AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #101 Del Skrevet 7. november 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Gjør de de? Se på svarene her inne for eksempel: Dette er typen kvinner som har tilfeldig sex, dette er ikke konemateriale. Dette er voksne mennesker med hjernen til et lite barn. Anonymkode: 26e9b...d07 Du klarer altså å konkludere med at de anonyme svarene er kvinner og at de har mange partnere og at de ikke er gift. Godt jobba👌 Jeg er gift, har hatt mange partnere og det har aldri vært et tema her. Mannen min ser bra ut, tjener godt og er en rolig, herlig fyr😊 Til ts: Det at dette er en faktor for deg, er noe du burde avklare i starten av et forhold. Men om noen plager deg i større og større grad, bør du ta det opp. Dere vil jo ikke kunne endre noe som er gjort, så enten må du på en eller annen måte lære seg å leve med det (om du ønsker det) , ellers blir det vel vanskelig...? Anonymkode: a1ba5...f85 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #102 Del Skrevet 7. november 2024 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Dette er et deg problem ja. Men er du egentlig glad i henne når du ikke klarer å se forbi noe som ligger år tilbake i tid, handlinger som ikke er gjort for å såre deg engang. Hvorfor er antall sexpartnere i fortiden egentlig viktig? Hvorfor er dette i det hele tatt et problem for deg? Hvorfor klarer du ikke la det gå? Og hvorfor har du latt som INGENTING og blitt der i 5 år! Det er et svik mot din samboer. Skikkelig stygt gjort og bruke opp 5 år av livet hennes på å bygge opp noe du skal rive ned pga bagateller fra fortiden. Du har tydeligvis helt urealistiske forventninger til kvinner. Det er helt vanlig å ha hatt flere sexpartnere. Helt normalt. Hvorfor skulle ikke hun få kose seg med et samliv før hun møtte deg ? Hvorfor er det feil? Anonymkode: 91f56...0a9 Dette var min første tanke. Å kaste bort en kvinnes tid i fem år i stedet for å være ærlig om hvordan du føler om henne, er et stort svik. Hvis hub ønsker barn har du ødelagt MYE for henne, i verste fall hele livet! Anonymkode: 3d5dd...dbf 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kranken Skrevet 7. november 2024 #103 Del Skrevet 7. november 2024 Jeg ser at jeg er kjerringa mot strømmen her, men jeg skjønner deg godt. Det er forskjell på 5 og 50, på 10 og 100. Heldigvis fant jeg en partner (for 20 år siden) med omtrent samme seksuelle historie som meg (som er begrenset fordi akkurat det betyr noe for meg). Om det ikke betyr noe for andre, er det like fullt helt i orden å ha preferanser på dette her. Det er flust av folk der ute som ikke har tilfeldig sex og det er fullt mulig å bli sammen med en som har like verdier som deg. Jeg forstår at det kan være problematisk. Man er forskjellig. Finn noen med de samme verdier som deg. 1 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #104 Del Skrevet 7. november 2024 Kranken skrev (Akkurat nå): Jeg ser at jeg er kjerringa mot strømmen her, men jeg skjønner deg godt. Det er forskjell på 5 og 50, på 10 og 100. Heldigvis fant jeg en partner (for 20 år siden) med omtrent samme seksuelle historie som meg (som er begrenset fordi akkurat det betyr noe for meg). Om det ikke betyr noe for andre, er det like fullt helt i orden å ha preferanser på dette her. Det er flust av folk der ute som ikke har tilfeldig sex og det er fullt mulig å bli sammen med en som har like verdier som deg. Jeg forstår at det kan være problematisk. Man er forskjellig. Finn noen med de samme verdier som deg. Det er nok mange som kan være enig i at antall sexpartnere er viktig. Men her må jo TS ta ansvaret og skylden selv fordi han visste tidlig om fortiden og allikevel valgte å forbli sammen med henne. Hvis man har noen dealbreakere for partner må man jo avslutte forholdet, eller ikke bli sammen med dem. Nytter ikke å komme 5 år etterpå og klage. Anonymkode: 144c8...688 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lars1009 Skrevet 7. november 2024 #105 Del Skrevet 7. november 2024 NERD ass. Hahahahaha... "Spiser deg opp innvendig". Hahahahahahaha. Så lenge hun ikke knuller rundt nå, er det vel ok? Taper. 