #7 Skrevet 7. november 2024 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Økonomiske grunner? Husk nav har (nød)boliger til alle som har behov. Står i Norges lover det. Anonymkode: e177a...c93 🤣 I kommunen vi bor i, står det over 200 i kø for kommunal bolig, nå etter at vi har tatt inn så mange flyktninger! (Sto i avisa nå nylig) Så innmari enkelt er det ikke... Vet av flere som måtte bo i dårlig isolert hytte på campingplass med felles WC og dusj Anonymkode: 975f6...5f1 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #8 Skrevet 9. november 2024 AnonymBruker skrev (På 6.11.2024 den 23.14): Hva hadde dere gjort om kona var utro? Ser dere skriver at dere innimellom finner dere yngre og mer attraktive damer. Hva om kona også finner yngre og mer attraktive menn? Er det innafor? Er dere utro mot en dame dere elsker, eller har dere det dårlig i forholdet og ønsker dere ut av det? Ville dere godtatt åpent forhold for å kunne fortsette å leve med samme partner? Det er jo ofte vanskelig å bryte opp familien, selv om man kan bli litt lei av den samme sexen over tid. Anonymkode: 0cbda...9d1 Jeg tror at mange menn er utro mot en dame de elsker, ikke fordi de egentlig ønsker å være utro, men fordi de er blitt tvunget til å leve i et ufrivillig sølibat, helt uten kjærlighet og nærhet fra sin partner. Har menn det bra hjemme, trenger de heller ikke være utro. Tror mange kvinner har noe å lære her. Når det er sagt mener jeg ikke det er greit med utroskap. Det vil også finnes en del menn som er utro kun pga. spenningen og fordi anledningen bød seg, men som likevel er glad i den de har hjemme. Anonymkode: 83f9c...ea2 3 2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #9 Skrevet 9. november 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg tror at mange menn er utro mot en dame de elsker, ikke fordi de egentlig ønsker å være utro, men fordi de er blitt tvunget til å leve i et ufrivillig sølibat, helt uten kjærlighet og nærhet fra sin partner. Har menn det bra hjemme, trenger de heller ikke være utro. Tror mange kvinner har noe å lære her. Når det er sagt mener jeg ikke det er greit med utroskap. Det vil også finnes en del menn som er utro kun pga. spenningen og fordi anledningen bød seg, men som likevel er glad i den de har hjemme. Anonymkode: 83f9c...ea2 Du er på feil plass om du skal nå frem med realistiske fakta som dette. Her inne er alle menn svin og alle damene her er verdens beste og fortjener alle en top 0.2% mann. Anonymkode: 69366...65d
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #10 Skrevet 9. november 2024 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Du er på feil plass om du skal nå frem med realistiske fakta som dette. Her inne er alle menn svin og alle damene her er verdens beste og fortjener alle en top 0.2% mann. Anonymkode: 69366...65d Noe som er sant😂😂😂 Anonymkode: c358b...9b7 2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #11 Skrevet 9. november 2024 Hvis jeg skal svare helt dønn ærlig, så bryr jeg meg ikke så veldig mye om dama er utro. Altså jeg ville jo ha måtte reagert på en måte som er i tråd med handlingen hun har utført, men jeg bryr meg egentlig ikke. Vanskelig å forklare. Anonymkode: 70308...c5c
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #12 Skrevet 9. november 2024 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg tror at mange menn er utro mot en dame de elsker, ikke fordi de egentlig ønsker å være utro, men fordi de er blitt tvunget til å leve i et ufrivillig sølibat, helt uten kjærlighet og nærhet fra sin partner. Har menn det bra hjemme, trenger de heller ikke være utro. Tror mange kvinner har noe å lære her. Når det er sagt mener jeg ikke det er greit med utroskap. Det vil også finnes en del menn som er utro kun pga. spenningen og fordi anledningen bød seg, men som likevel er glad i den de har hjemme. Anonymkode: 83f9c...ea2 Jeg tror nok også det finnes en del som er utro bare fordi de kan. Det gjelder både menn og kvinner, men jeg har inntrykk av at menn er overrepresentert her. Man liker en sjanse til uforpliktende sex gå fra seg, bare fordi man er gift. Anonymkode: f1f23...2dd
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #13 Skrevet 9. november 2024 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvis jeg skal svare helt dønn ærlig, så bryr jeg meg ikke så veldig mye om dama er utro. Altså jeg ville jo ha måtte reagert på en måte som er i tråd med handlingen hun har utført, men jeg bryr meg egentlig ikke. Vanskelig å forklare. Anonymkode: 70308...c5c Da syns jeg at om du er utro selv, bare la henne være det. La henne få frihet til å ha seg og skape bånd med andre. Ikke hold noen du er ubrydd av fanget i et rottent felleskap, dette er vår eneste sjangse til livet. Bør hun ikke få oppleve mer? Anonymkode: 3af53...520
AnonymBruker Skrevet 9. november 2024 #14 Skrevet 9. november 2024 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Det vil også finnes en del menn som er utro kun pga. spenningen og fordi anledningen bød seg, men som likevel er glad i den de har hjemme. Ja det er det, vi klarer å skille mellom sex og kjælighet. Og det er like mye kvinner som gjør (45+). Så slutt å gjøre dette til en "mannegreie". Anonymkode: b535c...92f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå