Gå til innhold

Serviettar

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er på jakt etter ok kremfarga serviettar til middags- og kaffi-bordet. Ønsker dunilin-kvalitet eller liknande til middagsbordet, men kan ha mindre og tynnare serviettar til kaffien.

Kor kan eg få tak i serviettar av denne typen? Bur på liten plass med få butikkar, så dersom eg kan bestille på nett, hadde det vore veldig fint!

Nokon som kan anbefale noko?

Skal ha serviettar til 60 personar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

...

Endret av Nordlandspia
Skrevet

Duni har trelags servietter som kan være greie til kaffe servietter, de koster vel ca en femtilapp eller no sånt for 125 servietter.

Ellers finnes det jo mange ganger bra utvalg i servietter på billig butikker som Europris og Max. Vil du ha det litt "finere" kan du se på Tilbords eller Kremmerhuset kanskje? Det trenger jo ikke bli såå dyrt?

Takk for tips begge to!!!

Kva farge blir fint til offwhite dukar, trur de? Om eg skulle valgt Duni-serviettar, f.eks? Er champagne veldig mørkt? Kva med vanilje? Er litt kjedeleg at det berre er 50pk då, vi treng 60 middags-serviettar.. Fins det mindre pakkar også?

Skrevet

Jeg vet ikke, jeg, Veslo, tror ikke Binders har mindre pakker siden de baserer seg mye på stordrift. Hva med å bruke de du får til overs enten på grillfesten dagen før, eller når alle restene skal spises dagen etter?

Ang farger, så er kanskje ikke jeg helt den rette til å svare. Vi skal ha vanilje fordi det er den samme fargen som går igjen på invitasjonene, programmene og bordkortene (ser i alle fall slik ut, har ikke sett dem med egne øyner enda.. eller hehe, jo, jeg ser jo med mine egne øyner, men i butikken tenkte jeg på ;) ) Skal ha dunilin duker også, offwhite/krem med brokade i.

BecomingBride

Skrevet

-det er alltid lurt med litt ekstra servietter ;)

Skrevet

Gjer nok ikkje noko om vi får litt serviettar til overs nei, men det hadde vore greitt å fått nøyaktig antall.. Hehe.. Får kikke rundt litt, kanskje dei har vaniljefarga-duni-serviettar i butikken her.. Har god tid enno då, men er jo fint med alt som er unnagjort.... Hehe..

Skrevet

Hvis dere skal ha koldtbord, så kommer det til å gå mer enn en serviett pr. pers. Folk bruker vanligvis en seviett pr. gang de forsyner seg.

Skulle forresten ikke dere ha tøyservietter?

Skrevet
Hvis dere skal ha koldtbord, så kommer det til å gå mer enn en serviett pr. pers.  Folk bruker vanligvis en seviett pr. gang de forsyner seg.

Skulle forresten ikke dere ha tøyservietter?

Gjer dei? Det har eg aldri opplevd.. Hmm.. Jaja, får ha nokre ekstra ståande ved buffeten då..

Vi skal ikkje ha tøyserviettar likevel nei..

Skrevet
Hvis dere skal ha koldtbord, så kommer det til å gå mer enn en serviett pr. pers.  Folk bruker vanligvis en seviett pr. gang de forsyner seg.

-og vel så det ja..........

Skrevet
-og vel så det ja..........

Hmm.. Det er da ikkje nødvendig det vel?

På koldtbord og buffetar på hotell får ein da ikkje fleire serviettar enn den eine som ligg ved tallerkenen når ein kjem?

Trur vi skal satse på ein til kvar eg, og heller la servitørane ha nokon på lur dersom nokon skulle ha behov for fleire..

Skrevet

Nå bør du kanskje gå en runde i tenkeboksen. :ler:

Ingen sparer da på utgiften med å ha tilstrekkelig servietter. Hvor mye koster det å ha noen ekstra? Dette virker helt vilt.

Takke seg til å sitte å tørke seg i trynet med en serviett som er innmost med rekesalat og majones.

Skrevet
På koldtbord og buffetar på hotell får ein da ikkje fleire serviettar enn den eine som ligg ved tallerkenen når ein kjem?

Får man vel - der står det ekstra servietter på koldtbordet, sammen med nytt servise.
Skrevet
Nå bør du kanskje gå en runde i tenkeboksen. :ler:

Ingen sparer da på utgiften med å ha tilstrekkelig servietter.  Hvor mye koster det å ha noen ekstra?  Dette virker helt vilt.

Takke seg til å sitte å tørke seg i trynet med en serviett som er innmost med rekesalat og majones.

Får man vel - der står det ekstra servietter på koldtbordet, sammen med nytt servise.

Det er da ikkje snakk om å spare utgifter, syns berre det var litt rart eg, sidan eg aldri har sett det før.. Men vi får ha nokre ekstra ståande ved koldtbordet då kanskje, ikkje noko problem idet heile tatt det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...