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #106 Del Skrevet 7. november 2024 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Da er det bare å dumpe, da, og finne ei som ikke er noe glad i sex. Ei som ikke har god sex som kjerneverdi, men som er et skikkelig konemateriale, der dere kan slutte med slikt med en gang barn nummer to har kommet. Ei som egentlig ikke ønsker seg en kjæreste, men gjerne vil bli gift og leve A4-livet sammen med en far til sine barn. Ei som ikke er nygjerrig på sex, og aldri har vært det. Ei som ikke syns det er viktig at dere matcher på det planet. Ei som mange andre menn ikke har villet ha, og/eller som har holdt seg unna gutter og menn til nå, enten fordi hun ikke liker dem, eller de ikke har likt henne. Det ER faktisk veldig mange slike kvinner der ute, finn ei av dem! Anonymkode: f568d...1c3 Rart hvordan du mener at alle som er glad i sex må ha utforsket det med mange ulike partnere. Jeg trenger en emosjonell tilknytning for å kunne ha sex, og i forhold har jeg alltid hatt enorm sexlyst. Likevel har jeg impulskontroll og visse verdier angående sex, så jeg klarer å frastå fra å ligge rundt og ha masse uforpliktende sex. Anonymkode: f1e73...b99 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #107 Del Skrevet 7. november 2024 AnonymBruker skrev (5 timer siden): For mange så er det å være med en som har hatt mange sexpartnere, ekkelt. Det må du bare akseptere. Du er som du er, og vi er som vi er. Ingen person ønsker at halve nabolaget har sett din ekslusive partner og tømt seg i hun. Det samme gjelder jo kvinner også, du er ikke unnskyldt bare fordi du er mann 🙄 Anonymkode: 132dc...8df Bruker ikke du kondom?? Kjenner igjen skrivestilen og det evige maset om at "alle har tømt seg i hun" som forøvrig heter henne.. Hvorfor er det annerledes for menn enn kvinner? På hvilken måte er det greit at ts har latt denne dama leve i troen på en fremtid, når han selv har vært opphengt i fortiden? "Kvinner med flere partnere enn gjennomsnittet" er ikke en homogen masse, selv om du velger å tro det.. Anonymkode: a1ba5...f85 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #108 Del Skrevet 7. november 2024 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Da er det bare å dumpe, da, og finne ei som ikke er noe glad i sex. Ei som ikke har god sex som kjerneverdi, men som er et skikkelig konemateriale, der dere kan slutte med slikt med en gang barn nummer to har kommet. Ei som egentlig ikke ønsker seg en kjæreste, men gjerne vil bli gift og leve A4-livet sammen med en far til sine barn. Ei som ikke er nygjerrig på sex, og aldri har vært det. Ei som ikke syns det er viktig at dere matcher på det planet. Ei som mange andre menn ikke har villet ha, og/eller som har holdt seg unna gutter og menn til nå, enten fordi hun ikke liker dem, eller de ikke har likt henne. Det ER faktisk veldig mange slike kvinner der ute, finn ei av dem! Anonymkode: f568d...1c3 Hva er det med denne shaminga av kvinner som ikke har sex med mange? Jeg er en av de som forsøkte meg frem på samme måte som denne brukeren her; AnonymBruker skrev (3 timer siden): har prøvd å være som de "normale" som har så lett for å ha ons, og ikke minst ha sex med mennesker de ikke liker. Det fungerte virkelig ikke for meg, ikke fordi det er noe galt med meg, men fordi det er helt feil for meg. Hedonisten i meg er med andre ord fraværende hos meg på dette området, sammenlignet med andre som ikke bryr seg noe særlig med hvem de har sex med. Og med samme resultat. Har likevel alltid hatt sex og intimitet som det absolutte hoved-målet i en relasjon, da alt annet kan løses på andre måter. De som shamer andre er vel de man bør holde seg unna, uavhengig av hvor villig de er i senga? Anonymkode: 9d93e...6fd 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #109 Del Skrevet 7. november 2024 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Rart hvordan du mener at alle som er glad i sex må ha utforsket det med mange ulike partnere. Jeg trenger en emosjonell tilknytning for å kunne ha sex, og i forhold har jeg alltid hatt enorm sexlyst. Likevel har jeg impulskontroll og visse verdier angående sex, så jeg klarer å frastå fra å ligge rundt og ha masse uforpliktende sex. Anonymkode: f1e73...b99 Ja, bare i denne tråden er vi tre stykker som både begrenser oss på antall partnere, og samtidig har et reflektert forhold til sex + lyst på sex. Da blir det for dumt når man skal innta pickmeisha-holdningen om at alle kvinner som har hatt få partnere er kjedelige i sengen. Jeg er overbevist om at det like gjerne er motsatt. Hvorfor bytte partner liksom, hvis man har lyst på sex helt av seg selv? Anonymkode: 9d93e...6fd 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #110 Del Skrevet 7. november 2024 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ja, bare i denne tråden er vi tre stykker som både begrenser oss på antall partnere, og samtidig har et reflektert forhold til sex + lyst på sex. Da blir det for dumt når man skal innta pickmeisha-holdningen om at alle kvinner som har hatt få partnere er kjedelige i sengen. Jeg er overbevist om at det like gjerne er motsatt. Hvorfor bytte partner liksom, hvis man har lyst på sex helt av seg selv? Anonymkode: 9d93e...6fd Nå er det ikke alltid "bytte av partner" er ens eget valg. Noen ganger blir man dumpet. Anonymkode: b1669...1ce 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #111 Del Skrevet 7. november 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hei! Har vært sammen 5 år med samboer. Hun har en fortid som jeg til dags dato har store problemer med å håndtere. I starten av forholdet vårt trodde jeg at det kom til å gå seg til, men nå 5 år senere sliter jeg fortsatt med å akseptere antallet sexpartnere hun har hatt. Det er ikke et voldsomt høyt antall, men det er (vesentlig) høyere enn det jeg så for meg hos en jeg skal dele livet med. Det skal sies at før jeg møtte henne var en av kjerneverdiene mine at sex er noe man ikke har med hvem som helst, og jeg har derfor av den grunn begrenset antallet mitt så mye som mulig. Jeg kan huske at jeg ble negativt overrasket da vi snakket om det for fem år siden, men på det tidspunktet tenkte jeg at dette var noe jeg skulle klare å håndtere over tid. Nå, fem år senere, føler jeg at jeg har minimalt med fremgang med tanke på å akseptere det, og jeg vurderer om jeg kan dele resten av livet med henne. Det er rett og slett noe som spiser meg opp innvendig. Vi er begge i starten av 30 årene. Anonymkode: baaf9...02f Hei TS Skjønner hvorfor du spør om dette på et forum for kvinner, men er generelt en veldig dårlig ide. Mange kvinner har usikkerhet rundt sin egen fortid og reagerer gjerne aggressivt mot enhver person som brister på en skjør illusjon de skaper for seg selv. På samme måte som kvinner ønsker en stabil partner som er grei, kjekk, romantisk og god omsorgsfigur, så ønsker menn en pen kvinne som er trofast. Det er selve fundamentet av evolusjon som ligger dypere enn folk vil innrømme så de kaller det heller en form for psykisk sykdom (retrospektiv/sykelig sjalusi), kvinner trenger en stabil mann som blir i forholdet, menn trenger å vite at barnet er deres. Så det er ikke noe galt med deg, de aller fleste menn har problemer med tanken på partneren sin med andre menn. Så det er en veldig *veldig* dårlig idé å spørre til å begynne med. Er ikke noe menn diskuterer seg imellom fordi det faller under usikkerhet, usikkerhet er svakhet, som deretter er tabu. Så man tenker gjerne at det er noe galt med seg selv fordi de eneste som snakker om det er kvinner eller kvinnelige psykologer som sier det er hinsides å ha noen form av disse følelsene. Med utgangspunkt i hva menn og kvinner har som instinktiv frykt i partnerforhold, så er en partner som har vært voldelig i tidligere relasjoner like 'farlig' for kvinner som en tidligere promiskuøs partner er for menn. Så det er ikke noe unormalt med deg i denne situasjonen (hverken nå og gjennom all kjent nedskrevet historie), men du har gjort en del feil her. Du spurte og du har blitt i forholdet i lang tid. Følelser blir bedre med tid, men går sjelden helt vekk. Når du sier at du har tenkt det vil gå seg til med tid så antar jeg du ikke har snakket med henne om dette. Jeg tenker dette er eneste utvei for deg egentlig. Det er ingen konsekvenser som er større ved å snakke om det enn om du bare går fra forholdet her og nå. For din egen del og hennes så kan du ikke fortsette å gnage på noe som sannsynligvis aldri vil gå helt vekk, de 5 årene er dyrbar tid som hverken av dere får tilbake. Så jeg vil egentlig bare frem til at du har ingenting å skamme deg over, du er ikke unormal og det er ikke noe galt med deg til tross for at de fleste her prøver å overbevise deg om det motsatte. Men du må uansett snakke med henne om det, det blir nok ekstremt sårt og et skamfullt øyeblikk for deg. Men det kan egentlig bare bli bedre herifra og det vil med overveiende sannsynlighet bli det også. Anonymkode: 57194...49e 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalilje84 Skrevet 7. november 2024 #112 Del Skrevet 7. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hei TS Skjønner hvorfor du spør om dette på et forum for kvinner, men er generelt en veldig dårlig ide. Mange kvinner har usikkerhet rundt sin egen fortid og reagerer gjerne aggressivt mot enhver person som brister på en skjør illusjon de skaper for seg selv. På samme måte som kvinner ønsker en stabil partner som er grei, kjekk, romantisk og god omsorgsfigur, så ønsker menn en pen kvinne som er trofast. Det er selve fundamentet av evolusjon som ligger dypere enn folk vil innrømme så de kaller det heller en form for psykisk sykdom (retrospektiv/sykelig sjalusi), kvinner trenger en stabil mann som blir i forholdet, menn trenger å vite at barnet er deres. Så det er ikke noe galt med deg, de aller fleste menn har problemer med tanken på partneren sin med andre menn. Så det er en veldig *veldig* dårlig idé å spørre til å begynne med. Er ikke noe menn diskuterer seg imellom fordi det faller under usikkerhet, usikkerhet er svakhet, som deretter er tabu. Så man tenker gjerne at det er noe galt med seg selv fordi de eneste som snakker om det er kvinner eller kvinnelige psykologer som sier det er hinsides å ha noen form av disse følelsene. Med utgangspunkt i hva menn og kvinner har som instinktiv frykt i partnerforhold, så er en partner som har vært voldelig i tidligere relasjoner like 'farlig' for kvinner som en tidligere promiskuøs partner er for menn. Så det er ikke noe unormalt med deg i denne situasjonen (hverken nå og gjennom all kjent nedskrevet historie), men du har gjort en del feil her. Du spurte og du har blitt i forholdet i lang tid. Følelser blir bedre med tid, men går sjelden helt vekk. Når du sier at du har tenkt det vil gå seg til med tid så antar jeg du ikke har snakket med henne om dette. Jeg tenker dette er eneste utvei for deg egentlig. Det er ingen konsekvenser som er større ved å snakke om det enn om du bare går fra forholdet her og nå. For din egen del og hennes så kan du ikke fortsette å gnage på noe som sannsynligvis aldri vil gå helt vekk, de 5 årene er dyrbar tid som hverken av dere får tilbake. Så jeg vil egentlig bare frem til at du har ingenting å skamme deg over, du er ikke unormal og det er ikke noe galt med deg til tross for at de fleste her prøver å overbevise deg om det motsatte. Men du må uansett snakke med henne om det, det blir nok ekstremt sårt og et skamfullt øyeblikk for deg. Men det kan egentlig bare bli bedre herifra og det vil med overveiende sannsynlighet bli det også. Anonymkode: 57194...49e Du tråkker på alle voldsofre når du sammenligner det å ha frivillig sex med mer enn 2-3 partnere og partnervold. Skam deg. For øvrig kan TS ha de preferansene han vil. Men å bli sammen, flytte sammen og bo i 5 år sammen med en kvinne som ikke faller inn under hans preferanser, er IDIOTISK. Han har enten blitt blendet av skjønnheten hennes, eller tatt til takke med henne fordi det ikke var noen dydige jomfruer som var interessert i ham. Begge deler er svært dårlig utgangspunkt for et forhold, og han bør avslutte - for sin egen og for dama sin del. For øvrig viser forskning at vi kvinner også bryr oss om menns seksuelle fortid, uansett hvor mye dere menn benekter det. Det vil heller ikke gå opp tallmessig hvis menn skal ligge rundt, mens kvinner skal holde seg jomfruelige, all den tid det er overskudd av menn i samfunnet. 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #113 Del Skrevet 7. november 2024 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Hva er det med denne shaminga av kvinner som ikke har sex med mange? Jeg er en av de som forsøkte meg frem på samme måte som denne brukeren her; Og med samme resultat. Har likevel alltid hatt sex og intimitet som det absolutte hoved-målet i en relasjon, da alt annet kan løses på andre måter. De som shamer andre er vel de man bør holde seg unna, uavhengig av hvor villig de er i senga? Anonymkode: 9d93e...6fd Som man ser er gjengangeren er at folk ilegger andre en haug av verdier utifra èn ting. Feks enten kjedelig eller spennende. Konemateriale eller tømmestasjon. Uten evne til å reflektere/ukritisk eller uten evne til å nyte sex etc etc. Noen av oss derimot taler for at folk er er forskjellig, helt uavhengig av hvor mange partnere de måtte ha hatt på sin vei.. Anonymkode: a1ba5...f85 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Irak Skrevet 7. november 2024 #114 Del Skrevet 7. november 2024 Kranken skrev (1 time siden): Jeg ser at jeg er kjerringa mot strømmen her, men jeg skjønner deg godt. Det er forskjell på 5 og 50, på 10 og 100. Heldigvis fant jeg en partner (for 20 år siden) med omtrent samme seksuelle historie som meg (som er begrenset fordi akkurat det betyr noe for meg). Om det ikke betyr noe for andre, er det like fullt helt i orden å ha preferanser på dette her. Det er flust av folk der ute som ikke har tilfeldig sex og det er fullt mulig å bli sammen med en som har like verdier som deg. Jeg forstår at det kan være problematisk. Man er forskjellig. Finn noen med de samme verdier som deg. Det er helt greit å ha slike preferanser, men da innleder man ikke et forhold når man selv vet om disse. Det er bare slemt gjort! Så da har han to valg 1. Gjøre det slutt 2. Jobbe med seg selv. Og helst velge det alternativet som er best for samboeren, ellers så fremstår han jo bare som en egoistisk drittsekk i mine øyne ihvertfall... 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #115 Del Skrevet 7. november 2024 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Husk TS, det sier noe om hun som person, på samme måte som det sier noe om en mann som person hvis han har en historie med kjøp av prostituerte. Anonymkode: 132dc...8df Hva??🫣 Anonymkode: e7da5...480 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #116 Del Skrevet 7. november 2024 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Hva er det med denne shaminga av kvinner som ikke har sex med mange? Jeg er en av de som forsøkte meg frem på samme måte som denne brukeren her; Og med samme resultat. Har likevel alltid hatt sex og intimitet som det absolutte hoved-målet i en relasjon, da alt annet kan løses på andre måter. De som shamer andre er vel de man bør holde seg unna, uavhengig av hvor villig de er i senga? Anonymkode: 9d93e...6fd Som en av de kvinnene med få sexpartnere og god sexlyst, så forstår jeg at mange går i forsvar i forhold til en del påstander som slenges ut her i tråden (og ellers). Man burde klare å unngå å gå i skyttergraver hvor man ender med å skyte på "alt som rører seg". Ingen som ikke har skadet andre burde dømmes mener jeg. Frivillig sex mellom voksne skader ingen, så lenge man er oppmerksom og respekterer egne og andres grenser. Veldig enig i at det er en uting å shame andre. Anonymkode: 03657...341 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #117 Del Skrevet 7. november 2024 Rosa Dartle skrev (15 timer siden): Huff. En gang i tiden var jeg sammen med en mann som hadde de samme følelsene. Jeg hadde hatt sex med to før ham, han hadde hatt sex med en jente. Det spiste ham opp, han ble sjalu, var usikker, og det førte til slutt til brudd. Jeg tror at når man først sitter med disse følelsene, så vil de ikke forsvinne, og det er bedre å ikke kaste bort livet hennes. Nå har jeg vært sammen med partner i 20 år, og vi har det veldig godt sammen ❤️ Masse kjærlighet og god sex. Han har aldri spurt meg hvor mange jeg har hatt sex med, og jeg aner ikke hvor mange han har hatt sex med heller. Akkurat. Jeg og mannen har vært sammen i 26 år. Jeg aner ikke hvor mange han har hatt før meg...bryr meg døyten. Han har heller ikke spurt meg. Anonymkode: 69b8d...e2f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. november 2024 #118 Del Skrevet 7. november 2024 Rosalilje84 skrev (Akkurat nå): Du tråkker på alle voldsofre når du sammenligner det å ha frivillig sex med mer enn 2-3 partnere og partnervold. Da leste du ikke innlegget mitt egentlig 🤷♂️ men det er ikke på meg. Jeg sammenlignet ikke handling, jeg sammenlignet evolusjonsmessig frykt. Alvoret er ikke på noen måte det samme. Men det påstod jeg heller ikke, så skammer meg ikke her. Grunnen for ordvalget var på grunn av de ekstremt stygge meldingene hele denne tråden består av, rettet mot en mann som åpenbart sliter og søker støtte. En tydelig poengtering for å hjelpe noen over den ekstreme skammen noen som søker råd får. Sitat Men å bli sammen, flytte sammen og bo i 5 år sammen med en kvinne som ikke faller inn under hans preferanser, er IDIOTISK Jeg sa ikke noe imot dette, bare på en finere måte. Sitat For øvrig viser forskning at vi kvinner også bryr oss om menns seksuelle fortid, uansett hvor mye dere menn benekter det. Dere gjør det, men mindre. Jeg syntes det er ingenting galt med kvinner som søker flere partnere, eller har en fortid for den del. Gjør akkurat hva du vil i livet, så finner man noen som elsker en for den de er. Men jeg syntes heller ikke det er noe galt med menn som har et problem med noens seksuelle fortid. Det er hele essensen her. En konstant shaming av de mennene som setter ord på følelsene sine, enten de er velbegrunnet eller ikke, er lite konstruktivt og dumt. Innlegget mitt var 100% rettet mot TS i motsvar på bemerkelsesverdige stygge meldinger. Anonymkode: 57194...49e 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosalilje84 Skrevet 7. november 2024 #119 Del Skrevet 7. november 2024 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Da leste du ikke innlegget mitt egentlig 🤷♂️ men det er ikke på meg. Jeg sammenlignet ikke handling, jeg sammenlignet evolusjonsmessig frykt. Alvoret er ikke på noen måte det samme. Men det påstod jeg heller ikke, så skammer meg ikke her. Grunnen for ordvalget var på grunn av de ekstremt stygge meldingene hele denne tråden består av, rettet mot en mann som åpenbart sliter og søker støtte. En tydelig poengtering for å hjelpe noen over den ekstreme skammen noen som søker råd får. Jeg sa ikke noe imot dette, bare på en finere måte. Dere gjør det, men mindre. Jeg syntes det er ingenting galt med kvinner som søker flere partnere, eller har en fortid for den del. Gjør akkurat hva du vil i livet, så finner man noen som elsker en for den de er. Men jeg syntes heller ikke det er noe galt med menn som har et problem med noens seksuelle fortid. Det er hele essensen her. En konstant shaming av de mennene som setter ord på følelsene sine, enten de er velbegrunnet eller ikke, er lite konstruktivt og dumt. Innlegget mitt var 100% rettet mot TS i motsvar på bemerkelsesverdige stygge meldinger. Anonymkode: 57194...49e Nei, vi gjør det ikke mindre. Kan dere menn slutte å fortelle kvinner hva de EGENTLIG gjør, tenker og føler? Det er umyndiggjøring. Vi bryr oss. Jeg har heller aldri shamet en dydig mann som krever en dydig partner. Jeg har derimot shamet menn som selv ligger rundt, men som forventer at kvinner sparer seg til "den rette". Hvem skal han ligge rundt med, hvis alle damer blir dydige over natten? TS skriver ingenting om hvor mange partnere han selv har hatt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HMK Skrevet 7. november 2024 #120 Del Skrevet 7. november 2024 Du må jobbe med å kvitte deg med slike urealistiske forventninger til andre. Om dere er i tredveårene og har vært sammen i 5 år er det en klar selvfølge at hun har en seksuell fortid med andre menn. Er hun klar over din fordømmelse? Jeg vet at om jeg hadde hatt en partner som hadde slike tanker om meg og hadde så urealistiske forventninger, ville jeg antagelig tenkt at han ikke var noe for meg i det lange løp. Søk profesjonell hjelp. Om det skjærer seg mellom dere vil den neste du treffer antagelig ha enda flere sexpartnere bak seg. Dette vil med andre ord påvirke deg for alltid, for nissen følger med på lasset. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå